home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sumit Sawhney, generalni direktor i izvršni direktor za regiju koju pokriva Renault Indija, izjavio je da su za veoma kratak period dobili čak 110.000 narudžbina za novi Renault Kwid. Da bi uspeli da zadovolje veliku potražnju, Renault Indija planira da uvede treću smenu u proizvodnom procesu, čime bi se povećala proizvodnja na 10.000 primeraka mesečno ovog malog automobila.

Renault Kwid je počeo da se prodaje na indijskom tržištu od oktobra 2015. godine. Za prvih pet nedelja od pojavljivanja na ovom tržištu, naručeno je 50.000 primeraka, dok se taj broj popeo na 70.000 narudžbina za period od dva meseca od početka prodaje. U tom momentu čak 10% tržišnog učešća na indijskom tržištu “uzeo” je Renault Kwid.

Trenutno se na indijskom tržištu za isporuku Renaulta Kwida čeka i po osam meseci.

Ova kompanija počinje i sa proširivanjem tržišta, pa će uskoro početi sa izvozom na tržišta Mauricijusa i Šri Lanke. Takođe uskoro će početi izvoziti delove i komponente za tržište Južne Amerike, a u pregovaranju je izvoz na evropsko tržište.

Renault Indija planira da u proizvodnju uvede i jednolitarski motor za Kwid, a kasnije u toku godine planira i proizvodnju Kwida sa automatskim menjačem AMT. Obe verzije prikazane su na proteklom sajmu Auto Expo u Indiji. Takođe, na istom sajmu prikazani su i interesantni koncepti Kwid Racer i Kwid Climber.

Izvor: Proauto.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault



čitanja : 775



Komentari

Ovo bi trebalo i kod nas da se prodaje. Doduše, verovatno bi imalo znak Dačije...

Autor Nitro 23 Mar 2016, 08:43

Bio bi to ubica Lade i polovnjaka do 5.000€

Autor Dejan L 23 Mar 2016, 09:00

Mogu misliti kako je ovo "odradjeno" kad se uporedi sa cenom Dacije...

Autor carobnjak 23 Mar 2016, 09:38

Nije ovo ništa, Sumit, čekaj da mu se doda prelep gepek tipa Suzuki DZire, tek tad ima da "ubije" od prodaje..

Autor Priapus 23 Mar 2016, 14:39

Ovo je jos jedan u nizu dokaza da Reno u svojim redovima poseduje najbolje marketing i menagment strucnjake na svetu.

Ako su animirali jednu veliku ciljnu grupu kupaca sa Kaškaljem, najvećim a istovremeno i najskupljim kršom proizvedenim u poslednjih 10 godina, neće im biti teško da to isto učine i sa Kwidom u Aziji.

Autor vojvoda 23 Mar 2016, 17:34