
Kako prenosi Tanjug, kompanija Fijat Krajsler automobili Srbija zadržala je i u avgustu prvo mesto na listi najvećih srpskih izvoznika, sa ostvarenim izvozom od 768 miliona evra u prvih osam meseci 2016, a slede ga pirotski Tigar i smederevski Hestil, objavilo je danas Ministarstvo finansija.
Ukupna vrednost izvoza 15 najvećih izvoznika u prvih osam meseci 2016. iznosila je 2,6 milijardi evra.
Tigar je od januara do kraja avgusta tekuće godine izvezao robu u vrednosti 208,4 miliona evra, a smederevska čeliČana Hestil za 207,2 miliona evra.
Na četvrtom mestu je NIS sa izvozom od 150,7 miliona evra, a na petom „Filip Moris operejšens” iz Niša sa izvozom „teškim” 149,9 miliona evra.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva / Mojauto.rs
Podaci sve govore, Tigar, Železara, NIS i Filip Moris zajedno ne izvezu koliko Fiat.
Bravo za 500L, sjajno se prodaje s obzirom da je vec peta godina od kako se proizvodi. Na sajti left-lane imate podatke o prodaji u Evropi, maj, juni, juli i avgust, prodato vise nego prosle godine.
takodje na Left Lane imate i podatak o katastrofalnoj prodaji u Severnoj Americi, zbog cega je ukinuta 3 smena
Podaci nista ne govore, tebalo bi reci koliki je odnos uvoza i izvoza FAS-a...
Orlo
to nikada necemo saznati...
dule
nije ni projektovan za americko trziste, ali se bar prodaje za razliku od nekih nabedjenih marki i modela!
500L nije ni trebao da se radi u tri smene. Tri smene su radile 120.000 automobila, kako bi onda 300.000 napravili? Nego je drzava dala Fiatu subvencije da bi zaposlila sto vise radnika, iako je 2500 radnika sasvim dovoljno, čak i previše.
Što se tiče ostalih velikih izvoznika NIS, Zelezara, Tigar, Petrohemija.., time se ne treba mnogo ponositi jer čelik, nafta i guma spadaju u prljavu tehnologiju, koje razvijene drzave gledaju da izmeste u druge drzave. Sem Fiata svi veliki izvoznici su i veliki zagadjivači, i moraće u narednim godinama da izdvoje velike sume za zastitu okoline.