home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Canepa je upravo završio restauraciju prelepog 1979 BMW M1 Procar automobila, jednog od 40 koji su napravljeni.

Ovaj primerak M1 Procar, sa brojem 31, je služio kao rezervno vozilo tokom BMW M1 Procar šampionata. Nikada nije završio na stazi, a kompanija je odlučila da umesto da ukloni Procar delove i pretvori ga u klasičan M1, da ih ostavi i napravi unikat.

Originalno je prodat nemačkom kupcu 1979. godine, a četiri godine kasnije ga je otkupio američki kolekcionar. Marta 1984. stigao je u Ameriku iz Minhena, gde je modifikovan i odobren za korišćenje na ulicama Amerike.

Vožen je i prikazan na mnogobrojnim izložbama do devedesetih, kada je prebačen u hibernaciju, gde je ostao do 2012. godine, kada je Canepa počeo sa restauracijom.

Kompletno je rastavljen, a delovi koji su zamenjeni da bi dobio dozvolu za vožnju po ulicama, su izvađen i vraćeni su OEM Procar, koje je imao kada je napravljen. To je čuveni Procar bodykit sa zadnjim krilom, kao i BBS felne sa centralnim zaključavanjem, novo vešanje, osovine, retrovizori i drugi delovi.

Canepa nije uspeo da pronađe originalne Procar kočnice, pa su postavili Brembro klješta sa Porschea 962 i diskove sa Porschea 935. Motor je takođe sređen i opremljen sa Motec ubrizgavanjem goriva, što je rezultiralo snagom od 414KS.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 1349



Komentari