
Kako vam se čini ideja da ne idete u perionicu, već da ona dolazi kod vas?
Upravo su tu ideju razradili Amerikanci pre dve godine. Wype će doći do vašeg prljavog ljubimca na četiri točka i dati mu novi sjaj. U ponudi su tri opcije: samo pranje limarije, pranje limarije i čišćenje kabine i organizacija stvari u njoj, a treća opcija podrazumeva i voskiranje. Cene variraju od 20 do 65 dolara.
Dve godine rada govore da zainteresovanih za ovu uslugu ima. A, to olakšava i mobilna aplikacija, koja trenutno nažalost ne postoji za Android operativne sisteme. Zaposleni će, takođe, slikati automobil pre i posle, verovatno kako bi se šepurili dobro urađenim poslom. Ali, ko bi im i zamerio.
Na ideju su došla tri preduzetnika koji su sve pokrenuli u Južnoj Karolini. Među njima je i NBA košarkaš Džordan Farmar, koji trenutno brani boje Memfis Grizlija. Klijenti nisu samo NBA zvezde sa visokom platežnom moći, već pripadnici nešto jače srednje klase, u dobi između 24 i 40 godina. Interesantno je i to što se muškarci uglavnom javljaju vikendom, dok lepši pol traži tretman za svoje automobile mnogo više radnim danima. Zanimljivo je i to što se tokom ovog servisa ne koriste ogromne količine vode, već radnici dolaze na lice mesta sa sredstvima na biljnoj bazi, što znači - bez lokvica nakon završenog posla.
Možda i najbitnija stvar u svemu tome je podatak koji su izneli šefovi - za pranje automobila godišnje potroši se više od neverovatnih milijardu litara vode u Sjedinjenim Državama, pa je računica sa korišćenjem Wype-a veoma jasna.
Izvor: Cdm.me