
Kako pišu Vrele Gume, Volkswagen grupa radi na potpuno novoj platformi po imenom „MEB“, koja će poslužiti kao osnova za čitav niz modela, od Pola do Passata. U zavisnosti od modela, autonomija će varirati od 250 do 500 kilometara, a jedan od prvih primeraka koji će preuzeti dotičnu arhitekturu će biti serijska verzija BUDD-e koncepta, koji treba da se pojavi do kraja dekade.
Mada će fleksibilna MEB platforma biti prilagodljiva za čitavu lepezu modela, VW ipak smatra da možda neće biti pogodna za nešto što je veće od Passata. Iz tog razloga će veći modeli, poput budućeg Phaetona, dobiti drugu EV platformu. Folkmar Tanenberg, šef razvoja elektronike Volkswagena, rekao je da će nova arhitektura biti kreirana za potrebe velikih električnih modela.
Drugi VW-ov zvaničnik je objasnio da je danas tehnički moguće da se u automobil iz C segmenta instalira enterijer modela iz D segmenta, jer električni modeli nemaju centralni tunel. To bi moglo da znači da VW-u neće biti potrebna druga platforma ukoliko uspe da obezbedi dovoljno prostran kabinski prostor, ali ipak u automobilu manjih proporcija.
Izvor: Vrelegume.rs
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de