
Baš kao što je Sajam automobila, ma pod kojim imenom da se održava, već odavno kultna manifestacija Beogradskog sajma, tako je i SAT Media Group, sa nadaleko poznatom emisijom o saobraćaju, automobilizmu i turizmu i časopisima specijalizovanim za automobilsku industriju, lider u ovoj oblasti u Srbiji. Na kraju ovogodišnjih manifestacija DDOR BG CAR SHOW 05 i 10. MOTOPASSION-a, Beogradski sajam je želeo da se zahvali ovoj medijskoj grupaciji za dvoipodecenijsku uspešnu saradnju.
Obeležavanje jubileja i uspešne saradnje, koja je značajno unapredila i sajmove automobila i motocikala, ali i poziciju i imidž SAT-a, upriličeno je poslednjeg dana ovogodišnjeg Sajma na štandu grupacije.

Delegacija Beogradskog sajma u kojoj su, pored članova poslovnice Sajma automobila, bili i Danka Selić, generalna direktorka Beogradskog sajma, Aleksandar Ivković, rukovodilac Službe marketinga i Miloš Opsenica. direktor Sektora organizaciono tehničke podrške i logistike, iznenadila je Mirka Alvirovića i ostale članove redakcije SAT-a. Uz prigodne poklone – makete štanda SAT-a i torte u obliku syrme, ovogodišnje atrakcije Sajma automobila, sajamska delegacija se zahvalila svojim dugogodišnjim partnerima. Uz zaključak da je ova saradnja značajno doprinela kvalitetu Sajma automobila, dogovoreno je dalje negovanje ovog partnerstva.
Pored medijske promocije, SAT Media Group Sajmu automobila daje još jednu važnu dimenziju – na svakoj manifestaciji prisutan je i NAVAK – Nacionalna vozačka akademija. Reč je o prvoj školi bezbedne vožnje u Srbiji, koju je takođe osnovao Mirko Alvirović sa svojim timom. U NAVAK danas dolaze ljudi iz cele Evrope, a zahvaljujući baš ovoj instituciji neke velike automobilske manifestacije premeštene su iz regiona u našu zemlju.
Izvor i više slika: Sajam.rs