home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Beta, kompanija Fijat-Krajsler će pokušati da dostigne puno zapošljavanje u italijanskim pogonima pre 2018. jer je pokrenula kampanju za promociju svoje marke Alfa Romeo.

To je izjavio direktor Fiat-Krajslera Serđo Markione, navodeći da se fokus biznis plana firme "Fijat Krajsler automobili" (FCA) premešta na viši segment vrhunskih marki što su Alfa Romeo i Maserati, te će italijanske fabrike raditi punim kapacitetom.

FCA je smanjio proizvodnju Alfa Romea u velikoj meri zbog usporavanja kineske ekonomije, ali direktor kaže da je ohrabren svojom nedavnom posetom Kini gde kaže da je video "pravo, živo tržište za Alfu".

On je rekao da se nada da će nova limuzina "đulija" biti predstavljena u Kini početkom 2017. godine.

Izvor: Beta.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Alfa Romeo



čitanja : 1122



Komentari

Kako joj fali samo neka sitnica da bi mi bila skroz interesantna kao sto su bile 156-ica i 159-ka.
Prezalio sam dizajn zadnjeg sdela ali na profilu fali neka falt ili npr neki hrom ili bar na krovu da ima onu tanku lajsnu koju je imala 166-ca npr. Mozda ako bude imala neku "ti" (ti aj) verziju kao 159-ka pa dobije hrom kvake i retrovizor pa bar nesto da lupi kontrast.
Enterijer je cista desetka s druge strane...

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Maj 2016, 19:05

Po ko zna koji put pokusavaju oziviti tu Alfu,napravite kvalitetan auto i nece biti zime,sminka i fancy ne mogu biti zamjena za pouzdanost i kvalitet,kupci nisu blesavi.

Autor Renault Terminator 04 Maj 2016, 19:22

UCS , upravu si ,fali joj ono na što nas je Alfa navikla , da obara na prvi pogled , ovo je onako ziherški , švapski.
Čak su počeli stavljati različitu dimenziju guma kao i RWD švabe.
Meni je najefektnija kombinacija u onoj kraljevski plavoj , sa multispoke 18" točkovima i kromiranim okvirima prozora.

Renola , Alfa ima grijehe iz prošlosti nije sporno ali npr. 159 je bio natprosječno pouzdan automobil , a što se tiče dizela tu su doktori , posebno za Renaulta a i sam Opel ne bi vidio dobrog dizel motora da nije Alfe ,ali kojeg "inžinjeri" iz Opela svojim "doradama" uspjeli upropastiti.

Autor Đorđe 04 Maj 2016, 21:25

Daj Djordje nemoj me zasmijavat.

Autor Renault Terminator 05 Maj 2016, 09:34

Da se Alfa toliko loša pokazala nebi sada Giulietta onako dobro držala cijenu. Giulietti je veći problem izbor materijala unutrašnjost, buljook dizajn i što voznim osobinama nije ono što je 147 bila naspram konkurencije.

Sad Giuliom će vratiti vozne osobine, top materijale interijera i ako zadrže kvalitetu kakvu imaju od 159 na ovamo to je onda uspjeh.

No inače sam strašno alergičan na dvostruka mjerila i sranja o ovjesu 156 kada je tu Audi A4 B5 bio problematičniji no na Audi probleme se zatvaraju oči jer to je njemačko božanstvo.

Autor N.N. 05 Maj 2016, 11:15

Renola , smijo se , ne smijo , činjenice su neumoljive.
Očigledno nisi nikad imao prilike provozati Alfu , pa se držiš onih majstorskih epova , Švabo je babo , Francuzi skupi djelovi , Talijani krševi , Japanci nemaju dijelova a Korejci su kinesko sranje...
Iako se mora priznati da su ti stereotipi kod nas duboko ukorjenjeni.

Autor Đorđe 05 Maj 2016, 12:00

Djordje

Nisam nikad vozio Alfu,priznajem,ali mi je burazer strastveni zaljubljenik u Alfe tako da sam se imao prilike voziti u 147 1.6 twin spark ph1 pa je prodao nju pa uzeo potpuno istu samo ph2.Trosi kao luda,mada nesto ni ne ide i stalno je imao problema sa trapovima a imao je i sa elktronikom na motoru glavobolja.Drugar mi imao 147 1.9 jtd ph1 onu najslabiju vezriju,105 konja,tako nesto,slagacu te,isto problemi sa trapom,isto nesto elektronika brljavila.Burazer se jedva okanio Alfe i usrecio se sa Fordom Focusom 1.6 tdci heheh..nece da me slusa hehe..
A bas sam alergican na te epove sto si nabrojao,pogresno si me procjenio,kad mi pocnu sra.i o Renaultu i odrzavanju ja bi ga najradje spuco sakom.
Odrzavanje je isto za sve maltene,razlika je samo u pouzadnosti.Odrzavanje moze biti skupo vise nego sto treba ako je majstor nestrucan a i to je ukrijenjeno kod nas.

Autor Renault Terminator 05 Maj 2016, 19:00

Ja sam imao 146 JTD sa Junior paketom opreme , ništa se nije kvarilo i otpadalo , na trapu promjenjeno jedno rame (koje je isto kod svih na Tipo platformi) i gumice balans štange a od elektronike su jedini problem bile sijalice i sami kontakti na njima , što je budimo realni , sasvim minorno.
Ali zato se vozila fantastično , iako je imala skoro 270.000km
Upravljanje fantazija , jer je imala kratku letvu kao QV verzije , ležanje još bolje , za nepovjerovat da taj auto ima zajedničku platformu sa Tipom.
Znam poslije sa Seatom , gdje je Alfa u sporim krivinama ulazila kao po tračnicama , ovaj se samo valja preko nosa...

Autor Đorđe 05 Maj 2016, 19:50

Đorđe
Alfa ima osetljivo vešanje za loše puteve.
Mnogo veći problem su đubre zameneski delovi koji ne mogu nekada ni da ogodine. Zato je Alfa za izbegavanje kod nas.

Autor Oktopod 05 Maj 2016, 20:23

Alfa 156 je 1997. kao i njene blizanke 147 i GT. Tada je u toj nekoj kompakt i klasi kompaktnih premium limuzina aluminijska dvostruka ramena imao samo još Audi. Audi je čak više problema imao na lošim cestama.
BMW ni dan danas u toj klasi nema dvostruka ramena, kažu promijenit će se sljedećom generacijom.

No zato barem u slučaju Alfa za tako star auto je do dan danas ostao takav osjećaj.

159 je kasnije ubila velika težina no ona nije imala problema sa ovjesom. Također ni Giulietta ih nije imala no ona nažalost nema dvostruka ramena naprijed.

Inače Seat Leon i njegova (ne)kvaliteta su razlog zašto se talijanska policija vraća na Giuliette nakon samo jedna od četiri godine ugovora sa Seatom. Sreća da su zadnje tri bile opcionalne.

Autor N.N. 05 Maj 2016, 20:41

Oktopod , u pravu si , najveći problem je smeće od zamjenskih dijelova , jer je 147/156 ovjes relativno skup pa je u ponudi najgori i najjeftiniji šljam od djelova.
Generalno najviše kuburenja sa trapom su imali 147/156 a najviše 166 , generacije prije nisu bile toliko osjetljive kao ni naslijednici koji imaju odličan trap (159 i Giulietta)

Autor Đorđe 05 Maj 2016, 21:36