home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Studija Warranty Direct predstavila nam je svojih 10 najpouzdanijih evropskih polovnih automobila, starih između 3 i 6 godina.

Prilikom kupovine polovnih automobila postoje brojni faktori koje moramo uzeti u obzir – koliko vlasnika su kola imala, u kom stanju je motor, da li postoji nešto što već ne radi, kada je rađen tehnički pregled i slično… ipak, čak i nakon svih pregleda i zagledanja, polovni automobil vas može razočarati samo par dana nakon kupovine.

Baš iz tog razloga je rađeno ovo istraživanje, koje se sastojalo iz analize oko 20.000 polisa izdatih za evropske automobile i indeksa pouzdanosti svakog vozila. Automobili koji su bili deo ove studije bili su ocenjivani na osnovu stope saobraćajnih nezgoda, odnosno broja zahteva za odštetu koji su podneti za određeni automobil tokom jedne godine, najvećeg zahteva za odštetu i najčešćeg razloga za podnošenje istog. Iako se zna da od polovnog automobila ne možete očekivati da bude kao nov, neki standardi moraju biti ispunjeni. Evo kojih deset automobila se našlo na njihovoj listi.

10. Seat Ibiza (2006-09)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 21 %

Najveći zahtev za odštetu: € 450,95

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: osovina i suspenzija

9. Mini One (2007-)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 20 %

Najveći zahtev za odštetu: € 1.415,58

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: prenos

8. Citroen C3 Pluriel (2003-10)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 21 %

Najveći zahtev za odštetu: € 2.026,90

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: osovina i suspenzija

7. Volvo S80 (2006-)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 18 %

Najveći zahtev za odštetu: € 1.123,71

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: hlađenje i grejanje

6. Peugeot 207 (2006-12)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 17 %

Najveći zahtev za odštetu: € 2.614,97

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: motor

5. Renault Scenic (2003-09)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 17 %

Najveći zahtev za odštetu: € 1.269,38

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: osovina i suspenzija

4. Volvo C70 (2006-)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 16 %

Najveći zahtev za odštetu: € 2.478,39

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: elektronika

3. Smart ForTwo (2007-)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 15 %

Najveći zahtev za odštetu: € 455,78

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: hlađenje i grejanje

2. Škoda Fabia (2007-)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 15 %

Najveći zahtev za odštetu: € 236,67

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: elektronika

1. Mercedes-Benz E class (2006-09)

Stopa saobraćajnih nezgoda: 10 %

Najveći zahtev za odštetu: € 836,21

Najčešći razlog za podnošenje zahteva za odštetu: osovina i suspenzija

Kada je komentarisao rezultate ovog istraživanja, Dankan Meklur Fišer, direktor Warranty Direct kompanije, rekao je: “Veoma je interesantno videti Mercedes na vrhu gomile evropskih automobila. On je veliki, tehnološki opremljen, što obično baš i nije recept za pouzdan automobil, ali je on dokazano odličan”.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 1782



Komentari

Bravo fobija!

Autor moron 31 Maj 2016, 12:57

a Mini na svim listama katastrofa po pitanju kvaliteta???

Autor maxb 31 Maj 2016, 13:13

Fabiju ima da kupim.

Autor NR 31 Maj 2016, 13:41

Ovde je neko očigledno pobrkao lončiće. Prvo, Mini je katastrofa, po svim paametrima.
Za nesretn Smart nemam reči po pitanju kvaliteta, posebno motora.
I sam Senic nije bajka, to je sigurno.
Fobija ??? Pa dajte ljudi, bez malo nema ni jedna da nije reklamirano nešto oko motora.
Za ove Volvoe ne znam... Mada sam siguran-znam da automatski menjači ne mogu da sastave ni 250 000km, a da ne ide zamena ili preskupi remont.

Tako da zaista ova lista je fiktivna.

Autor Oktopod 31 Maj 2016, 15:25

hmm... a najzanimljivije je to, da Peža 207 i Citra Pluriel (i C2 i C3) dele iste motore a najverovatnije i osovine (suspenziju ne, bar za opruge sam siguran) samo što se ovi isti kod Citre ne kvare iako nastaju na istoj traci :/...
no, nekako razumem, da kod Pluriela "idu" suspenzija i ogibljenje, jer na toj generaciji Citrinh modela B segmenta rado pucaju opruge, što za sobom povuće i koji deo ostalog ogibljenja... :/

Autor drugmirko 31 Maj 2016, 18:02

Zar fiat nije na mestu br. 1 ?

Autor moron 31 Maj 2016, 18:09

@Oktopod

250 000? Zar to nije normalna kilometraza za remont? Za mnoga vozila je to vise nego ceo zivotni vek.

Autor Fordovac 31 Maj 2016, 21:44