
Kako prenosi B92, ambiciozni plan podrazumeva da godišnja prodaja Volvo automobila do 2025. poraste na milion vozila, dok bi prvi čisto električni model trebalo da se pojavi 2019. godine.
Planom je predviđeno i da proizvođač kupcim ponudi najmanje po dve hibridne verzije svakog modela iz game, objašnjava prvi čovek Volvoa, Hokan Samuelson.
"Cilj je veoma ambiciozan. Biće veoma veliki izazov ostvariti sve što smo planirali, ali Volvo namerava da bude među vodećim proizvođačima dok traje tranzicija ka električnim automobilima", kaže Samuelson.
Volvo poslednjih godina intezivno radi na obnovi game. Kompanija je za potrebe novih modela razvila dve mehaničke platforme, SPA (Scalable Product Architecture) za veće automobile, i CMA (Compact Modular Architecture), namenjenu manjim vozilima. Obe platforme konsturisane su tako da mogu da podrže hibridne i automobile na električni pogon.
SPA je baza za vozila iz serija 90 i 60, dok je CMA osnova za seriju 40, a svaki od modela imaće bar jednu verziju na električni pogon.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo