
Minhenski automobilski gigant je uspeo da se održi na putu uspeha na početku jedne važne godine, obeležene proslavom stote godišnjice kompanije, objavivši nove rekordne brojke za rezultate prodaje i profit u prvom kvartalu 2016.
"Rezultati koje je kompanija pokazala u prvom kvartalu su još jedan dokaz sposobnosti da ostvarimo pozitivan profit u našoj osnovnoj delatnosti, uprkos nepredvidivoj poslovnoj klimi", izjavio je Harald Krüger, predsednik upravnog odbora kompanije BMW AG. "Za nas odlučujući faktor nije kratkoročni profit, već održiv i isplativ rast. S ovako utvrđenog položaja, nameravamo da odigramo vodeću ulogu u preobražaju i oblikovanju sveta personalone mobilnosti u budućnosti".
Grupa BMW je u martu predstavila strategiju za budućnost naziva Strategy Number ONE > NEXT, obezbedivši na taj način okvir za svoju kontinuiranu predanost da bude pokretač promena kada je u pitanju mobilnost budućnosti.
U segmentu automobila, prodajni rezultati Grupe BMW porasli su za 5,9% na ukupno 557.605 vozila (2015: 526.669 vozila) za period od prva tri meseca ove godine, što predstavlja novi rekord prvog tromesečja.
Prihodi grupe u iznosu od 20.853 miliona evra za period od januara do marta održali su se na sličnom nivou kao i prošlogodišnji (2015: 20.917 milona evra - 0,3%), na što je uticalo povećanje prodaje s jedne strane i nepovoljni faktori na tržištu valuta (primera radi vrednost britanske funte i kineskog juana odnosu na evro) s druge. Profit pre finansijskog rezultata (EBIT) iznosio je 2.457 miliona evra (2015: 2.521 miliona evra - 2,5%). Profit grupe pre oporezivanja (EBT) porasao je za 4,4% na novu rekordnu vrednost od 2.368 miliona evra (2015: 2.269 miliona evra). Neto profit grupe porasao je za 8,2% na 1.641 milion evra (2015: 1.516 miliona evra), što takođe predstavlja novi rekord za prvi kvartal.
Marka BMW ostvarila je novi prodajni rekord, uz 478.743 primeraka (2015: 451.576 primeraka, + 6,0%) prodatih u prvom kvartalu. Vetar u leđa dolazio je iz više pravaca, a svoj je doprinos dala i perjanica Grupe BMW, serija 7, kao i X modeli. Isporuke vozila BMW-ove serije 7 u prvom kvartalu su bile 20,3% ispred prošlogodišnjih rezultata. Pored toga, ove godine na tržište izlaze i BMW serije 7 plug-in hibrid i M760Li xDrive.
Prodaja BMW-a X1 u periodu prva tri meseca porasla je za 67,6% u odnosu na prošlu godinu s 51.002 prodata primerka. BMW X3 zabeležio je rast prodaje od 26,9% uz ukupnu isporuku 38.719 vozila, dok je BMW X6 bio za 15,2% ispred prošlogodišnjih rezultata (11.043 vozila). Kupci su preuzeli 5.128 električnih vozila BMW i širom sveta tokom prva tri meseca ove godine, čime se ukupan broj vozila prodatih od njihovog izlaska na tržište krajem 2013. godine popeo na više od 50.000. Očekuje se da će nova verzija BMW-a i3 s dometom do 300 kilometara u standardnom ciklusu (NEDC) imati pozitivan uticaj na potražnju od leta nadalje. Čak i kod svakodnevne vožnje, po lošim vremenskim uslovima i s uključenim grejanjem ili klimom, moguće je ostvariti domet do 200 kilometara s punom baterijom.
Izvor: Autonet.hr / PR saopštenje
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
Slabo je to za Merc :
http://mercedesblog.com/all-time-best-april-mbusa-reports/
http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1257627
http://www.bimmertoday.de/2016/05/04/bmw-absatz-april-2016-verkaufszahlen-deutschland/
odlican BMW. sa serijom 1 koji je prosao fl,takodje serijom 3 koja je prosla fl i serijom 5 koja se skoro vise i ne prodaje,rezultati vise nego dobri.
u svakom slucaju nikada nece ispadati smesan kao sto je merc ispadao pre 3,4god kad je kaskao za BMW-om 300.000 komada godisnje.
BS8
Majke ti, jel znas ko je onaj WAND na GCF-u...Na osnovu nekoliko linkova kapiram da je sa nasih prostora, a sa engleskim je iskljucivo preko google translatora:)