home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što je prodala 100.000 automobila na alternativni pogon, kompanija BMW je sigurna da njena ponuda elektrifikovanih modela ima svetlu budućnost.

BMW i3 i i8 su se pokazali veoma uspešnim na tržištu jer su prodati u više od 70.000 primeraka. BMW i3 je posebno popularan, prodat je u više od 60.000 primeraka i predstavlja 80 posto prodaje kada je reč o novim kupcima BMW-a.

Što se tiče plug-in hibridnog sportskog automobila i8, prodato je više od 10.000 primeraka otkako se našao na tržištu sredinom 2014. godine.

BMW je ukupno prodao 100.000 elektrifikovanih automobila, ukoliko se uzmu u obzir i drugi plug-in hibridi pod oznakom BMW iPerformance, kao što su modeli 330e i X5 xDrive40e.

BMW namerava da proširi "i" porodicu "zelenih" automobila sa i8 Roadsterom koji će se pojaviti 2018. godine. Automobil je najavljen 2012. godine koceptom Spyder, a početkom ove godine je tokom Consumer Electronic Showa predstavio koncept i Vision Futer Interaction.

Potpuno električni Mini stiže 2019. godine, a godinu dana kasnije se očekuje električni X4. Godine 2021. BMW će predstaviti veliki električni automobil i Next, koji će imati tehnologiju za autonomnu vožnju.

Najnoviji ekološki prihvatljiv BMW-ov model je novi 530e koji može da pređe 45 km korišćenjem samo električnog pogona. Inače, ovaj automobil prosečno troši 2 litra na 100 pređenih kilometara kao hibrid.

Kada je reč o Miniju, druga generacija Countrymana je dobila plug-in hibridnu verziju. To je prvi plug-in hibrid u istoriji kompanije. On korišćenjem samo električnog pogona može da pređe 38 km, a kao hibrid u proseku troši 2,1 litar na 100 kilometara.

Izvor: Klix.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 740



Komentari