home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako ne bi isključivo izveštavali o rezultatima evropskih testova bezbednosti, sada su pred vama i najnoviji podaci Global NCAP-a, međunarodnog projekta koji sprovodi nezavisna organizacija Euro NCAP.

Najnoviji rezultati, koji se odnose na pet automobila Renaulta, Suzuki Marutija, Mahindre i Hyundaija prilično su razočaravajući jer donose 0 bodova za sve automobile. Naravno, važno je napomenuti da se ovde radi o modelima za indijsko tržište. Automobili obuhvaćeni najnovijom serijom crash testova Global NCAP-a su Renault Kwid, Suzuki Maruti Celerio, Suzuki Maruti Eeco, Mahindra Scorpio i Hyundai Eon.

Testirani automobili su ostvarili ovako slab rezultat zahvaljujući nedovoljnoj čvrstoći putničkog prostora pa je svima dodeljeno 0 bodova u testu zaštite odraslih putnika. Tek malo bolje, navedeni automobili su prošli u testu koji ocenjuje bezbednost dece, uz dve osvojene zvezdice za Renault, Mahindru i Hyundai kao i po jednu za Suzukijeve modele. Važno je napomenuti da je od svih automobila tek jedan (jedna od tri testirane verzije Renaulta Kwid) imao vazdušni jastuk i to samo onaj za vozača.

David Ward, prvi čovek Global NCAP-a, prilikom objavljivanja ovih rezultata je izjavio: "Poslednji rezultati testiranja ostvareni u okviru inicijative SaferCarsforIndia pokazuju koliko je važno da struktura automobila bude čvrsta. To predstavlja temeljni element bezbednosti putnika, zajedno s postavljanjem bar prednjih vazdušnih jastuka. Iznenađujuće je kako neki proizvođači nude automobile bez ovog značajnog bezbednosnog elementa".

Konačno, kao rezultat objavljivanja rezultata Global NCAP-a u okviru inicijative SaferCarsforIndia Renault je najavio unapređenje bezbednosnog nivoa modela Kwid.

Još jednom, napominjemo da se u ovoj seriji testova Global NCAP-a radi o automobilima namenjenih indijskom tržištu.

Izvor: Autonet.hr

Foto: Global NCAP











čitanja : 1268



Komentari

No airbags???
I sta ste ocekivali?

Autor carobnjak 17 Maj 2016, 16:37

to zašto se ne prodaju ovi auti u Evropi.
Mada, daleko je da su svi jednaki i 0.
Renault i Maruti (mali) imaju neku čvrstinu školjke, možda za nijansu gore od Punta 2 ili Clia 2.

Autor Oktopod 17 Maj 2016, 16:37

Sta bi tek bilo na small overlap testu...

Autor ALFISTA 17 Maj 2016, 21:28