
Renault je možda oživeo Alpine brend posle skoro 20 godina, ali tokom ovog vremena, Francuzi su izbacili neke neobične modele, a jedan od njih je bio i Clio V6.

Mnogi ga smatraju naslednikom Renault 5 Turbo modela sa središnje postavljenim motorom, a Clio V1 Phase 1 je bio u proizvodnji od 2001. do 2003. godine, u samo 1.513 primeraka. Bio je baziran na Clio Mk II modelu, ali nisu delili mnogo komponenti.

Kompanija se odlučila za središnje postavljen motor i pogon na zadnje točkove, umesto prednjeg motora i FWD pogona koji je bio na standardnom modelu. Motor je bio 3.0 V6, koji je postavljen na mestu zadnjih sedišta, a snaga je bila 227KS, što je bilo dovoljno da ubrza ovaj automobil od 0 do 100 km/h za 6,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 235 km/h.


Jedan primerak će se pojaviti na Silverstone Auctions, 28. maja, sa brojem šasije 403, koji je napravljen u junu 2001. godine i prodat u Italiji. Tokom 15 godina je stigao do Japana, pa na kraju i u V. Britaniju. Prema opisu automobil je u originalnom i odličnom stanju, bez korozije, sa originalnim rezervnim ključem, alatom... Na satu je 71.115 km, a očekivana cena je između 32.000 i 41.000 dolara.
Izvor: Autoexclusive.rs
Raritet,pravi dragulj iz Renaulta.Volio bi da ga vidim uzivo.
RT
Ovo sam vozio. Stvarno mala raketa. Kako ulazi u krivine...ludilo
Bila mi je želja da kupim ovaj auto (polovnjak), međutim za neke prhvatljive novce, nije se moglo naći ništa a da nije bilo na krovu i sl.....
Auto je legenda....
Kad jos jednom pogledam ovaj auto I razmislim....pa ima smisla sto Renault napucava Clia 4 na 250 a nacuo sam i na citavih 270 konja!!!!Uglavnom,premijerno ce biti prikazan na F1 VN Monaka sad za vikend pa cemo da vidimo sta je to Renault Sport pripremio za neke srecnike na ovoj planeti.