
Bez obzira na rekordnu martovsku prodaju od više od 200.000 vozila širom sveta (201.352 automobila, rast od 2.9 odsto), a u prvom kvartalu 478.743 automobila (rast od 6.0 %), BMW-a brine značajan pad prodaje modela i3 i i8.
Ovi modeli su naime u prvom kvartalu 2016. godine prodati u ukupno 5.128 primeraka, što predstavlja pad od 23 odsto u poređenju sa istim periodom prošle godine. Treba napomenuti da te brojke ne uključuju modele X5 xDrive40e, 330e, 225xe Tourer i 740e.
U BMW-u već pripremaju doteranu verziju modela i3 (verovatno za sajam automobila u Parizu), i to sa produženom autonomijom (imaće domet od 193 umesto sadašnjih 129 km).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
http://www.bimmertoday.de/2016/04/19/us-markt-2016-q1-mercedes-bmw-lexus/
u nemackoj od juna,ko naruci i3 ima popust 5.000e do juna 2017. od juna 2017 do juna 2018 4.000e popust itd...
inace po amsterdamu ih ima sasvim solidno.
messi,s klasa se prodaje za 30% manje nego prosle godine.to je taj "najbolji na svetu"???
koji si ti bilde :-)))
Je l' video neko u Srbiji i8 i i3 u privatnom vlasnistvu?
i8 sam imao prilike da uzivo vidim u Torontu i nisam mogao da prestanem da blenem ali sam imao neki osecaj da gledam u poluproizvod. Mozda zato sto nisam bio svestan sta on moze ili ne...
ucs,u srbiji ni jedan jedini.neka me neko ispravi ako gresim.mada i nisu to modeli za srbiju...
@bmw series 8,
Da li je prepreka punjac i domaca elektricna mreza ili mislis da je to svest kupaca?
Za Teslu cini mi se ima dve stanice za punjenje u Srbiji, jedna je valjda u Beogradu kod Studentskog trga. Isto nisam cuo da je neko video Teslu u Srbiji. Drugar iz Norveske ih vidja na "kilo".
ucs,verovatno niko nije zainteresovan.bice to bolje za 20ak godina.kad ceo svet bude koristio vodonik,onda ce se u srbiji koristiti hobridi i e tehnologija(mada i tad cisto sumnjam).ne bi bila fora da se ide u korak sa svetom.
Sasvim realno stanje stvari , posebno sa ovim cijenama nafte , električari za ono što nude nemaju šta tražiti bez masnih benificija i subvencija.
Ovde u DE viđam dosta tih i3 , ali većina je izljepljena nekim reklamama , tako da i nisu zaživili među fizičkim kupcima.
Tesli se da isto viditi dosta a i pokoji i8.
Što se tiče i8 , puno je moćniji uživo nego na slikama , ali i ùživo ostaje konstatacija da nisu mogli ponuditi jadnije alu feluge , posebno za auto ovakvog kalibra...
Ili je to pravilo zeleno auto-ružno auto ili bar neki detalj ekstremno ružan.