home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše B92, kazne za korišćenje mobilnog telefona ili nevezivanje sigurnosnog pojasa tokom vožnje uskoro će biti dvostruko veće i iznosiće po 10.000 dinara. Ove novine predviđene su predlogom dopune Zakona o bezbednosti saobraćaja (ZOBS) koji bi trebalo da bude usvojen u Skupštini Srbije nakon izbora i formiranja nove vlade.

Svaka SMS poruka ili poziv, sem ako ne koristite Bluetooth uređaj, mogu da sačekaju dok ne parkirate automobil. Korišćenje mobilnog telefona povećava četiri puta mogućnost da dođe do saobraćajne nesreće. Dopune ZOBS-a predviđaju dvostruko veće novčane kazne za ove prekršaje.

Osim toga, duplirane su i kazne za nevezivanje sigurnosnog pojasa.

"Statistika je vrlo jasna. Postoje zaista slučajevi da je neko preživeo zbog toga sto nije bio vezan, ali to je izuzetak, a ne pravilo. Međutim, problem je što se takve priče prepričavaju kao neke urbane legende, a niko neće da priča o tome da je neko preživeo zato što je imao vezan pojas", kaže Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja

Upravo je statistika neumoljiva kad je reč o upotrebi mobilnog telefona i nevezivanju pojasa. Na primer, vozač koji samo na dve sekunde pogleda u mobilni telefon, u toku vožnje pri brzini od 60 kilometara na sat, izgubi nadzor nad putem u dužini od 35 metara, a utvrđeno je da je 26% nesreća uzrokovano upravo korišćenjem mobilnog telefona tokom vožnje.

Blizu 140 hiljada prekršaja nevezivanja pojasa zabeleženo je tokom 2015. godine, iako je rizik 50% manji ako se veže pojas na prednjem sedištu.

Izmene zakona predviđaju još jednu novinu, a to je po prvi put mogućnost trajnog oduzimanja vozila onima kod kojih se otkrije preko dva promila alkohola u organizmu.

"On će ostati bez vozila i to trajno, bez obzira da li je (za volanom) vlasnik ili ne. Izuzetak će biti samo ako je vozilo vlasništvo rentakar agencije ili ako je vozilo protivpravno oduzeto", objašnjava Okanović.

U prvih deset meseci 2015. u saobraćajnim nesrećama u Srbiji poginula je 501 osoba, 55 više nego u istom periodu 2014. godine. Svake godine oko 1,3 miliona ljudi pogine u saobraćajnim nesrećama širom sveta.

Izvor: B92.net

Foto: arhiva



čitanja : 4371



Komentari

Mogli su da podebljaju za telefon, ovako je opet "tanko".
Ovo za oduzimanje trajno, mogli su i tu da snize granicu, iznad 1,5 ili iznad 1.
Eto onaj u ZG što umalo ubi dete imao je 1,87 promila.
Takvima treba uzeti trajno i vozačku i auto.

Autor P1 18 Apr 2016, 12:22

Mrzim pojas i Damira iz komiteta!

Autor P69 18 Apr 2016, 12:31

Od kad su me opalili po usima za kaznu zbog nevezanog pojasa, sada i na parkingu kad auto preparkiram vezem pojas. Nece se nas narod nauciti dok ga ne udare po dzepu.

Autor Japanac u srcu 18 Apr 2016, 13:23

Što se tiče "trajnog oduzimanja vozila", ...

... https://www.youtube.com/watch?v=sLXpV921ee8

Autor Priapus 18 Apr 2016, 13:26

Priapus
Bas tako, to ce tesko proci.
Inace za kazne, videli gde su najvise naplacivali kazne, za pojaseve i aj da tu podignemo duplo, sa izgovorom radi bezbedbosti i stavili jos razg.mob. Edukacijom ce smanjiti broj saobracajnih nesreca, a ovako tesko.

Autor Nesa 18 Apr 2016, 13:39

Ma da vidim to cudo da mi oduzmu auto, pa sta god da sam uradio.
Ne budite naivni, prvo ce da uvedu to kao za alkohol, da se ljudi naviknu. Onda ce samo da produbljuju to, pa da za pet godina ti uzmu auto za prekoracenje brzine, neki tezi udes ili sta vec. Ko sme da dira privatnu svojinu ako je posteno zaradjena?!
Kontam da je auto oruzje kao i pistolj, ali opet, neka uzmu Mitrovicevom sinu, za primer ostalima. Sve ce se sprovoditi selektivno!!
Ah da, pink podrzava nazadnjake..

Autor NemanjaBB 18 Apr 2016, 13:39

Sad slušam Damira Okanovića na radiju, kaže da bi po njegovom kazna za tel trebala da bude 100 hiljada din fiksno.
U tom slučaju malo ko bi se vatao za "mobitel".
Ovako samo vraćaju na staro jer ima 50% popusta ako se plati u roku od 8 dana.
Nije njima stalo do bezbednosti nego "duzmu" pare.
Jer ovako biće sve po starom, kad bi kazna bila kao za zaustavnu, niko ( ili retko ko ) bi se faćao za mob.
Što se oduzimanja vozila tiče, iako sam protiv tog načina, za pijanu stoku koja sedne za volan treba.
Ili ćuza na duže vreme.

Autor P1 18 Apr 2016, 13:45

Nbb
Jeste, ali nemoj misliti da ne mogu uzeti.
Kako ćeš ih sprečiti.
Ne može se zakon sprovoditi retroaktivno, samo od stupanja na snagu.
Opet će onaj koga si pomenuo da se izvuče, ali neće onaj ko nema koga da zove.

Autor P1 18 Apr 2016, 13:49

Kanda je samo punjenje budžeta osnovni motiv ...

Inaše, ovaj deo: "Izuzetak će biti samo ako je vozilo vlasništvo rentakar agencije ili ako je vozilo protivpravno oduzeto"
Šta sa "pušingom", tj. lizingom? Znam za slučajeve da su vozila pod lizingom, koje su "primaoci" koristili za kriminal kao vid privredne delatnosti, trajno oduzimana "od kriminalaca" (kroz osudjujuću krivičnu presudu), a mada je krivični sud (već na osnovu saobraćajne) znao da vozilo uopšte nije vlasništvo "kriminalca", časnome sudu na pamet nije padalo da o svemu tome obaveste lizing firme (pa se one nisu ni mogle žaliti na presude o oduzimanju, a presude su "izvršavane"(i kola "odlazila na doboš", a krimos na službeni put).
A kada posle juriš državu za to vozilo i možda neke novce (jer su ipak oduzeli i prodali tvoja kola, a pare u svoj džep stavili), onda drugi časni sud "brani državu" i kaže da je onaj prvi časni sud sve uradio po zakonu ...

Autor moron 18 Apr 2016, 14:04

Imajući u vidu sveopštu situaciju u društvu i kako "stvari stoje", da sam u poziciji da dam "pravni savet", i da me neko ne daj bože pita za isti, mogao bih slučajno da mu savetujem da uvek ima u pretincu za rukavice 2-4 crvene za "ne daj bože", ovisno o težini prekršaja, ali sva sreća pa nisam u toj poziciji..

Autor Priapus 18 Apr 2016, 14:27

Kod nas uopste nije rec o zakonu i visini kazni, vec jedino i isključivo o suzbijanju korupcije. Vece kazne ce opet i iskljucivo placati sirotinja ili principijelni ljudi koji ne zele da podmite policajca, X5ice i GLovi ce i dalje slobodno parkirati na kolovozu, nositi one lažne utikace za pojaseve i pricati telefonom bez obzira na ugradjeni infotainment sistem. Zimus me je kaznio policajac za nepropisno parkiranje, ispred vrtica, na -2 sa ukljicena 4 zmigavca i covek bukvalno ordinira ispred vrtica, mada mu je 50m nize kafic isprdd kog su j na trotoaru i kolovozu parkirane limuzine od 6m, ali tamo moze neko da ga pljune, samari ili da mu pozove sefa telefonom, a ovamo lod vrtica su ipak porodicni ljudi. Ja sam bio sa UPom inace :) a sto je najgote kad vozis auto od 2+ tone niko nece ni da te upozozri na prekrsaj. Ko mi je kriv :)

Autor J4ZZER 18 Apr 2016, 14:57

I pricam sa drugaricom nedavno i ona veli, kao vise volim da dam 2,5 u budzet nego jednu crvenu policajcu, a taj budzet reseta Vucko nas i bratko njegov sto mu kradu identitet :) pa covece nama je predsednik drzave cocek sa ukradenom diplomom. Stvarno nije normalan niko ko moze da ode odavde, a zivi ovde. A ja sam jos optimista, a SNS,SPS I SRS imaju 70% glasova :)

Autor J4ZZER 18 Apr 2016, 15:00

Ja ne znam kako neko uopste moze da zaboravi da veze pojas kada te auto izludi biptanjem i treperenjem, cak i na parkingu (kod mene mislim da je 15km/h kad krene da pisti.

A ovo sa promilima je potpuna besmislica. Treba zabraniti koriscenje motornih vozila(Ukljucujuci one traktore sto se voze sa sve flasom od piva u ruci, a to sam video bezbroj puta) 10 sati nakon konzumiranja alkohola (ili koliko je vec potrebno, radena su istrazivanja), isto vazi i za droge. Kod ubistva je pijanost olaksavajuca okolnost, a ako isti taj sedne u vozilo i slucajno ubije nekog, tu je kazna veca nego da je trezan? Ali eto...

Autor Fordovac 18 Apr 2016, 17:16

P1
Lepo, uzeo bih cekic i poubijao. Ko bre sme nekome da uzme legalno stecenu imovinu? Sta je ovo, Severna Koreja? Komunizam, Tito, pa ove gluposti ni Slobi nisu padale na pamet.
Neka oduzimaju imovine kriminalcima i tajkunima, nama ne.
Ja sem jednog pauka-platio sam samo da izvezem auto, ne i kaznu, kao i skoro neimanje saobracajne kod sebe-iako se auto vodi na moju majku, sa istom adresom stanovanja, NEMAM ni jedan drugi prekrsaj za 11 god. Ali opet, sta sad, sutra napravim udes, napravim neko sranjce i da mi oduzmu auto. Pa cekic..

Autor NemanjaBB 18 Apr 2016, 17:17

Cudno je, a mozda i nije, kako kada se jave ovakve teme narod odmah razmislja kako je ovo direktan "atak" na njega i kako je ovo jos jedan "namet", kako izvrdati zakon, a niko ne kaze pa dobro moracu malo da se uozbiljim jer ipak pojas nije tu samo da bi se vezao i da me steze, nego da mi spase zivot, ili pazicu kako vozim, no dobro... uvek sam "za" da se povecaju kazne jer se uvek vezem, ne pijem pa vozim, trudim se da ne pravim prekrsaje, niti divljam, tako da me sve ovo ne dotice ni na jedan nacin, a obicno sve ovo smeta onima, a takvi su i najglasniji, koji bas najmanje postuju pravila i koji se bahate i koji ugrozavaju ostale... meni iskreno nije zao nikoga ko namerno pravi prekrsaje, pa se vadi na to da policija kaznjava samo sirotinju (iako znamo da zbog opsteg stanja policija preskace skupe automobile sto zbog straha, sto zbog cinjenice da se kod takvih oni hrane, poje, snabdevaju potrepstinama, uslugama itd) ili selektivnu pravu, jer "normalno" je da im je neko drugi kriv za sopstvene postupke... a zaplena automobila ili oduzimanje tablica i saobracajne dozvole je za ne mali broj ljudi jedino resenje da se sklone sa ulice, tako da i to maksimalno podrzavam, a trebalo bi znati da takve stvari postoje u razvijenom svetu i to u drzavama koje u svojim nazivima ne nose "Narodna", "Demoktratska" ili "Socijalisticka"...

A edukacija ne pomaze, to za one koji stalno divljaju nije resenje vec kazna i oduzimanje vozila...

Autor Orlo 18 Apr 2016, 18:09

Damir Okanović je "nevladina organizacija", to jeste taj "komitet za bezbednost saobraćaja" je privatna prćija par šeširdžija, od kojih je glavni Prof i glasni sudski veštak gosn Vujanić, koji je višestruko krivično gonjen, zbog veštačenja po želji, nameštanja i itd. Poznati slučaj je sa bratom Radovana Karađića, gosn Lukom....
A mali Damir je sam PR lik, za torokanje zainteresovanim medijima. Inače su provaljeni od strane "ove" vlatsi, tako da......

A glavni interes se krije i u interesu da prekrašajne kazne budu tolike da će pojedini imati račun da se angažuje advokat, i naravno veštak sao struke, koji će na novom i još nedorečenijem ZOBS-u praviti cirkuse i obarati prijave.....

Kazne su i onako visoke za ovaj napaćeni narod....

Autor Oktopod 18 Apr 2016, 19:04

Ovi u kreiranju ZOBS-a konstantno basaju i ne vide suštinu problema.
Poenta nije u visini kazne , jer lično meni i 10€ kad im moraš dati je katastrofa , nego u selektivnosti zakona tj. postojanje privilegovanih.
Tu je srž problema i dok god bude išlo po babi i po stricu problem neće biti riješen.
A ovim povećanjem cijena a bez riješenja gore pomenutog , samo se povećava mogućnost korupcije...

Autor Đorđe 18 Apr 2016, 20:04

Oni bi trebalo sebe da kazne! Da je ovo normalna zemlja pa da svi postuju zakon. Dvostruki arsini! Taj licimer Okanovic prvi razgovara telefonom u toku voznje. Kada bi mu pisali, odmah bi sredio da se ta kazna izgubi. Grbavac!

Autor P69 18 Apr 2016, 20:17

pa ovako...mene spucala budala sa 2.64 promila alkohola odozada dok sam propustao pesaka i sve pred ocima policije,odbacio mi auto po zapisniku 42m srecom ne udari pesaka,pijanac kad je uspeo izaci iz vozila jos se i tukao s pandurima i da skratim...odsteta minimalna,sud mene pita da ga krivicno gonim ili ce se nagoditi s istim...normalno ne pada mi na pamet da ga ja gonim mesto drzave i suda a gospodin je uplatio u humane svrhe i normalno slobodan bez pitanja za mene kako sam prosao...tako da kad uhvate radnicku klasu na...la je a lovatori samo napred gazite i dalje svejedno se ne odnosi na vas zakon o bezbednosti..tako da ste svedoci istih ljudi koji se ne vezuju i telefoniraju i shvatite ovo je srbija

Autor boki 18 Apr 2016, 20:21

Samo me interesuje kako će naterati policajce da se vezuju i da ne koriste mobilni u vožnji.

Autor Nenad 18 Apr 2016, 21:57

"Blizu 140 hiljada prekršaja nevezivanja pojasa zabeleženo je tokom 2015. godine"

140.000 x 40 eura je 5,6 miliona eura samo za pojaseve.

Pitanje:

Gde su se sdeli ti novci?

Autor vojvoda 19 Apr 2016, 01:47

Sta ste se uhvatili za alkohol, kad je veci problem ne davanje migavaca, ali niko ne pravi statistiku koliko je nesreca uzrokovano ne davanjem migavaca. U dopuni yakona obaveyno treba dodati kaynu ya ne davanje migavaca, i troduplu kaynu ya sve prekrsaje nasih profesionalaca tj taksista, koji iako imaju o sebi misljenje da su oni faktor bezbednosti, oni najvise ugrozavaju bezbednost svojom nasilnickom voznjom.

Autor Nenad 19 Apr 2016, 09:15

Nenad
Od alkohola, u saobraćaju, jedino droga može biti gora. Može, a ne mora da znači ni ona da je gora!
Mada prag toletancije na aklohol je trebalo da ostane na 0,5.

Kakvi žmigavci, kakvi bakrači.... to naravo ima u ZOBS-u kako se sankcioniše i to tamo od 1950 te....

Pročitajte ljudi Zakon, pa onda ostavite komentar. Nije zgoreg to povremeno uraditi, a i ne košta ništa....

Autor Oktopod 19 Apr 2016, 09:27

Nije lose,podrzavam ove nove promjene,pogotovo oduzimanje automobila ali treba i trajno oduzimati vozacke dozvole I to za najmanji prekrsaj.Zakon se mora postovati,nema izuzetaka,nema povlascenih.

Autor Renault Terminator 19 Apr 2016, 10:05

ORLO mozda se tebe ne tice, ali recimo u kom mestu se masovno prave stambene zgrade, nizovi stambenih zgrada u judnosmernim ulicama bez IJEDNOG parking mesta! Uskoro ćemo postati Indija, tj jedini fukncionalan prevoz ce biti motocikl ili bicikl. Znaci postoji puno situacija kada si prinudjen napraviti prekrsaj ili je akternativa da parkiras kilometar od vrtica i ides sa detetom po snegu

Autor J4ZZER 19 Apr 2016, 11:06

J4ZZER
Pa, sam biraš da li si "bogat" ili ne, "bahat" ili ne.
Ja sam imao dilemu oko dece i vrtića sličnu tebi, jer su na N.BG vrtići i škole "unutar blokova",gde je zabranjen saobraćaj, a parkiranje "oko bloka" je često nemoguća misija. Platio sam kaznu jednom saobraćajcima kod vrtića,odneo me onda pauk ispred vrtića,pa kazna komunalcima kod vrtića...
Lako se čovek dovede "u red". Samo "po džepu".
Sa druge strane,u centru grada sam imao sličan problem, jer mi je preko puta posla bio vrtić. I džaba što ja propisano parkiram "u zoni", kada "u svakom trenutku" pre podne i po podne ispred vrtića imaš barem 10-15 automobila koji "stanu na 4 migavca" tako da "zatvore" propisno parkirana kola. I nema ih po 10-15 minuta. I bezbroj puta su mi kola (kada sam negde o glavu žurio) bila tako "zatvorena" i ja bih samo "pizdeo" (pa sam često čekajući, na kraju na rubu nervnog sloma znao otići taksijem umesto svojim kolima, koja bi ostala "zatvorena"). Naravno,to je i problem "auto posetilaca" obližnjih kafića, koji parkiraju na isti način. Zatvore nekoga i bolji ih ona stvar. I ja onda treba kao idiot od kafića do kafića da tražim koji me moron zatvorio ...
Život u gradu zaista ima veoma visoku cenu.
Ali, u pravu si, "sedneš na bajs" i ništa od tih problema nemaš. Bem ti kola ...

Autor moron 19 Apr 2016, 12:42

I posle cele ove priče, juče mi od Bubanj potoka ka BG uz brdo nonšalantno uleti lik sa Zafirom iz srednje u levu, bez migavca, naravno sa mobilnim u ruci.. da nisam lego na sirenu i usporio, karambol.. Moguće da su neki od vas u pravu, mnogo je prenaduvana priča oko telefoniranja u vožnji, mislim da je mnogo prikladnije davati nagradne poene onima koji pričaju dok voze, kakve crne kazne, kakvi bakrači..

Autor Priapus 19 Apr 2016, 13:17

Priapus
Nije u tom slučaju bio kriv mobilni telefon, ni razgovor na mobilni, ni Zafira, ni uspon Bubanj potoka, ni to što ima 3 trake....
Kriva je ta budala što vozi. Može biti da nije pričao na mobilni da bi te i ubio.
Isto tako mogao je da puši cigaru, pije koka kolu, ili se šepuri pred ženkom.Ili ako čitam SNS plakate na znakovima, ili razgleam stoperku u miniću okreću glavu od +90 do -90 stepeni.
Sve je do budale.
Kad to shvatite, biće napredak.
Alkohol i droga su aktivne supstance koje izmene svest čoveka da bude neuračunjiv i sl, zato to treba držati strogo pod kontrolom.
A ostalo, dal su mi gaće crne ili bele, jel mobilni android, ili blenem u tables ugrađen u auto pokušavajući da nešto "izdubim" --- skroz nebitno.
Kriv je vozač i odgovara za svoje postupke. Normalan vozač nikada neće koristiti mobilni tako ugrožava bezbednost saobraćaja, ili bilo što drugo u sličnom maniru.

Autor Oktopod 19 Apr 2016, 14:07

Oktopod

"Sve je do budale.
Kad to shvatite, biće napredak."

Ja ustvari ne želim nikad to da shvatim. Takođe, stvarno me ne interesuje ko je budala, a ko nije. Ja samo želim da on ide u zatvor zato što koristi mobilni. A ti to nazovi fašizmom, ili kako god hoćeš.
Nije poenta komentara (bar meni) trolovanje ili spinovanje. Bar ne kad to nije ukusno. Poenta je da se ukaže na društveno neprihvatljivo ponašanje. Da li je cigareta opasna u vožnji? Jeste. Da li je šminkanje opasno? Jeste. Da li je to ponašanje inkriminisano? Možda ne direktno, ali kad napraviš s.anje, svakako će da se ceni.
Da li je mobilni označen kao neprihvatljiv na uvetu za vreme vožnje? Jeste. Da li je nekad predlagano da cigarete, šminkanje, gledanje plakata ili doručkovanje u kolima direktno uđe u zakon, ili da se korišćenje mobilnog briše iz zakona? Ne da ja znam. I tu svakoj priči počinje kraj.
Tvoji komentari impliciraju do krajnjih granica "društveno prihvatljivu slobodu" i apel na ljudsku svest.
Je l znaš kako se u ovakvim slučajevima apeluje na svest? Tako što je propišeš. Ima da se pridržavaš toga što piše, pa se ti posle žali Svetom Petru ili menjaj državu ili loše zakone (ima ih, bogu hvala), ali ima da radiš kako moraš. Zakoni (ovakvog karaktera) su dobrim delom pisani za iščašene delove društva, kako si lepo primetio, meni zakoni ne trebaju ako imam ugrađene normative ponašanja, biću savršeno normalan i bez njih. I ja ne pišem komentare da bih nekog u nešto ubedio, ili opovrgao. Ne, to je neozbiljno. Ja samo iznosim svoje mišljenje, koje je legitimno najmanje onoliko koliko tvoje. Ili bilo čije. Neki će ga pročitati, neki neće, neki će odgovoriti, neki neće. Sve je dozvoljeno, dok je u granicama pristojnosti.
Na kraju, da se vratim na početak: toliko sam previše puta bio svedok koliko se ljudi "isključe" tokom razgovora mobilnim, što u GSP, što dok voze, koliko im se drastično smanji percepcija postojanja okoline, pa ubrzavaju, usporavaju, deru se u GSP kao da su sami, skaču iz trake u traku... da za to zaista imam nultu toleranciju. I ne mislim da zbog toga treba da se stidim. Naprotiv. A kad budu zabranili pušenje i šminkanje u kolima, i to ću podržati. Ovako, ako je dozvoljeno, mogu samo da imam svoje mišljenje. A ono se u tom kontekstu ne razlikuje mnogo od tvog.
Pozdrav

Autor Priapus 19 Apr 2016, 15:43

Priapus
Ti sam sebe demanuješ, u prethodnom komentaru....

A ja ću uvek pričati na mobilni dok vozim. Takav mi i posao na kraju.
I nisi kriv do se ne dokaže suprotno. I to da znaš. Jer možeš jednom da nešto ne poštuješ pa da budeš otkriven i kažnjen, a možeš nešto da radiš nedozvoljeno stalno a da ne budeš otkriven.
Još ti jednom kažem, meni je jedanko opasno čekprkati po tabletu, i tražiti nekoga u kontaktima telefona. Ako to i radiš, radiš tako da ne bude opasno, a ako to ne znaš onda ne radiš.

Na kraju svako ima svoj rezon i mišljenje što je normalno.
A to koliko mobilni utiče na broj udesa, to ne znaju ni ovi što bogalje zakone. Zato, prvo oni da počnu da rade, da dođu sa opipljivom statistikom, a ne Damir Guzonja, da prodaje patke.

Prvo bi bilo logičnio da prestanu da prave vozla brža od 140 km/h. Jesam u pravu???

Autor Oktopod 19 Apr 2016, 16:04

Oktopod 16:04

Ja bi ti oduzeo i auto i vozacku dozvolu dok si ziv.Pa ti onda pricaj na mobilni od bandere do bandere.Ne samo tebi,nego svima koji tako razmisljaju,sve bi ja vas doveo u red,bili bi vi meni kao bubice.

Autor Renault Terminator 19 Apr 2016, 16:18

Jesam u pravu???

Autor Oktopod 19 Apr 2016, 16:04

Sve si u pravu.

Autor Priapus 19 Apr 2016, 16:22

Renault Terminator
Ti si legenda! :))

Meni najore opterećenje u vožnji i opasnost, predstavlja da pratim i razmišljam gde kuti policija. Oni mi potroše bar 70% mog intelekta i pažnje u vožnji.
To mi je gore, od 5 mobilnih.

Naravno, vi obični šoferi i treba da šoferirate sve po cukića propisima. Samo i tu obratite pažnju, na burek, tanlet, i sl. Nemoj da vas tako nešto iznenadi, pa posle mobilni kriv.
I ako nešto zgrešite u saobraćaju, onako se zamislete, pa ne date žmigavac, ili prekoračite brzinu i sl, da se samo prijavite narodnoj včasti.

Autor Oktopod 19 Apr 2016, 16:33

Oktopod

Ja sam za "volan" isao u skolu cetri godine I poslije toga na ko zna koliko kurseva,tecajeva sto teoretskih sto prakticnih I ko zna koliko ti smaranja me jos ceka u zivotu ,dozvolu nisam polozio i kupio u kafani uz 2kg jagnjetine da se mogu tako zajebavati kao ti.Kako si do nje dosao tako se I ponasas u saobracaju.
Drugo,dok ti u saobracaju gledas,ja predvidjam pa tek onda gledam,jer ako se samo oslonim na vid takve kao tI bi onda gazio kao muve po cesti,jer upravo zbog takvih kao ti ja moram misliti za obojicu,unapred I to dosta unapred jer ti nemas pojma gdjeces i na koju stranu.Za razliku od tebe,dobro pazim sta radim i kako se ponasam u saobracaju,moje greske i moja nepaznja su jako skupi i materijalno a i po zivote ljudi,sto nevinih,sto takvih kao ti koji se prave pametni na cesti a nemaju pojma kolika su opasnost za sve oko sebe.E zato se druze i gine,samo zbog toga.
Trece,mene bi bilo sramota da me policajac zaustavi i naplati kaznu zbog telefona,pune linije,migavca,pjesackog,znaka stop,ponasanja y kruznom toku,prvenstva prolaza,crveno svijetlo itd..

Autor Renault Terminator 19 Apr 2016, 17:10

Па ово је горе него харач. Само што ови не набијају на колац. Али ако их народ поново изабере можда и почну, ко зна...

Autor Цвеле 19 Apr 2016, 22:14

Renola malo ga previše troluješ brate.
Ajmo po biblijski , nek baci ključeve od auta onaj koji nije napravio bar nekakav prekršaj u saobraćaju...

I opet ponavljam , nije dirnut srž problema a selektivna represija neće riješiti ništa , tako da ovo uglavnom nema smisla.
Jer ko je bio normalan vozač i dalje će se tako ponašati a može ga samo financijski udaviti jedan slučajan prekršaj u saobraćaju dok oni koji su dosad bili bahati , neće se počešati po dupetu za ovim , jer će i dalje biti "povlašteni"
Uglavnom , sistem te laže , ne veruj šta ti kaže...

Autor Đorđe 19 Apr 2016, 22:34

http://www.blic.rs/zabava/vesti/isprobavali-majbaha-boba-i-viktor-zivojinovic-uhvaceni-u-brzoj-voznji/px4zp10

Autor P1 19 Apr 2016, 22:37

I kao što napisah , ovakvi poslije ovog će se samo počešati po dupetu a Okanović i ekipa će i dalje pronalaziti način da bijedi što veći jaram stavi...

Autor Đorđe 19 Apr 2016, 23:34

Ja mislio on je Renault Terminator, a ono običan renault štreber :))))
Bruka reeno

Autor Oktopod 20 Apr 2016, 00:18

http://www.blic.rs/vesti/hronika/nemoj-vise-pijan-da-vozis-evo-sta-je-otac-koji-je-spasao-bebu-u-zagrebu-porucio/ctrfc7r

Autor P1 20 Apr 2016, 00:29

Djordje

Nisi u pravu druze jbg.Budale se iskorijeniti ne mogu,uvijek ce ih biti ali se zato broj budala moze dobrano smanjiti.Onaj ko ima pare,pa naravno da ce mekse proci pred zakonom nego ja I ti npr.Ali reci mi,u kojoj zemlji na ovoj planeti nije tako.Taj sto ima novaca,on ce proci sa manjom ili nikakvom kaznom ali ce taj luksuz druze da plati,dobro da plati drzavi,tako se to radI na zapadu.I probajte da shvatiti,ja ne znam u kom Vi Svijetu zivite,sukati i rogati se nemogu bosti.
Mene ovaj zakon ne brine,ne dotice me jer nisam problenatican na cesti i nemam problema sa zakonima jer ih postujem I to kad covijek napise i kad se ne slaze sa vecinom koja samo zna da kritikuje druge i da gleda necija druga posla umjesto da podje od sebe onda troluje.Ok,al mene bas briga za to.Naravno,I ja sam placao kazne I za sve sto sam platio bio sam kriv.Postujte zakon I necete imati problema,ne gledajte sta rade drugi oko vas,gledajte sta vi radite,kad vidis budalu,nemoj se truditi da budes jos veca budala od njega.Al obicno oni koji se I bune I prave probleme u saobracaju,ja se ne bunim,ja podrzavam,jer ako ja mogu da vozim i postujem pravila zasto onda i ti to ne mozes.Veoma prosto,veoma jednostavno.Mani te se pametovanja,bolje pazite sta radite dok vozite.

Autor Renault Terminator 20 Apr 2016, 05:09

P1
a ja mislio da se taj slučaj u Zagrebu, sa naletanjem audija na oca sa kolicima dogodio zbog mobilnog telefona, a ono zbog alkohole ;)

Autor Oktopod 20 Apr 2016, 08:50

Renault Terminator

Kako si plaćao kazne kad si naveo prethodno, da ti potpuno poštuješ Zakon, da bi te bilo sramota da ga kršiš, da si školovan za poštovanje zakona itd?
A sad kažeš da si plaćao kazne!? I to u množini !? CCCCC

Autor Oktopod 20 Apr 2016, 08:54

Oktopod

Za brzinu sam placao dok sam bio mladji ali tada nije bilo bodova a I moglo se drugacije sa policijom a najvise sam placao "tehnicke" kazne,pretovar,na vozilu fali ovo,fali ono..Od 2010 ni jedan prekrsaj nisam imao,policija me naravno zaustavljala ali sve je bilo po PS-u tako da nisu imali za sta da me kazne.Policija me na vrijeme naucila pameti tako da vise nema zezanja.

Autor Renault Terminator 20 Apr 2016, 10:35

Rendzo 19 Apr 2016, 17:10
"Ja sam za "volan" isao u skolu cetri godine I poslije toga na ko zna koliko kurseva,tecajeva sto teoretskih sto prakticnih..."
Auuu, Rendzo moj, pa zar ti je toliko trebalo da bi polozio vozacki? Jesi li to polagao po skandinavskim propisima, dopunjenim jemenskim clanovima? Ili si hteo da to bude temeljno izucavanje, kako bi poznavao ZOBS bolje od nas sviju ovde, kao sto kazes i za poznavanje F1? :))))
I pored tolikog izucavanja i istrazivanja, ti, kao doktor za saobracaj (i F1), si se usudio da napravis nekoliko prekrsaja?! Strasno! Sramota! Jos se usudjujes da kritikujes Oktopoda Mangelu zbog nekih njegovih izleta! :)))

Autor Optimus Prime 20 Apr 2016, 11:49

Optimus Prime

Svi ljudi grijese,sto bi ja bio poseban,samo neki se dozovu pameti a neki se nedozovu nikad.Tu je razlika.

Autor Renault Terminator 20 Apr 2016, 13:00

Renault Terminator
A to što praviš pretovare, i uništavaš puteve, udožavaš i usporavaš saobraćaj je za posebnu osudu.

Kojega Terminatora imaš, ako nije tajna?

Autor Oktopod 20 Apr 2016, 13:53

Oktopod

Ja sam za svoje pretovare ceh I platio I nekrivim nikoga za to a posebno ne drzavu i njene institucije sto su radile svoj posao.
Puteve neunistava 500kg ili 2-3 tone preko 40 tona bruto koliko je dozvoljeno,po putevima kojima ja vozim,voze i kamioni koji imaju bruto masu daleko preko 40 tona,45,50,55 tona kojima je skoro sve isto od guma,jastuka kao na ovima sto je dozvoljeno 40t bruto.Ali ovi preko 40 tona imaju posebnu dozvolu i imaju crvene tablice.
Te 2-3 tone nista ne uticu na performanse kamiona,to se I ne osjeti ni na kocenju ni pri ubrzavanju,mozda ako je motor u kamionu bas nejak,slab.

Trenutno nemam nista,prodao sam,rijesavao sam neke krupnije stvari u zivotu I svaki dinar mi je bio potreban.Sad sam pijesak heheh..Bice limova i gvodzdja,ponekad pozajmim od starog Fiata a kad uhvati kriza od sestre otmem VelSatisa I smirim se heheh..

Ovo ti je dobra stvar umjesto telefona u ruci.Imam iste ovakve I odlicne su,zvuk je fenomenalan,preko njih ti radi I Viber,Skajp,klasican telefonski poziv,YouTube..Ja stavim tel.u dzep izadjem napolje I dok vezem,spanujem,utovaram-istovaram ili sta vec cijelo vrijeme pricam a ruke mi slobodne,tako i u voznji,ruke su na volanu,pogled ispred I nema zime.Povezuje se blututom,odlicna stvar,mozes bukvalno pricati cijeli dan neces isprazniti bateriju I kad se javljas samo stisnes dugme na slusalici,tel.ne trebas ni da pipnes.

http://www.verizonwireless.com/accessories/blue-parrot-b250-xt-plus-bluetooth-headset/

Autor Renault Terminator 20 Apr 2016, 16:36

Renola opet si sam sebi uskočio u grlo , normalno je da ko učestvuje u saobračaju da griješi , zato sam i napisao nek baci ključeve..
Kao što sam naveo i sadašnje represivne mjere su sasvim dovoljne za neprivilegovane vozače , jer i 10 evra ću bolje potošiti ja i moja djeca nego da punim budžet , tako da kaznu nisam platio sigurno ima 7,8 godina a s ovim za slučajan prekršaj dovodiš ljude na prosjački štap.
A ova druga kasta ni sa starim a bogami ni novim odredbama ZOBS-a neće imati problema jer se na njih nikad nije ni odnosila...

Autor Đorđe 20 Apr 2016, 18:21

Djordje

Djole druze,svaka ti cast.Ne boj se,samo ti vozi kao do sada sto si vozio i neces imati problema sa policijom,znaju oni vrlo dobro koga treba zaustaviti a koga ne I kad zaustave odmah se vidi jesi li ti budaletina za volanom ili neko ko vodI racuna u saobracaju o sebi i drugima

Autor Renault Terminator 20 Apr 2016, 18:49

Renault Terminator
1 tona na osovini ili tandemu osovina preko limita od 12t, nanosi štetu putu kao 10 osovina merodavno opterećenih.
Vozilo sa crvenim tablicma, može da vrši vangabaritni prevoz, ali samo po pribavljenoj dozvoli za takav prevoz.

Ja se malo šalim, ali tema je bila mobilni tel u vožnji. A ja samo kažem da ima XXX opasnijih za bezbednost saobraćaja, koje se čak i ne sankcionišu.
I poštovanje svih odredbi ZOBS-a u Srbiji nisu kao negde vani. U Srbiji saobraćana signalizacija i oprema puta je često postavljena nepismeno, opasno, necelishodno, nerazumno....
Evo recimo, od Stepojevca od do Lipovačkih šuma je "naselje" sa 50km/h, ograničenjem na nkih 16-17km dužine. Tu me pretiče i autobus GSP.....

Autor Oktopod 20 Apr 2016, 19:55

Slazem se Oktopod skoro sa svim,al prekrsaj je prekrsaj.Maksimalna dozvoljena brzina gradskog autobusa je 50km/h.Ne smije te preteci ako vozis 50km/h.GSP kaznjava svoje vozace koji gone preko 50km/h.Tolerisu do 52km/h I to je to.Zavisi od prekoracene brzine,vozacu skidaju od plate 5 do 20%.

Autor Renault Terminator 20 Apr 2016, 21:30

"Znak" je "znak". Nije do šofera da ceni da li on "treba" da stoji tamo gde jeste, već da "po znaku" postupi.
Ako znak "veli" da je ograničenje 50km/h na dužini puta od 17 km, onda je tako. I amin!

Autor moron 20 Apr 2016, 21:41