home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prodaja Peugeota se povećala za 7.9% na 601.000 jedinica zahvaljujući modelima 2008 (+ 16% i 99.900 prodatih vozila) i Partner (+ 8% i 62.800 prodatih vozila), koji zauzimaju 2. mesto u svojim segmentima u Evropi. Peugeot 208 i 308 nastavljaju svoj rast: 208 (+15% i 157.800 prodatih vozila) i 308 (+10 % i 119.200 prodatih vozila).

Prodajni rezultati posebno su impresivni u Italiji (+17.4%), Španiji (+12.5%) i u Holandiji (+8.8%). Ove odlične performanse biće podržane u drugom polugodištu sa nekoliko novih proizvoda: novi SUV Peugeot 2008 i 3008, kao i novi Peugeot Traveller i Expert.

Sa 414.000 jedinica, Citroën je zabeležio rekordni nivo prodaje u proteklih 5 godina, sa rastom od 7.2%. Ta dinamika ostvarena je zahvaljujući modelu C4 Picasso, lideru među monovolumenima u Evropi, ali takođe i modelima C4 Cactus i C1, koji su zabeležili rast prodaje. Na tržištu lakih komercijalnih vozila, Berlingo takođe potvrđuje svoj uspeh kao lider u svom segmentu. Solidne performanse omogućile su marki ostvarivanje prednosti na najvećim tržištima (Velika Britanija, Španija i Nemačka). Taj zamah će se ubrzati u drugom polugodištu, zahvaljujući dolasku novih modela: novi C4 Picasso, novi Jumpy, SpaceTourer i novi C3, koji će najesen zameniti najprodavaniji model marke.

Prodaja marke DS sa 40.900 jedinica povećala se za 0.7%. Sa lansiranjima Novih DS 3 i DS 3 Cabrio, DS raspolaže sa potpuno novom obnovljenom gamom. Treba istaknuti prodajni uspeh DS 4 i DS 4 Crossback, kao i snažnu sposobnost zavođenja modela DS 4 Crossback, koji predstavlja 28% prodaje ova dva premium kompakta. Marka nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže koja, krajem juna 2016., uključuje 21 DS Store i 86 DS Salon u Evropi.

Izvor: Autoportal.hr / PR saopštenje Peugeot

Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot



čitanja : 578



Komentari