
* dolazi u Long Beach Blue metalik boji, ima aluminijumski okvir, 28-inčne točkove, sedište od ugljeničnih vlakana, Shimano menjač sa 30 brzina, serija je ograničena na 1.500 komada, a cena iznosi 1.400 evra


Ova cena je ugrožavanje vrednosti brenda ... "Planet bike" bi to "zacenio" bar 4.000 eura
Za ugrađenu opremu (Suntour XCR, Continental Cruise Contact, Rodi Airline rims, Shimano Deore (običan), Selle Royal Seta S1, pretpostavljam Alu 7000..) vrlo verovatno se najviše plaća "brend". I jeste i nije skupo, prosto ne mogu da opredelim. Mada, u komparaciji sa Capriolo, Scout i sličnima, ovaj još dođe povoljan..
Džaba mu sve to kada nema i "Cruise Control".
Najveća tuga posedovanja veoma skupih bicikala je to što rade na istom principu kao i oni najjeftiniji - okretanje "bedala".
Pesodovanje skupih bickla je tuga a posedovanje skupih automobila je to kao cool?
Svako ima dvoje interesovanje, licno posedujem bickli vredniji od mog automobila i ni jednoga trenutna ne zalim zbog toga!
Za mene je bicikli broj 1. pa tek onda idu kola!
Ali svi smo mi razliciti...
BTW ovaj bajs ne bi smeo da bude skuplji od 400-500 sa ovom opremom!
Cist marketing!
Obzirom na današnje cene pojedinih brendova i modela bicikala, uopšte nije problem pronaći bicikl koji košta "par hiljada" eura,odnosno, da je skuplji i od (nekih).
Sad, koliko je to opravdano i logično, drugo je pitanje.
Nekim ljubiteljima "savremenih bicikala" ne smeta što (odredjene vrste) zamenske količine kočionog ulja za disk kočnice bicikala (možda 50 ccm ulja) i nekoliko puta koštaju više nego li litar kočionog ulja za kola ... Ili što su (neke) kočione "gumice" ili "pločice" skuplje nego li disk pločice za kola. Ili što su "brendirana" kočiona klešta bicikla skuplja od kočionih klešta kola ...
Ja sve "to" ( i sve slično tome) smatram "bolešću", totalnim poremećajem sistema vrednosti ...
Pre nekoliko godina, na NBG u Merc salonu je bio "njiov" "bacikli" srebrni, sa trokrakim felnama kao Merc znak, bio je nesto papren,
Jes bio lep...
http://www.foldingcyclist.com/Mercedes-Benz-folding-bike.html
Ovakav, zapamtih felne.
Moron slažem se s tobom , otkad je bicikl postao trendy , počelo je i lupanje po ušima.
Ali dok je ovaca biće i vune.
Isto tako ovi BMW , Mercedes i slični bicikli , ne vidim zašto bi bile reference u svijetu bicikala , a što svojom cijenom nameću?
To me podsjeća kao npr. Justin Bieber parfem(isti se razumije u proizvodnju parfema kao i Mara u krivi k... )
Slazem se ja sa tobom da su bezobrazno skupi!
Volim biciklove i kola jako puno ali da prave zelju da budes "poseban" tu su majstori, takozvani marketing
Kao sto je Ferrari da kazem "poseban"
Tako je za mene Binachi #1
Biancki postoji 131 godina, kolika je to istorija i tradicija!
Ja licno vozim ovakav model
http://epic-cycles.co.uk/wp-content/uploads/2015/12/bianchi-oltxr2-cst116-1000-600x450.jpg
Svako ima neke svoje zelje amciji
Isto kao sto postoji i punto za 7000e da se kupi i bmw od 77000e i jedno i drugo prevozno srestvo!
Tako i bajs
Ali za ovaj bmw bajs ne bih dao ni dinar samo znak bmw-a nista drugo!
Pa upravo to govorim , otkad su bicikli postali trendi , od tad marketinški se odjeli trude da sve te skupe stvari postanu predmet želje iako realno to i nisu a taj sistem u auto industriji funkcioniše savršeno i odavno...
@ Djordje
Ne znam koliko se "duboko" razumes u bicikle?
Neke stvari su zaista vredne nekog novaca, keramicke nagle,karbonski obruci...
Karbonski ram je tek posebna prica da su napracili ramove ispod 1kg
Sve zavisi od iteresovanja, neko se provodi vreme po kaficima restoranima a neko vozi bajs po 100-200km
Ali opet marketing je cudo!
Zato i treba da ukljucimo nasu glavu i rasmiljamo!
Ma razumijem ja sve to , iako nisam u svijetu bicikala ista je poveznica i automobilizmu.
I ja patim od takvih gluposti ne od samog brenda automobila , već od performance dijelova za automobile (vješanje,kočnice,feluge...)
ali opet kad pogledaš realno , to ništa nije potebno i da npr. jedna serijska Dacia ispunjava sve zahtjeve što se postavlja pred automobil...
Zavisi sve od potrebe
Ako neko vozi bajs samo po gradu od A do B onda mu je sve jedno
Neko ko vozi drumase i vozi brzo njemu nije sve jedno do neke granice
Nije isto ici za Berlin 3 puta mesecno u Daciji ili nekim BMW od 3000ccm...
Kupiti BMW od 3000ccm i voziti se po gradu do kafica za mene totalni glupost, ali to je ono sto smo pricali marketing
Ali opet svako radi sa svojim novcem kako on misli da je najbolje
Ja kad mi treba nesto za pedalanje, odem kod Veselka u blizini BG i uzmem kvalitetno polovno sa odlicnom opremom. Za jednog poluamatera, puna kapa.
Totalno amaterski bicikl. Totalno! Oprema je jadna na njemu! Čak je i dizajn ispod očekivanja.
BIANCHI OLTRE XR2
Ako se "takmičarski" baviš biciklizmom, mogu da razumem želju da potpunom perfekcijom. Ali, u zoni amaterizma i rekreacije, teško. Koja je, recimo, korist da čovek umesto alu rama ima karbonski, ako "na sebi" ima viška 10 kilograma. Slična dilema je i za ostale sastavne elemente. Funkcionalno i solidno - da, preko toga - ne.
Ja sam tip čoveka koji bajs svakodnevno vozi "od tačke A do B", ali, nekada sa uživanjem i 100 km na dan "po drumu" ili "celi dan po šumi".
I sve to ("tri u jedan" )može odlično da ti odradi i bajs od 300-400 eura. Po mom razumevanju, naravno. Istina, bio sam nekada u dilemi da "bacim" i daleko veće novce za bajs, ali je razum prevladao.
Evo JJ kupila Željki bmw biciklu.
http://www.blic.rs/zabava/vesti/srecan-rodjendan-evo-sta-je-jovana-poklonila-zeljku-joksimovicu-cena-je-neverovatna/zl57tbm
P1
Ja mom drugaru kada se ženio pre tri godine kupio bajs. Nije neko besnilo, solidan treking (oko 350). Rekoh, da može da se voza sa suprugom (već je imao jedan MTB). Mislim da na njega nikada nije seo (uvek mu je stajao na terasi). Neki dan mi reče da se razvodi.
Samo sam uzdahnuo ...