
Kako pišu Vrele Gume, Nemačka preuzima agresivne korake da poveća zahteve za električnim vozilima. Po Rojtersu, koalicija zakonodavaca priprema objavu desetogodišnjeg moratorijuma na poreze za električna vozila, kupljena pre 2020. godine.
Dokument od osam stranica je došao do novinske organizacije „Automobility of the Future“. Pored popusta za vozače, Nemačka je značajno proširiti mrežu stanica za punjenje. Oba poteza će biti dramatična za ovu zemlju, koja, kako Rojters javlja, kaska za drugim evropskim zemljama kada je reč o subvencijama za električna vozila i odgovarajuću strukturu.
Po Ministarstvu finansija, vozač Nissan Leafa plaća 56 evra poreza, dok vlasnik BMW-a 320i plaća 118 evra godišnje, tako da vozači EV automobila već uživaju u manjem porezu.
Čitava stvar još uvek nije završena. Precizniji detalji tek treba da razrade kancelarka Angela Merkel, njene Demohrišćanske unije i Socijal demokratskih saveznika, a zatim će predlog da ide u parlament na odobrenje.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Nissan
... preciznije detalje u Nemackoj ne razradjuje kancelarka (nije to kao u Srbiji) vec tim proverenih i obucenih strucnjaka.
Ono sto je u moci same kancelarke je samo da aminuje.
naravno da zele da povecaju broj elektricni auta. pa nece valjda povecati broj dizela kojima su amerikanci namestili da zagadjuju? :)))
Mile , dizel nema potrebe forsirati , on sam sebe forsira , ne trebaju mu nikakvi poticaji a svi mu za vrat skaču.
Čak šta više ovdje u DE godišnji porez na npr jedan dvolitreni Euro6 dizel je između 250 i 300€ u zavisnosti koliki mu je CO2
Elektricne automobile u Evropi treba posmatrati kao Normandiju mk2 sa ciljem da se satre sve sto potice iz Rusije, poput na primer plina.
Najvecu ranu na americku automobilsku industriju bacili su bas nemacki dizelasi koji su po principu prasine u oci sredinom dvehiljaditih pa sve do danas, po svim parametrima pobili americke automobile, racunajuci tu i one jadnike od hybrida.
Ne treba zaboraviti da su godinama za redom na GreenCaru prvo mesto kupili bas modeli sa TDI motorima.
Zatim je nastupila totalna anemija kada su svi postojeci rekordi u maloj potrosnji goriva takodje otisli u ruke TDI-onja.
Jedino sto je preostalo Amerikancima je bila atomska bomba, ili dizelgejt.
Preovladalo je misljenje ka humanijoj varijanti:
(Dizelgejt) + (Normandija mk2 sa elektromobilima) = (stop nemackim automobilima)
da, amerikanci su se bas usrali od dizel motora jer su dizeli kontrolisali cak 3% americkog trzista (i tu su uracunati dizeli i u pikapima, sto znaci da su se dizel automobili prodavali na nivou statisticke greske).
Ne boli Amerikance to sto nece biti dizelasa na njihovom trzistu. Oni su toga potpuno svesni i puca im ona stvar zbog nemackih dizelasa.
Nih muce druge stvari: poput Severnog toka 2, ili plasmana robe na trecem trzistu, gde sa svolim (automobilskim) proizvodom ne mogu parirati ni Nemcima, ni Japancima.
Japancima su namestili patosnice, to je sad vec izvesno, a najvecem nemackom autogigantu, dizejgejt.
Sasvim je dovoljna cinjenica da kad god se javnosti plasira nekava afera, ili nekakav gejt, iza toga se se krije nesto mnogo ozbiljnije i to je ono sto plasi normalan svet.