
Italijanski sajtovi pišu da je Fiat u Brazilu prestao da proizvodi tri svoja modela, a koje inače već neko vreme nije nudio na evropskom tržištu.
Tačnije, Betim fabrika u Brazilu više ne pravi manji Fiatov MPV Idea, kompaktni hatchback Bravo i sedan Lineu.

Idea se u Evropi proizvodila između 2003. i 2012. godine, dok se u Brazilu pojavila 2005. godine, i to sa nešto višim klirensom i drugačijom paletom motora. Redizajn je doživela 2010. godine kada je dobila kompletno izmenjen prednji deo, pri čemu se paleta sastojala od motora 1.4 8V Fire, 1.6 16V i 1.8 16V.
Pažnju je privlačila i Idea Adventure koja se se isticala (pro)terenskom šminkom, a koja podrazumeva široke bočne zaštitne lajsne, zaštitu blatobrana, pragove, robusnije branike, kao i alu točkove, hromirani prednji gril, krovne nosače, rezervni točak na zadnjim vratima i zatamnjena svetla.

S druge strane, Bravo je u Brazilu poslednji put obnovljen 2014. godine, dok su se u ponudi nalazili 1.4L turbo i 1.8L 16V motori, u paru sa manuelnim i automatskim menjačima.

Kupcima se nudio i Bravo Sporting, sa atraktivnijim eksterijerom i 1.8L 16V motorom sa 132KS i 185 Nm obrtnog momenta.

Što se sedana Linea tiče, Fiat je na brazilskom tržištu između ostalog nudio i njeno BlackMotion izdanje koje su odlikovale manje vizuelne promene i bogatija oprema, dok se za pogon brinuo 1,8 litarski motor sa 130KS koji može da koristi etanol (motor je uparen sa petostepenim Dualogic AMT menjačem).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kako je krenulo, uskoro će prestati i sa proizvodnjom modela 500L. :)
Samo da kupi čarobnjak 500L i odma može da prestane da se pravi taj famozni premijum, prelepi, 500L
I kad prestane proizvodnja ostace zabelezen kao najuspesniji automobil koji smo ikada pravili. Za 5 godina u inostranstvu je prodato 500L vise nego svih Zastavinih modela zajedno za 50 godina:)
B.M
Ostaće 500L i kao najružniji auto-kočija koji se pravio u Srbiji.
Najuspešniji automobil koji smo ikada sklapali i farbali.
Kragujevac to pravio nije, što znatno razvodnjava "uspeh".