
Početkom 60-tih godina poslednja Škoda je prodata preko velike bare, ali sada bi se istorija mogla ponoviti, jer je prema nezvaničnim izveštajima Volkswagen u SAD-u registrovao čitav niz imena kojima štiti nazive Superb, Škoda Superb, Octavia i Yeti.
Mada ovaj potez ne mora automatski da znači Škodino širenje i na to tržište, prema nezvaničnim informacijama, ta opcija je ipak moguća.
Proizvođači automobila često zaštite nazive samo zato da bi sprečili konkurenciju da učini isto, a u SAD-u Škoda bi nastupila kao jeftina alternativa Volkswagenu, kao moderni proizvođač koji je prošao transformaciju u poslednjoj deceniji.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
volkswagen je vec medju najjeftinijim proizvodjacima u americi tako da ne vidim sto bi jos vise komplikovali stvari i predstavili skodu. pre ce biti da zele da zastite imena da ih neko drugi ne koristi (mada ne znam sto bi neko ukrao "octavia" i "yeti" imena
mile antena
Skoda bi lepo išla u one divlje predele, Aljaske, Arizone, Teksasa, Kolorada itd, po onim ne asfaltiranim predelima i benzinskim pumapama.
Zamisli kad bi se tamo pojavio prašnjavi Jeti sa 1,2 TSI :)))
Još samo da odluče da li da "nastupe" sa varijantom lanac-katanac ili sa zupčastim ...
@Oktopod,
nebi yeti nikada ni stigao do tih lokacija, pokvario bi se uz put zbog nekvaliteta americkog goriva i mnogo rupa na americkim putevima. ali bi amerikanci barem bili odusevljeni skodama, bilo bi "konacno su nam stigli pravi moderni auti, a ne ove krntije koje vidjamo na ulicama"
mile antena
Nemoj tako, Skoda je najprodavanije vozilo u Srbiji, ponos i dika, želja i stvarnost.
Zamisli kad bi Super-Ba sa Full opremom i dizel vučom, prošla poznatim avenijama Nujorka ili Los Anđelesa
:))
mogu zamisliti, pomislili bi da je neka bas bogata (ili kraljevska) licnost dosla u posetu
Jednostavno ne vidim sliku Škode u USA , kao već afirmisan evropski brend nema šta tamo tražiti.
Jer većina brendova koji su se pojavili na USA tržištu , tamo su se i afirmisali , počevši od najnižih stepenica.
Mislim da bi Mlada Boleslava trebalo da angažuje "Kola" za taj pos'o vijeka ...
Ako on ne bi uspeo da uvali škoditu "State Department"-u, niko ne može ...
moron
Kola treba za generalnog direktora Skodilaka.
Kad bi Skodilak bio popularan u Evropi kao u SRBA, produkcija bi bila preko 10 miliona godišnje.
Po mom misljenju VW bi trebao da krene da prodaje Skodu u Americi umesto Volkswagena, jer se ovaj od Dieselgatea nrce jos dugo saprati, a Skodu sa tim niko ne povezuje. Sto se pozicioniranja tice trebali bi da je pozicioniraju u isti rang sa ostalim mainstream proizvodjacima, nikako ispod. Od modela bi trebali da prodaju Superb, Octaviu i Kodiaq i da novi VW full-size SUV pretvore u Skodu.