home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše B92, dok je na svakom prodatom primerku Veyrona Bugatti u proseku bio u gubitku od 4,65 milona evra, novi model će kompaniji donositi profit, kažu u tom proizvođaču.

Ne donose svi modeli automobila svojim proizvođačim zaradu. Kompanije često i iz marketinških razloga godinama proizvode jedan automobil uz gubitke. Iako je od početka bio svestan da će se Veyron prodavati znatno ispod cene koja bi donosila profit, Volkswagen je odlučio da kupcima 2005. ponudi Bugattijev hiperautomobil kako bi pokazao svoju tehnološku superiornost.

Tako se Veyron, kada se uzmu u obzir i troškovi njegovog razvoja i proizvodnje, prodavao sa višemilionskim gubitkom koji je pokrivao VW.

Međutim, sa Chironom su se stvari promenile. "Ovog puta uradili smo domaći zadatak. Automobil će se prodavati po ceni od 2,4 miliona evra, tako da ćemo stvoriti profit koji ćemo uložiti u sledeći projekat", rekao je šef Bugattija, Volfgang Dirhajmer (Wolfgang Durheimer).

Na pitanje novinara, šta bi mogao da bude pomenuti novi projekat, Dirhajmer je nagovestio da razmišlja o luksuznoj limuzini.

Izvor: B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Bugatti



čitanja : 2008



Komentari

Normalno da će zarađivati , jer dok je Veyron projektovan od nule uz velika ulaganja , Chiron je samo evolucija istog , tako da su i ulaganja bila recipročna...

Autor Đorđe 07 Mar 2016, 17:59

Djordje
Upravo.

Autor P1 07 Mar 2016, 18:23

Toliko se ubise da dokazu svoju "tehnolosku superiornost" da dodje 150 ljudi, spoji baterije laptopa sa par Mercedesovih delova i elektromotorom i postignu maltene iste performanse i to u sedmosedu. Po ceni 1/20 Veyrona. Ahahahaahah

Da bude jasno, nije sama proizvodnja Veyrona ni blizu skupa koliko njegova promocija raznoraznim klijentima (poput komplementarne voznje avionom do fabrike, ruckova hotela itd, a ne kupi svako vozilo), da se ne spominju raznorazna sponzorstva, spinovanja i ostalo. Ipak, Veyron treba pamtiti kao dobar dizajn i drago mi je da Veyron nije skliznuo u kic(osim svetala?).

Autor Fordovac 07 Mar 2016, 19:12

Vrhunski je, kao svemirski brod. Pojedine clanove i dalje ne treba uzimati za ozbiljno.

Autor FuryŠampion 07 Mar 2016, 19:31

Najlepsi detalj na celom automobilu mi je kjuc. Dok drugi proizvodjaci idu na neke druge kombinacije meni nema nista lespe od tog mehanickog kontakta izmedju brave i "igle" kljuca. Prelep dizajn. Tako mi je nekako to i dalje smekerski pod uslovom da se ne zloupotrebljava po kafanskim stolovima i sl.
A detalj koji mi se ne dopada a podjenako je banalan je izgled kvake na vratima. Em je nekako nisko em bode oci em deluje kao da je sa mnogo jeftinijeg vozila.
Inace ocekivao sam nesto revolucionarno ali je ovo ipak evolucija Vejronovog dizjna na jedan agresivan nacin, sto nije lose. Mislim da se ovaj auto ne moze uporedjivati ni sa jednim drugim koje u polemikama navodimo. Nesto kao npr. RR Phantom sto nema pravog konkurenta. Katedrala na tockovima.
Inace, meni omiljeni bugati ostaje EB110.

Autor Uros Cuore Sportivo 07 Mar 2016, 20:34