
Ranije špijunske fotografije su nagovestile da je Mercedesova C klasa (W205) spremna za „zatezanje bora“, ali marka iz Štutgarta već planira novu generaciju svog pulena iz D segmenta, koja bi trebalo na scenu da stupi 2020.
Za sada nema približnijih detalja, ali Džejson Hof, šef Mercedes-Benz U.S. Internationala, nagovestio je na nedavnoj prezentaciji na seminaru brifinga menadžmenta u Centru za automobilsko istraživanje, da će novu C klasu karakterisati izdašnija upotreba aluminijuma.
Pored toga, novi model će iskoristiti prednosti naprednih tehnologija spajanja konstrukcije, uključujući zavarivanje čelika za aluminijum, uz širu upotrebu laserskog zavarivanja, nitovanja i presovanja.
Kroz upotrebu više aluminijuma i primenu naprednih tehnoloških procesa, Mercedes će biti u prilici da skine nepotrebnu masu sa C klase, u isto vreme poboljšavajući krutost karoserije. Posledica svega će biti poboljšana ekonomičnost i redukcija emisije štetnih gasova, što je vrlo bitno s obzirom da ekološke regulative postaju sve strožije.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva / Mercedes
Normalno kada je sada prasica. Baš sam gledao usporedni test u talijanskom 4R, Giulia protiv njemačkog tria. Mercedes uvjerljivo najteži. Vozne osobine su nula ali je i najudobniji.
"...Vozne osobine su nula..." rece covek i ostade ziv...
Rucna kolica imaju "nula" vozne osobine... a C-klasa sasvim sigurno ima vozne osobine koje u ovim civilnim verzijama prosecan i normalan kupac nikada nece dovesti do granica, cak nece ni prici njima u svakodnevnom zivotu, a kamoli je izvesti na stazu gde bi mogao da dodje do njih, a ponajmanje da vrsi poredjenje i da sam utvrdi ovo sto tvrde novinari...
Najviše se smejem onima što kupe 400-600 KS ,a 364 dana u godini iskoriste maximum 100KS.
Ali jbg, biti viđen i lečiti komplekse za 2 ili 3 stotinke je rezervisano za one koji ovde potcenjuju sve živo
@ Orlo
Lošije vozne osobine i od nove Astre karavan.
Dodao bih i da je RWD za prosječnog, pa čak i za vozača sa višegodišnjim iskustvom sa RWD vozilima, opasniji od FWD automobila sličnih voznih osobina.
No vratimo se na gornji tekst. Manja masa i veća torzijska krutost znače kud i kamo bolje vozne osobine nego kod dosadašnjeg modela uz zadržavanje iste razina komfora.
@N.N.
Gde ce to da dodju te razlike u voznim osobinama, u gradu na 50 km/h, na auto-putu? Oni ne bi radili testove na stazi da postoje ogromne razlike izmedju svih njih, nego je to jedino mesto gde oni mogu merenjem kruga na stoperici da utvrde neke stvari... realno sva ta nova vozila, pogotovo premijum, su dostigla jedno savrsenstvo (u poredjenju sa drugim da kazem nepremijum vozilima mada uopsteno vozila iznad C-segmenta su po meni sva odlicna bez obzira na marku) u pogledu komfora, izolacije, materijala, opreme itd, tako da su sve ostalo finese i pro*eravanja... s obzirom na sadasnji saobracaj i na puteve, iskreno, pre bih da mi auto bude udoban nego da ima tvrdo i neudobno oslanjanje jer vise auto provede u stajanju, i voznji medj' drugim vozilima i vozacima gde je vreme najjace verzije na NBR (ili bilo kojoj stazi) irelevantno... no dobro...
Iskreno liceno ne bih smeo da kazem na glas da Astra ST i C-klasa imaju identicne vozne karakteristike...
Izjave tipa "vozne osobine su nula" i sl. mogu samo neozbiljne osobe da izjave.
Nema tu potrebe za bilo kakvom daljom pričom. Imao sam prilike prošlu C klasu da vozim na stazi NAVAK, izmedju čunjeva itd.
Odlične vozne osobine. Nova je još bolja po tom pitanju od stare. Ne treba pričati napamet stvari o kojima ne znaš. Toliko.
Orlo
Mercedes je savršenstvo na točkovima. I mogu samo da mu zavide.
Ne bih imao ništa protiv na mi neko pokloni bilo koju (novu) mečku :)
Naravno, karavan, ako je moguće.