
Prodaja modela Tvingo, koji se proizvodi u Renoovoj fabrici Revoz, u prva četiri meseca doživeo je značajan pad prodaje od 20 odsto. Nevolja je veća jer pad beleži klasa automobila u kojoj konkurencija raste.
Hoće li se to osetiti u firmama u lancu dobavljača jedne od najvećih proizvodnih kompanija u Sloveniji, pita se tamošnji list Finance. Tvingo uprkos uspešnoj prodaji u Francuskoj (43 odsto ide na to tržište) ne može nadomestiti gubitak na drugim tržištima. Zato je na listi deset najprodavanijih malih automobila u odnosu na prošlu godinu pao sa četvrtog na peto mesto.
Revoz je prošle godine povećao proizvodnju za deset odsto, na 129.400 vozila, što je samo 61 odsto proizvodnje vozila u tom preduzeću u odnosu na 2009. godinu. Gotovo sve prihode, 99 odsto, ostvaruju na inostranim tržištima, a prošle godine su povećani 38 odsto. Da li je ovogodišnji pad prodaje Tvinga, uprkos tome što se u Novom Mestu proizvodi i skuplji model Smart, ali u daleko manjem broju, ugrozio ovogodišnje prihode Revoza, pita slovenački poslovni list.
"Već u oktobru prošle godine, nakon što je bilo očigledno da prodaja neće ispuniti očekivanja i planove, prilagodili smo obim proizvodnje sa 42 vozila na sat na 38 vozila. Uz te mere, osigurali smo normalno funkcionisanje fabrike i zadovoljili potražnju na tržištu. Procenjujemo da će na kraju godine broj proizvedenih Tvinga biti na sličnom nivou kao i godinu ranije. Smanjenje obima proizvodnje trenutno nije u planu. Kako poslovni rezultati u velikoj meri zavise od proizvedenih količina vozila, procenjujemo da će oni ove godine biti na sličnom nivou kao i prošle godine, ili malo bolji. Sledeće godine, kada će fabrika raditi u najmanje dve i po smene očekujemo rast ", kažu iz Revoza, koji je treći najveći slovenački izvoznik.
"Porudžbine su takve kakve su bile najavljene. Ne osećam pad prodaje u prvih nekoliko meseci ove godine", rekao je jedan od dobavljača Revoza.
Na početku proizvodnje Tvinga i Smarta 2014. godine očekivana je toliko visoka prodaja da je u oktobru iste godine uvedeno pola treće noćne smene, ali to je u martu 2015. godine otkazano.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs / Siol.net
Sta uradi.Mercov Rendzu.
Navuce ga na tanak led.
Najeci omasaj Renoa u ovom veku.
Pemijum Mercov...
a sto se tice twinga, neka ga posalju u ameriku umesto smarta (ma moze se prodavati i kao nissan) - ja cu biti prvi u liniji da ga kupim. a nebi skodilo da posalju i megane (kao alternativa nissan sentre) i talisman (kao alternativa Nissan maxime).
Nisu RenoLovi kupci navikli na rwd i motor pozadi. Suviše je to sportski za njih.
Da ima motor tamo gde treba, prodavao bi se sigurno bolje!
Ovako, kome treba minimalni gepek sa peckom odozdo???
Zanimljivo i poučno
Tvingo je jeftiniji, lepsi a prodaja ne ide u odnosu na Smarta
Šta to znači? Pa Mecedes je totalno prodavc magle za naivne skorojevice pune para,
Kad od najprakticnijeg i jednog od jeftinijih automobila u klasi napravis jedan sa najmanje mesta, gepekom koji se greje i jos povecas cenu 20% i vise. Sta su mislili? Smart for2 je kul, i mozda bi valjalo da je Reno pravio dvosed umesto 4voroseda?
Smart for4 je potpuna glupost, i ima mnogo jeftinijih, a boljih vozila u istoj velicini. C1/108/Aygo, Adam, Panda, 500(kako racunamo, jeste 4 sedista, ali 3 vrata)...
Oktopod
Twingo je simpa autic, poreklom iz Diznilenda, ali sta im je trebalo da menjaju platformu i pogon?
carobnjak
Shebao ih mercedes i ubacio im djubar. Ali mercedesdzie se diče sa Smartom!
Ali je zato pre dve godine Mange-strucnjak prosipao mudrosti kako je Twingo dobar koncept, raspored mase, dobra prodaja i slicne traljarije, samo njemu svojstvene...
Vidovito, nema sta! :)))
P.S. Zaboravih najvaznije:
standardna oprema ovog nesretnog malise je da klima hladi i prtljaznik, inace bi se istopio! :)))
A kako je original bio zabavan auto pa je jos imao i epitet svalerskog auta jer su mu se prednja sedista obarala formirajuci lezaj, kao kod prve Pande. Nekad konstruktori toliko odlepe i promene koncept da se izgubi svaka veza sa uspesnim prethodnikom...
Prvi auto u gami treba da bude surovo jednostavan a ne ovako komplikovan, zar ne?