
Kako pišu Vrele Gume, uprkos aktuelnom „dizel debaklu“, automobili sa ovim tipom motora se i dalje dobro kotiraju, posebno u Evropi. Ipak, u Volvou smatraju da će se situacija promeniti u godinama koje su pred nama, jer će dizeli biti sve skuplji i zahtevaće dodatni post-tretman da bi bili u skladu sa strogim ekološkim zahtevima.
U Volvou predviđaju da će dodatne tečnosti morati da se sipaju pri svakom točenju goriva, tako da će to biti prilično maltretiranje za vlasnika.
Iz tog razloga, švedska marka smatra da će zahtevi za dizel automobilima opadati, dok će prodaja hibrida porasti. Govoreći pred novinarima u Gotenburgu, šef Volvoa, Hakan Samuelson je rekao da će njegova kompanija imati pravi alat da posluži kao zamena za dizel. Potpuno novi T5 Twin Engine agregat čini 1,5 litarska, trocilindarska turbo jedinica koja sarađuje sa elektromotorom.
Motor s unutrašnjim sagorevanjem će isporučivati negde oko 180 ks, dok će elektromotor biti zadužen za dodatnih 74 konja, za kombinovanu izlaznu snagu od 250 konja. Volvo procenjuje da će baterija od 9,7 kWh biti dovoljna za čisto električnu autonomiju od 50 kilometara.
Volvo će T5 Twin Engine postavku inicijalno ponuditi u novoj generaciji modela serije 40, ali Samuelson kaže da će je verovatno dobiti i veća, serija 60. On je dodao da će novi hardver biti atraktivna alternativa dizel motorima, jer će emitovati manje CO2, uz ponudu iste snage i obrtnog momenta.
Šef Volvoa je nastavio rekavši da će T5 Twin Engine raspolagati istom potrošnjom goriva u realnim uslovima, dok će hibridna postavka emitovati manje od 95 g/km CO2.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo
Slazem se. A onda ce i hibridi da nestanu poslije odredjenog vremena, dok se ne nadje laksi nacin za proizvodnju vodonika, tj dok se ta tehnologija ne usavrsi.
Možda će propisima kroz neko vreme primorati ljude na to.
Inace hibrid nema nikakve sanse protiv dizela.
Trnutno vrijeme ne radi za e automobile i hibride uz ove cijene nafte , a isti , tek uz pozamašne subvencije i benifite imaju prolaz.
Generalno dok je crnog zlata i dok je jeftino , čemu izmišljati toplu vodu...
Zaleteli su se suviše sa hibridima i ekologijom.
Sve će to brzo odneti vrag.
Čisto prodavanje magle.
Hibrid u praksi nikako ne moze da parira dizelu sa potrosnjom.
Mada ima nekih indijanaca koji se primaju na "trosi 2l " itd.
Naravno, samo onih koji prakse nemaju, njima prolazi prica.
Hibrid je malo stedljiviji od benzinca, dizelu ne moze ni da pridje.
Hvalospevi hibrida (od strane onih koji pokušavaju da ih predstave kao nešto najbolje i "uvale" ) mi liče na nekadašnje hvalospeve "fixed-gear" bicikala ... Koje danas niko neće ni džabe.
Da su hibridi bolji, ne bi se prodavali minorno spram dizela, uz sve olakšice itd.
Dizele mogu da pobede jedino nametanjem propisa koji favorizuju hibride i sl.
U ravnopravnoj borbi, hibrid nema sta da trazi.
Trziste to potvrdjuje.
Vozio sam Escalade hybrid gore u Kanadi,jedan od auta mog bivseg poslodavca.Auto kupljen potpuno nov,nakon par mjeseci zvekne motor,oko 12.000$ je kostala popravka,ko je placao ne znam al znam da je taj auto platio jako puno,stalno se hvalio sa njim,pa cak i kad mu je zvekno motor.Sijalica se nije moglo nakupovati,samo crkavaju,sto napred,sto nazad.
Al dobro,to I jest tehnologija srazmerna prosjecnoj inteligenciji jednog Kandjanina tako je to njima normalno,sve je to ok.