home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ukoliko 1. januara stupi na snagu novi zakon o saobraćaju Srbije, vozači koji budu pravili najteže prekršaje moraće duboko da zavuku ruku u džep. Tako je kazna od 120.000 dinara, astronomska za naše uslove, predviđena za veliki broj prekršaja, pa će toliko morati da pripremi svako ko, na primer, vozi dete niže od 135 centimetara bez atestiranog dečjeg zaštitnog sedišta.

Zakonodavac je za ovako represivnom kaznom morao da posegne jer mnogobrojne edukativne akcije i upozorenja nadležnih nisu dali očekivane efekte.

- U 2015. je poginulo četrnaestoro dece. Desetoro u kolima kao putnici. Voleo bih da nijedan roditelj ne plati ovakvu kaznu - kaže za "Novosti" Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Srbije.

Sa 120.000 dinara biće kažnjen i vozač koji prevozi dete mlađe od 12 godina na mestu gde to nije dozvoljeno - na prednjem sedištu. Toliko će morati da plate i svi koji upravljaju vozilom a nemaju izdatu vozačku dozvolu ni za jednu kategoriju ili im je dozvola oduzeta zbog nesavesnog i nepropisnog upravljanja. Isti iznos plaća i vozač čije je auto isključen iz saobraćaja, a on bude zatečen u upravljanju tim vozilom za vreme zabrane.

Najviša novčana kazna predviđena je i za one koji upravljaju vozilom a u krvi imaju nedozvoljenu količinu alkohola - više od 1,20 do 2,00 promila. Toliko će platiti i onaj koji nadzire vozača sa probnom vozačkom dozvolom, ali i instruktori vožnje prilikom obuke kao i kandidat ukoliko se nađe u ovom nivou alkoholisanosti. Skoro hiljadu evra platiće i vozači koji odbiju da se podvrgnu utvrđivanju prisustva alkohola ili psihoaktivnih supstanci u organizmu.

Vozači koji prekorače brzinu u naselju za više od 70 kilometara na čas platiće, takođe, 120.000 dinara kaznu, baš kao i oni koji voze van naselja više od 80 kilometara na čas u odnosu na dozvoljenu brzinu. Toliko će morati da izdvoje i vozači koji se u zoni usporenog saobraćaja kreću nedozvoljenom brzinom za više od 50 kilometara na čas, zatim oni koji se u zoni škole ili u zoni "30" kreću brzinom koja je za više od 60 kilometara na čas veća od dozvoljene. Drastično je pooštrena kazna za obilaženje vozila koje se zaustavilo na pešačkom prelazu radi propuštanja pešaka. I ovaj prekršaj naplaćivaće se 120.000 dinara.

"Debelo" će biti sankcionisan i vozač koji ne zaustavi vozilo ispred pešačkog prelaza na kome se nalazi najmanje jedan pešak, kada mu je svetlosnim saobraćajnim znakom ili znakom ovlašćenog službenog lica prolaz zabranjen. Najveća kazna predviđena je i za one koji se ne zaustave pred prelazom puta preko železničke pruge, ako je rampa spuštena ili je počela da se spušta.

I oni koji "zaborave" da upale farove moraće da izbroje 120.000 dinara. Toliko će morati da pripremi i vozač koji kao učesnik saobraćajne nezgode u kojoj je neko povređen ili poginuo, ili je nastala velika materijalna šteta, nije zaustavio vozilo.

Pored 120.000 dinara izriču se i 14 kaznenih poena, a u slučaju da vozač upravlja vozilom bez ijedne položene kategorije i ako odbije da se podvrgne alko ili droga testu, obavezno mu se oduzima i vozilo!

Zimske gume

Ukoliko vozilo ne bude imalo od 1. novembra do 1. aprila zimske gume sa najmanjom šarom od četiri milimetra, a ako na putu ima snega i leda, vozač će biti kažnjen od 6.000 do 20.000 dinara. Ukoliko je vlasnik vozila pravno lice, kazna je u rasponu od 100.000 do 800.000 dinara!

Blaže sankcije

Za razliku od prethodnog zakona o bezbednosti saobraćaja koji je kažnjavao vožnju ili zaustavljanje u zaustavnoj traci auto-puta sa 120.000 dinara, sada je ova kazna smanjena. Naime, ocenjeno je da se radi o blažem prekršaju, pa je predložena kazna od 6.000 dinara.

Izvor: Novosti.rs

Foto: Beoinfo



čitanja : 1484



Komentari

Svi pod hitno na operaciju mozga radi lakšeg shvatanja pojedinih prekršaja iz novog zakona. Zaboraviš da upališ farove i izleti ti pešak, kao što i umeju da izleću kao zecovi, jer pešački im daje za pravo da to rade, eto 250 hiljada kazne. Idem sutra ujutru da zakažem operaciju, a i šta će mi mozak u Srbiji. Kupiću jedan eksterni kad budem izlazio iz zemlje.

Autor Aleks 03 Nov 2016, 23:22

Hiljadu evri ako zaboraviš da upališ farove.
To mu dodje kao u Švici 20 000chf za isti prekršaj, "fino"...
Isto tako, sada tek očekujem iskakanje na pešački, nadničara saobraćajne policije.
Može li ista kazna za bahate pešake ?
Recimo kad prelaze na crveno, pretrčavaju ulicu ili prelaze ne gledajući sa slušalicama u ušima i zagledani u mobilni.
Kao i za one koji kreću, pa stanu, pa se vrate ili se vuku ili zadržavaju na pešačkom i nikako da prodju.
Jedared sam tako čekao dobrih 2 minuta ( subjektivni osećaj ), jednu romkinju koja stoji na pešačkom i ni napred ni nazad.
Desno u uličici zavučeni saobraćajci i slikaju.
Znam da tu stoje i navlače.
Ubedjen sam da su u "talu" sa gospoDŽom.
Stojim, čekam, iza ljudi besne, sviraju.
I tako kad videše da nema ništa tog trenutka, gospodža nakon nekog vremena, krenu konačno...
Fina je ovo država, gde komadant žandarmerije vodi "navijačku" grupu.
Pa što onda i saobraćajci ne bi radili u talu.
Samo gledajte ubuduće ponašanje pešaka, kad pojedini saznaju za ovaj novi zakon.

Autor P1 03 Nov 2016, 23:36

Aleks

Mi Srbi kada izadjemo iz zemlje onda koristimo mozak,jer u zemlje koje mi idemo kazne su jos vece,disciplina i saobracajna kultura su na daleko visem nivou nego ovdje gdje se operise mozak samo ne znam zasto,valjda zato sto se mora znati neki red a narod je naucio na nered pa kada treba da dodje u red onda mora izgleda ici na operaciju mozga,kada mu kazes lijepo Srbine brate nemoj tako,nemoj to da radis,to nije dobro,povredices sebe,nego drugog,ubices nekoga sa takvom voznjom..Odgovor je kod svih isti, "ma ja znam,ja znam da vozim,ja ovo,ja ono,vidi onog slijepca sto vozi 50 po gradu,takvi smetaju" I krk ubije nekoga,polomi ga i onda "ajde brate da se nadjemo,ovo-ono,nemoj da zoves pandure,ajmo kombinaciju brate znas.."
Ma samo udri Srbina po dzepu,ovo je blago,dace Bog da oni to jos poostre,nije 1.000 evra puno za Srbina,uzme Srbin kes kredit pa to vrati,treba takve kazne uvesti da ostane bez svega,bez kuce,bez stana,da ostane go kao pistolj da kada sjedne u auto da ne pomisli da se budalese na cesti a kamoli da to i radi.
Naravno I pjesake dovesti u red a ne da prelaze kao ovce dje stignu ili da iskacu na cestu kao divljac.Samo prazan dzep Srbina spasava.

Autor Renault Terminator 03 Nov 2016, 23:52

Ovaj bot priželjkuje sopstvenu sudbinu drugima.
Samo ti uzmi sendvič i pazi da nije budjav, pa da pišeš ovakve gluposti.
Nema ni auto a on bi da oduzima...
Standardna priča...
Koliko je kažnjen Čanak što je vozio motorne sanke po šetalištu ?
I onda treba da slušamo šuplje priče haračlija...
A ovi što pobegoše pa bi sad ovde da odredjuju i glume, bolje da ćute.

Autor P1 04 Nov 2016, 00:05

Renola , na kakvom si ti tripu?!

Sve donekle mogu razumiti,ali 1000 Evra za neupaljene farove , alo,wtf????????

Autor Đorđe 04 Nov 2016, 01:19

Drago mi je sto ce izaci pojedinim gradjanima (narocito Beogradjanima s obzirom na izrazenu pojavu na delu auto-puta kroz prestonicu) u susret, da mogu lagano da nastave zaustavnom trakom da voze dok ostale "budale" i "sirotinja" mili u kolonama...

Trebalo je samo detaljnije procitati, mozda i par puta, jer u osnovi pise pesaku koji ima zeleno svetlo na semaforu (odnosno crveno za vozila) a ne svakom pesaku koji prelazi ulicu na pesackom prelazu... tako da lagano moze da se nastavi da se ne staje ni jednom pesaku bez obzira da li je on krocio ili se premislja...

Cenim da je ova novinska prepiska kao po obicaju sturo napisana i stvara zabludu jer u izvornoj vesti pise da ce za neupaljene farove kazna biti duplirana (znaci navodno bice 6.000 dinara) a ne 120.000 dinara, a ima i jos nekih nelogicnosti (zaustavljanje u zaustavnoj traci?!? - trebali su malo bolje to da opisu taj prekrsaj (ipak su to novinari)) tako da nepotrebno stvaraju pometnju, i pokazuju neprofesionalizam a stalno se busaju kako su oni pravi profesionalci i traze prava i zastitu... mada ko do sada nije postovao pravila, vadio se na veze i Vajferta (ili nekoliko njih), siguro se nece potresti...

Inace nije tesko postovati pravila, ako ni zbog cega drugog zbog sebe... osim ako ih ne znas jer si polozio na mucku...

Autor Orlo 04 Nov 2016, 07:50

Djordje

Ja ne znam koliko si ti u toku dana u saobracaju u zemlji Srbiji al ja skoro provedem cjeli dan u saobracaju i svaki dan gledam bahatost,bezobrazluk i silovnost ne malog broja vozaca pogotovo malih automobila I koliko god drzava I njene institucije su tilerantnije prema vozacima,vozaci jos gori,jos bahatiji.Srbinu das prst,oni ti otkine ruku iz ramena,za nas mentalitet nije nista drugo nego Dusanov zakonik,samo strogoca,gvozdena disciplina,represija.Za neupaljene farove ja bi ti sve zivo oduzeo u zivotu da budes go majkane,za ne davanje migavca ruku bi ti odjseko,ne moze drugacije Srbin da se dovede u red,ne moze drugacije nego sa astronomskim kaznama I sirovim kaznama jedino to utice na Srbinovu svijest i razum i nista vise,sve ostalo ce brat Srbin da prevari,slaze,zloupotrebi itd..Ja sam u saobracaju vise od vas sviju ovdje,vi se ljutite koliko god hocete na mene I svaki dan gledam taj bezobrazluk,divljastvo,primitivizam,bahatost,nekulturu.Drago mi je sto Vlade Srbije napokon prepoznaje taj problem u saobracaju i da napokon pocinje da primjenjuje malo strozije mjere ja im od sveg srca porucuje molim vas povecajte jos vise kazne,uvedite jos strozije zakone.
Mene ti zakoni ne doticu,dok radim vozim po strogim pravilima zobs-a,kada od starog uzmem auto vozim strogo po zobs-u,mene to ne dotice jer kada sjednem za volan kamiona od 40t ili u Saicenta od 900kg prvo mislim na svoju sopstvenu bezbjednost i onih koji se samnom voze pa na bezbjednost ostalih ucesnika u saobrcaju koji su oko mene,kada bi svi tako razmisljali i ponasali se u saobracaju bilo bi nam svima bezbjednije za volanom,manje stresno,bilo bi mnogo manje nesreca na cestama a same kazne bi postale mnogo blaze.Ali zasto da bude jednostavno kada moze da se bahanalise I glumi neko ludilo na drumu...e pa gospodo barabe koje se prepoznate u ovom tekstu ima lijepo da platite to svoje mangupiranje.

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 08:44

Žalosno, ali, bez svesti o "izvesnosti sankcije" i bez "kvaliteta sankcije", nema poštovanja pravila.

Autor moron 04 Nov 2016, 09:16

Renol stvarno izgubio kompas. Sta on pise to vise nema veze sa zdravim razumom. Ovo je samo da se harac kupi od naroda. Ovo samo gradjanski rat dovodi u red. Narod protiv politicara. Ne vidim drugaciji izlaz.

Autor NR 04 Nov 2016, 09:22

NR

Ako ce ova novina u zakonu bar jedan ljudski zivot spasiti i bar u jednom bahatom vozacu probuditi svijest I savjest,odmah cu da prihvatim da izgubim i razum i kompas.

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 09:37

@NR
Napravio si lapsus, nesvesno si objasnio sustinu stradanija ove nase populacije.Narod ne moze da vodi gradjanski rat, jer narod vodi narodne ustanke, a vodje vode narod.Narod je feudalna kategorija i ona je u razvijenom drustvu gotovo nestala sa transformacijom narodnog u gradjansko drustvo.Narod dize pobune i postavlja kraljeve, vodje, dozivotne predsednike i sl.Nakon toga, zbog svog genijalnog izbora, narod proganja sve one koji su mislili drugacije i slepo slusa vodju kako bi opravdao svoj izbor i svoje postojanje.Tolerise sve greske vodje i to ne samo da ih tolerise vec svaku glupost pravda kao neverovatno dobru ideju i sve se zasniva na osecaju pripadnosti i veri.Narod veruje poput navijaca i nada se da ce sve to ispasti sjajno.Medjutim kada dogori, onda se narod surovo obracuna sa vodjom, jer je on kriv i bira novog vodju.I tako.Narod nije kriv nikad. Gradjani su nesto drugo.Gradjani znaju da je drzava njihova, da je to samo nacin njihovog organizovanja gde oni odrede kako sistem treba da funkcionise, odrede poslove kojima se upravlja sistemom i na te poslove rasporede one koje misle da ce na najbolji nacin to raditi, prakticno povere upravljanje brodom ljudima za koje misle da ce na najbolji nacin to raditi.Zbog toga gradjani nisu kao narod, oni znaju da je covek zivotinja copora, pa zbog toga zeli da bude dominantan, da vodi copor i da bude alfa muzjak ili zenka.U gradjanskom drustvu, drustvo je alfa, ono je bespolno.Gradjanin zbog toga ne veruje, vec kontrolise, postavljeni i izabrani ljudi strepe od gradjana, jer gradjanin ne trazi reci vec rezultat.Ti izabrani i postavljeni moraju malo, malo da polazu racune gradjanima.Gradjani imaju mocno oruzje u rukama, sistem.Sistemom upravljaju tri vlasti akonodavno-ustavodavna, izvrsna i sudska.Ove tri vlasti cine jedinstvenu vlast, ali su strogo podeljene i kontrolisu jedna drugu, a sistem je tako napravljen da se ne mogu ujediniti poput narodne vlasti, jer im sistem to ne dozvoljava.Pa tako mozete videti primere da se kralj u Svedskoj izvinjava norveskim gradjanima jer je tamo snimljen u brzoj voznji dok je svojim autom zurio da na aerodromu u Oslu pokupi svoju porodicu.Vidi nonsens: kralj se nekom izvinjava, kralja su uhvatili u brzoj voznji, kralj sam cera avto po svoju porodicu!?Ili u U.K. desi se referendum, vlada odluci da izadje iz EU, a sud donese odluku protiv vlade i to kaze, moze, ali ako se predstavnici gradjana u parlamentu sa stim sloze.Odluka protiv vlade,EJ.Gradjanin ne veruje, on proverava i kontrolise i ne nada se vec preduzima mere.Nema vere i nade, vec postavljanje ciljeva, definisanje strategije i zadataka, preduzimanje mera i kontrolisanje da li sve ide po planu.

Autor Dragan 04 Nov 2016, 10:22

@Reno, necu vise da citam tvoje postove, samo mi pritisak dizes. Svi znamo kako se pesaci ponasaju. Poenta nije da se odere narod vec da se poveca bezbednost. A ovo je upravo dranje naroda.

@Dragan, skroz si u pravu. Mislio sam na ciscenje cele politicke scene. Bitno je da se ljudi medjusobno ne diraju. Samo tu gamad od politicara. Auto ce dobiti cenzuru zbog komentara ali sta da se radi. :D

Autor NR 04 Nov 2016, 10:28

NR

Hoces-neces to je tvoj problem.
Naravno da znamo,ni njih ja nebi postedio,ali ti da si citao sta ja pisem ti bi procitao i to.
A ovo upravo i jeste povecanje bezbjednosti,nazalost kod nas drugacije ne moze i nista drugo ne funkcionise sem udaranje po dzepu.A zasto tebi to smeta sto kazne poskupljuju?Ako si normalan za volanom nema da brines,ako si budaletina onda te potpuno razumijem,neces moci bas tako lako vise da divljas i bahanalises se I razumljivo je da ti smeta uvodjenje discipline u saobracaj,normalnom covjeku to ne smeta.
A imali smo i narod na ulicama ne tako davno u nasoj istoriji pa smo vidli sta nam je donijela ta ulicna vlast,totalno unistenje zemlje po svim savovima od industrije do vojske i policije a o moralnom padu nacine i gubljenju istinskih ljudskih vrijednosti suvisno je i pricati.U ovoj drzavi ko god postuje zakon taj u narodu nije normalan,lud je,covjek je rezima,ovakav je onakav je..ako kritikujes,pljujes po svemu sto je drzavno nema veze bilo lose ili dobro,ma samo pljuj ne valja drzavno je e onda si dio rulje,to je to.E gospodo ja nisam iz te price,boli mene cosak za sve vas dal se nekom moje pisanje svidja ili ne,ja imam mozak I Bogu hvala znam da ga koristim,znam da prepoznam ono sto valja i ono sto ne valja,ne padam na siroke narodne mase koje se priklanjaju tamo gdje vecina bez obzira dali je ta vecina u pravu ili i ne,kud svi tu i mali Mujo,kod mene to ne pali,ono sto ne valja to ne valja i tacka,mogu svi biti na jednoj strani a ja sam na drugoj.
Ovaj zakon je na mjestu,100% ce poboljsati bezbjednost svih nas svidjelo se to nekom ili ne,da mene pitaju ja bI ga jos strozio napisao,nazalost me ne pitaju ali izgleda da citaju sta pisem jer svaki novi zakon je sve strozi sto ja naravno pozdravljam i podrzavam.
A vama ako ne valja imate izbore pa skinite trenutne vladare dovedite druge.Svi pljuju na vlast a vlast niko nemjenja,uvijek ista i svaki put sve jaca.Samo mi recite ko je taj u Srbiji koji je bolji,ja se bojim da mi bolje od ovog nemamo koliko god da ne valja ali na politickoj sceni Srbije vi bolje nemate.Mozda Dodik,ali Dodik nije u Srbiji....

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 11:01

Bez sankcije nema ni poštovanja pravila, a bez poštovanja pravila nema ni bezbednosti u saobraćaju, tako da će pooštravanje sankcija u nekoj meri ipak doprineti povećavanju bezbednosti svih nas.

Autor moron 04 Nov 2016, 11:58

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 09:37

Možda bi eventualno saznanje gde, odnosno kome odlazi veliki procenat naplaćenih kazni uticao na izmenu stava.

Povećanje kazni ima svoj osnov u altruizmu vlasti koja brine o smanjenju smrtnih slučajeva isto kao što povećanje akcize na gorivo ima svoj osnov u altruizmu vlasti..

Nije razumljivo zašto uporno demonstriraš nerazumevanje funkcionisanja države, a posebno ne banana države.

Alfa i omega svega je uzimanje para u cilju usmeravanja sredstava tamo gde nesposobni "vladari" nisu u mogućnosti da ih naprave. Ništa više, ništa manje.

Autor Priapus 04 Nov 2016, 12:12

Priapus

Ide u budzet,gdje ce da ide?
Ali i sta me briga gdje ide,neka ide direktno Vicicu u dzep,ja cu se potruditi da ne dodjem u takvu situaciju da moram Vicicu da punim dzep,necu da dozvolim da mi Vucicev rezim odnosno Vuciceva policija napise kaznu a Vuciceve sudije za prekrsaj da mi odredjuju koliko cu para platiti Vicicu za prekrsaj koji sam uradio.
Za mene tu nema zagonetke i rebusa,bas me briga jeli kazna 100 evra ili 10.000,postovacu zakon koji je napisan tako kako je napisan I necu imati probleme sa njim kao sto i do sada nisam imao,niko tebe ne moze natjerati da pravis prekrsaje,to ti sam odlucujes u kakav ces automobil da sjednes,(ispravan-neispravan)kako ces da vozis,hoces da postujes propise ili ne,to je nas licni izbor i kako izaberemo tako ce nam i biti.
Zar ti mislis da su u drugim drzavama kazne mekse,pogotovo u onima koje su nam olicenje svega i gdje 90 % stanovnistva Srbije vjeruje da pare sa neba padaju?Pa tu tek te olese od zivota ako krsis zakon,jel i tu znate gdje pare idu od kazne,de pitaj gdje idu te pare pa ces da vidis sta ce ti reci i kako ces proci.Ma ne smijes da pisnes covjece,ima momcino da cutis i da platis za to sto si napravio i kraj,pa se ti misli onda.Stvar je veoma prosta i jednostavna,bar za mene,postujte te zakone koje donesu i nece vas niko dirati.
I ne trazite da vam drzava nesto da,drzava nije duzan da nam daje bilo sta,naprotiv drzava je ta koja treba da uzma od nas ako hocemo da imamo svoju drzavu i slobodu,ako necemo da imamo svoju drzavu,imacemo tudju pa ce mo tudjoj da placamo sve i necemo imati ni ovo sto sad imamo.Drzava trazi zrtvovanje,drzava kosta ako hocemo da je imamo.

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 12:47

Nije sporno da moraju postojati određene mjere represije ali one su u svim dosadašnjim zakonima bile dovoljne.
Ovde se svi prave gluvi ili glupi da neće da vide šta je suština problema.
Glavno i osnovno je neprovođenje zakona tj. izrazita selektivnost u provođenju istog , a koja je direktno povezana sa mitom , korupcijom, nepotizmom i svim ostalim nečasnim radnjama na svim instancama zaduženim za provođenja zakona.
Radikalizam nikad ništa nije dobro donio , a ove mjere su svakako ultra radikalizam.
Ovo će samo napraviti kontra efekt , tako da će samo pojačati gore nabrojane nečasne radnje.
Jer dok će neki , bukvalno , popišani radnik Jure godinu dana i dalje biti usran i upišan da bi platio 1000€ zato što nije upalio svijetla , koliko ste sigurni da za taj isti prekršaj neka napredna uvažena ličnost biti sankcionisana?
Uglavnom ovim i svim narednim zakonskim aktima se ne riješava srž problem.
Pa jedna Njemačka koja ima bar 10 puta veće prosječne plate nego u Srbiji a ima manji iznos kazni za pojedine prekršaje?!
I sad ko je tu lud?
Ali u toj istoj Nemačkoj za napravljeni prekršaj odmah slijedi sankcija , nema tu , ja znam šureta moga brata kuma a on je dobar sa tum i tim...
Znači kad zakon bude jednak za sve tad će i biti reda u protivnom je samo bacanje prašine u oči i nastavak pišanja po sirotinji...

Autor Đorđe 04 Nov 2016, 12:54

NR 10:28
Dobro si ukapirao.
Djordje se isto upušta u diskusiju sa njim, vi kao da je on normalan. :)

Autor P1 04 Nov 2016, 12:58

Pokusavamo kopirati evropske zakone u oblasti bezbednosti u saobracaju, tako i visinom kazni, ali zaboravljamo da tamo policajac, saobracajac, ne moze da kontrolise saobracaj gde on hoce i kako hoce, vec se to radi na tacno odredjenim mestima koja imaju adekvatno prosirenje pored puta za zaustavljeno vozilo i u vecini slucajeva znak da se na odredjenoj deonici provodi (najcesce radarska) kontrola, a policija stoji tako da su vidljivi i par stotina metara pre nego dodjete do njih. Nasi "krijem se u zbunu" policajci zaustavljaju na nebezbednim mestima, iza cesto nelogicno niskih ogranicenja, bez ikakve naznake da bi se tu mogla provoditi kontrola. Realno, koliko cesto u drzavama EU, narocito u onim kojima tezimo, imate saobracajce na putu, rutinske kontrole i slicno? To je reseno tako sto se postavi kamera, ispred kamere znak i svo znaju da je tu kamera, voze po ogranicenju, cilj je bezbednost, a ne kao kod nas, hajmo da se sakrijemo i uzmemo pare, za sebe ili drzavu, kako ko i kako kome.
Naravno da treba poostriti kaznenu politiku, ali zasto nisu duplirani bodovi pa da se lakse ostaje bez dozvole, nego su duplirane ili vise puta uvecane kazne, a bodovi isti? Je li cilj da bahate iskljucimo iz saobracaja ili da se puni budzet? Potpuno podrzavam ostro kaznjavanje prekrsaja kojima se ugrozava zivot ostalih ucesnika u saobracaju, ali nije ovo ni Svedska ni Norveska.

Bolje je bilo duplirati bodove i nebezbedne pre iskljuciti iz saobracaja, a onda drakonske kazne ako voze bez dozvole, a ne ovako puniti budzet.

Autor Damko 04 Nov 2016, 13:33

@Djordje
Sta predlazes u trulom sistemu poput naseg, plakanje ili kolektivni moleban?

Autor Orlo 04 Nov 2016, 13:35

Orlo , generalno sami sebi smo najgori , tako da je sve po sistemu , tražili ste gledajte ,što će reći ,ne pomaže voda majko sa korita Ivanova...

Autor Đorđe 04 Nov 2016, 14:14

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 12:47

Ide direktno MUP-u. Između ostalog.

Da li je sad malo jasnija motivacija?

Vidim da si besan, ali ovo nije način.

Nemoj ponavljati floskule "Srbina samo po džepu da udariš", jer to naprosto nije tako. Pokazuje istorija.

Dokle god te pandur bude puštao sa 2-3 crvene, svaki zakon je samo nečija perverzna projekcija, i služi samo da bi se srazmerno povećala tarifa pandurima da te puste.

Super je što poštuješ propise. Kad ti dete budu kaznili što nije upalilo svetla, i ti budeš morao da platiš kaznu, hoćeš li da je platiš pevajući?

Je l se dobro osećaš što si jedini čovek na svetu koji poštuje propise, kad ih svi ostali oko tebe krše? To ti se baš sviđa? A kad vidiš da te druge ne kažnjavaju, je l ti se i dalje sviđa?

Uzgred, da li ti zaista misliš da smo svi mi ovde neuravnoteženi manijaci koji samo čekaju da sednu za volan da bi divljali po putevima?
Nemoj sebe precenjivati i ponavljati ono što se među civilizovanim ljudima podrazumeva.

Znaš kako ova garnitura vlada? Tako što diže kazne deklarativno se ložeći da će to da smanji br. prekršaja. I dižući poreze, da bi popunili budžet.

Pa buraz, tako može da vlada i Žika Obretković. Misliš da moraš mnogo da budeš pametan da ti dune da podigneš visinu kazni? To kao nikom nikad nije palo na pamet?

Nemoj se ljutiti, ali tvoj kompletan modus operandi nepogrešivo nosi potpis radikala trenutno vladajućih. Samo viču, onaj fazon, žuti su krali, i deru se, a ekser u vlažan pesak da zabodu ne umeju. Napravili istorijski najgore međuljudske odnose u svim državnim organima, a sami lapaju da ti ne bi bilo dobro kad bi znao.

Takve idealizuješ?

Nemoj, molim te.. Razumem da imaš suštinski poštenu motivaciju, ali shvati da državu zabole za tebe sve i da na svetu nema čoveka sa manje prekršaja od tebe. Konačno, je l te država motiviše da ne praviš dalje prekršaje, da li krpi udarne rupe i asfaltira kratere, ili je baš zabole.
Ja bih rekao ovo drugo..

Autor Priapus 04 Nov 2016, 14:22

A kad će bivši načelnik Simić da odgovara za silne mahinacije ?!
Pokrivanje prolaska kroz crvena svetla, pijanstva, lupanja i davanja oduzetih automobila u privatne svrhe da se voze ?
Pa onda da drže pridike vozačima što nisu upalili svetla da plate hiljadu evra.
Ili skoro ubijeni mutavi, što je pravosnažno osudjen ali godinama na slobodi jer je direktno pod zaštitom vlasti.
Prvo te krupne stvari da se reše, pa onda da drže predavanja.

Autor P1 04 Nov 2016, 14:31

Djordje

Ove dosadasnje poostravanje jeste smanjilo broj poginulih I broj saobracajnih nesreca,ali nije dovoljno,logican potez je da treba jos radikalnije zakone donijeti,poboljsanja ce biti e sada koliko to ce mo da vidimo.
Sto se tice korupcije i mita,pa nadjite na internetu koliko godisnje se naplati kazni u saobracaju,oko milion naplacenih kazni godisnje,jesu li to sve "napredni" tatini sinovi I sta ti ja znam...jel toliki broj naplacenih kaznih korupcija,daj nemojte zajebavat.Ne kazem,ima mita I uvijek ce ga biti i toga ima u sve i jednoj drzavi na Svijetu,zna se ko je nedodirljiv i ko smije da radi sta hoce,to je jako mali broj ljudi koji i da ne rade te prekrsaje nebi se ni osjetilo na nekoj statiscici na godisnjem nivou ali sudije za prekrsaj naplate milion kazni i da mi poslije toga imamo minimalna ili simbolicna poboljsanja bezbjednosti u saobracaju je zaista zabrinjavajuce.Zakljucak je veoma jednostavan,kazne su male,ne uticu na ogromnu vecinu vozaca,logican potez je povecanje odnosno poskupljenje kazni pa da vidimo koliko ce sada biti naplacenih kaznih,ja sam ubjedjen da ce biti manje.
Mi uvijek gledamo nekog drugog,ako on radi prekrsaj pa uradicu i ja,ako moze on mogu i ja,pa nemoj da budes kao on,budi pametniji od njega pa se nemoj sa svog nivoa spustati na njegov nivo jer si onda isti kao i on,gledaj sebe,budi uzor drugom.Ne,kod nas je sistem vrijednosti obrnut,I taj sto se ponasa za uzor drugima u saobracaju je budala,idiot,naprednjak,sendvicar,bot I sta sve vec ne,izvrgava se smijehu i ponizenju.Ljudi jeste li vi normalni?
Radio sam ja I u Njemackoj,Svabo kada vidi barikadu na cesti na kojoj je tabla stop,on ne staje da je skloni,odnosno baci u jarak ili otkine znak pa ukrade I produzi tuda gdje zabranjeno,Svabo vidi stop,okrene se bez pogovora za 360 stepeni i nastavi dalje,njega neinteresuje zasto je tu stop,koga je tu postavio,on je vidjo saobracajni znak stop i kraj,on se okrece i ode dalje.A Srbin em sto bi to razvalio ili ukro ako se sta moze ukrast nastavio pravo hladan kao spricer i jos bi razglabao ko je taj idiot iz Beograd puta koji je stavio taj znak tu,nema on pojma,neki naprednjak,bot,sendvicar.. jer kod nas sve svako zna,svi sve znaju,pogledaj samo pisanja na ovoj temi,sve sami eksperti za saobracaj,kakvi BRE ovi sto su pozavrsavali saobracajne fakultete I skole,sta oni znaju,mi ovdje na ovom Blogu sve znamo.Nemamo mi pojma,samo se prese..vamo ovdje a da nas neko nesto pita "ajd kako" nebi niko "A" zna da bekne.
Nemacki i srpski narod ne mozes da poredis,mi smo hajduci,slobodnjaci,ne trpimo autoritet,ne trpimo pravila,red i rad,nismo disciplinovani,prkosimo svemu i svacemu.Svabo je puka suprotnost od ovoga,sa takvim narodom je lako ali sa nasim narodom je jako tesko i tu samo sila i nista drugo sem sirove sile ne pomaze.Nazalost tako je.Zakon nece nikada biti isti za sve,sto prije to shvatite bolje za vas,ne pravdajte se na toj frazi...Gledaj te sebe.

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 14:47

Pa to ja non stop tepem , selektivnost primjene zakona , glavni i osnovni problem.
Eto taj rahmetlija mutavi , lik pravosnažno usuđen teški kriminalac a slobodbo se šetao , vozao najnoviji Audi i doskora se smijao svima u facu a vamo hoćeš nekom uzet 1000 evra za svjetla , što bi se reklo , prodajte demagogiju mamama svojim...
Kad zakon bude važio za sve , neće biti potrebe za ovim krpobudžetskim ciframa za hranjenje parazitskog uhljebskog kadra...

Autor Đorđe 04 Nov 2016, 14:54

Damko

Nisi u pravu.
U Canadi na auto-putu pandur stoji na nadvoznjaku iznad auto puta,viri samo kamera koju vidis tek kad dodjes do nje ili je ne vidis uopste,pokiciski auto stoji sa druge strane nadvoznjaka sakriven iz njega u traci koja se ukljucuje na auto-put I uvijek je spreman da pojuri ako mu ovaj vezom javi da krene I za kim da krene.Kriju se iza stubova nadvoznjaka,vidis ga tek kada je kasno,na 4way raskrsnicama se kriju u zbunju,iza objekata I vrebaju.
Jedino kada prave akcije e onda ih vidis na kilometar,to su rotacije,gomila cunjeva,sve obiljezeno,oznaceno..A ovako,bolje se kriju od nasih.

Za bodove se slazem ali treba puniti i budzet,drzava mora da ima para.

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 14:57

Djordje
Upravo to.
Stalno se poredimo sa uredjenim zemljama, "kako je u Švajcarskoj" npr, ali tamo toga nema.
Da ne pričam što se stalno ovde "prodaju" zapadne mere ali ne i primanja i standard.
Što se pomenutog tiče, ne samo to, već je kao predstavnik vlasti radio mnogo mnogo gore stvari.
Neke od njih imaš da vidiš u vestima, pušteni snimci.
Pa i onaj snimak napada na Vazuru, on nije odgovarao a premijer ga brani kako on nije nikog udario. :D
Znači banda opljačka banku, vozač napolju čeka, odveze ih i onda po toj logici on nije kriv niti saučesnik.
Video si da su besni "objavili rat" a dok njihov nije ubijen, tamo na platou ispred Delta Sitija ubistvo okolo deca i ljudi, nema veze...
Šta da pričamo kad je komadant žandarmerije "navijač" odnosno u toj ekipi ko ubijeni.
Smeju se na snimke prebijanja, umesto da reaguju.
Reketiranja, otimanja, ko zna šta sve još, naravno uz beli prašak, a sve sa značkama i pokrivanjem od strane države.
Murija ide ispred njih u kolima, a oni iza voze "robu".
A sve to pod pokroviteljstvom vrhovnog vodje.
Njegova je to ekipa, nije tetkicina iz škole.
Starlete ( da ne kažem drugačije ) u policiji, diplomatiji.
Babići, šlihtare i nepismeni tupavi poltroni na pozicijama.
Kuku nama...
Kada premijer izjavi da nema snage da se obračuna sa huliganima "navijačima", to u prevodi znači dopuštanje onoga što se zbiva.
Ali pre toga bi trebao da podnese ostavku, da prepustimesto nekom sposobnom ko ima snage odnosno volje.

Autor P1 04 Nov 2016, 15:13

Priapus

Sto mog caleta nisu pustili za 2-3 crvene?Nudio im je,nisu htjeli ni da cuju,nego je platio kao i oni milion drugih koji su sigurno probali da prodju sa dve-tri crvene,nemoj zezati jbg.
Sto se tice para gdje idu ne idu MUP-u,nije tacno I sa kojekavim glupostima i neistinama sto pisete po ovom blogu samo da nekako osporite ono sto drzava donese,evo primjer kako se trose pare od saobracajnih prekrsaja,al to nije bitno,bitna je laz ona vise prija usima,ono sto je dobro i korisno to nam nikako ne prija,daj te nam samo lazi...Sigurno je bilo i nekih prevara sa tim novcem ali nije sav novac zavrsio u MUP-u.

http://www.kragujevacke.rs/U-zizi/Mnogo-reci/

Druze bijesan sam na lazi,to ne volim,ajmo lijepo sa cinjenicama i argumentima da diskutujemo a ne sa lazima.

Ali ja cu svoje dijete na vrijeme da naucim da pali svijetla i da vozi kao sto vozi njegov otac u ostalom to ce ga uciti I u skoli kada bude polagao vozacki ispit.Vaspitanje se nosi iz kuce,ne stice se na ulici i na internetu.

Da li sam jedini ili ne,ne znam,cisto sumnjam.Ja gledam sebe,ja kada vidim da ovaj pored mene pravi prekrsaj,ja kazem "vidi budalu I kada tako udari nekoga onda mu je djavo kriv ili ga panduri startuju" I nastavim dalje.Ne moze policija biti na svakom mjestu da gleda sada svakog od nas,nema ih toliko,ali tim jos gore,onaj sto ide u prekrsaj kaze "ma nema nikog sad cu ja to" zna da nema ili misli da nema ko da ga sankcionise i svjesno radi prekrsaj.Sta je to?Kako ce mo to okarakterisati?

Niste svi manijaci ali ih na ovom blogu ima,cak se I ponose svojim poremecajem sto je veoma zabrinjavajuce I porazno za ovo drustvo.Ne sikiraj se,prepoznaju se oni odmah,alergicni su na red i disciplinu.

Bili su izbori,sto ne smjeniste tu garnituru koja vlada?Bice opet izbori pa nemojte glasati za njih,vi glasajte za nekog drugog,zasto meni to prebacujes,ja svoj glas od Augusta 1995 nisam dao nikome niti to planiram,ja jos ne vidim pravog Srbina patriotu koji zasluzuje moj glas.
Birali ste,uzivajte.

Neidealizujem nikoga,ono sto valja ja pozdravljam,bas me briga donio to Vucic ili Ceda Jovanovic,ono sto ne valja ja kritikujem bez obzira ko bio na nisanu.E sada sto se ja ne uklapam u vecinu pa ne pljujem po onom dobro sto ova vlast uradi pa izvini te molim vas,ja nisam iz te price,ono sto smatram je dobro pohvalicu pa makar bio sam i jedini,bas me briga za to,da li se to svidja tebi ili nekom drugom,to je vas problem nije moj I nije me uopste briga za to da li me vi smatrate radikalnim,naprednim,umjereniM, zutim itd.Obicne Srpske gluposti...

Krpi koliko moze,da li sam zadovoljan,nisam.Ali sto ne kazes da ta drzava I pravi puteve.

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 15:38

Pardon 180 stepeni..

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 15:44

"Sto mog caleta nisu pustili za 2-3 crvene?Nudio im je,nisu htjeli"
Pa kako to ?
Zar nisi ti "pošten" i hoćeš da platiš kaznu ?
Ili te i tata tako vaspitao ?
Propagiraš kazne a prvi tvoj otac podmićuje.
Prvo tatu nauči i reci mu da plati, pa se onda pravi pametan.
Ne verujem da si ti kao "pošten" gradjanin otišao da prijaviš oca za pokušaj podmićivanja.

Autor P1 04 Nov 2016, 15:51

@Damko
Ovde u Svajcarskoj nikada ne zaustavljaju. Nocu znaju da zaustavljaju, ali se tacno zna gde. Uglavnom blizu diskoteka, pred izlaz za auto put. Tj gde je prosirenje. Niti se kriju, niti bilo sta...Ali preko dana ih nikada nisam video, jer nas gledaju kamere koje su svude ;) A, policajci patrolisu samo i gledaju.
Sto se tice ovog zakona u nasoj Srbiji, podrzavam povecanje kazni zato sto je srbina jedino u dzep kad udaris, on se opametu malo. Ali sta mi smeta, smeta mi sto ta izmena zakona nece biti za sve !!! E, to je sramota. Ja u Zemunu, jul mesec ove godine, pridvece, stajem pesaku na pesackom, policijska kola me preticu i oni ne pustaju pesaka. Niti su pod rotacijom niti bilo sta. Sramota, ovde da to vidite od policije, nikada ! Gubi posao istog momenta, gubi licencu za posao, odrali bi ga. Ovde te teraju da postujes zakon, ali ga i oni postuju, a i svaki gradjanin ga postuje. Pa da li vozi Bentley, da li vozi Porsche, da li je u Fokusu iz 2001, svako postuje isto. Tamo policija ne postuje, politicari ne postuju, svakog dana po Bg se zaustavljaju koloje jer prolazi neki nebitni poslanik. Ovde nikad u zivotu nisam video rotacije sluzbenih automobila, osim vateogasaca i bolnice naravno. Ko si bre ti da druge zaustavis i uzimas im vreme koje je danas skupo, a da ti prodjes. Bruka i banana zemlja je Srbija, ko zadnji izadje neka ugasi svetlo. Dolazio zbog brata i oca tamo, i neke obliznje familije, od sledece godine necu odmore tamo provoditi, lepo placacu njima da dolaze ovde da provodimo vreme zajedno, a ja vala ne trosim vise vreme tamo. Nekada mozda da, ako se bas mora. Ali bez 'obaveze' nema me...

Autor dusan 04 Nov 2016, 16:02

Renault Terminator 04 Nov 2016, 15:38

Obrati pažnju, ZOBS je u pitanju:

"Sredstva od novčanih kazni iz člana 17. stav 2. tačka 2) ovog zakona, u visini od 70% pripadaju budžetu Republike, a u visini od 30% pripadaju budžetu jedinice lokalne samouprave na čijoj teritoriji je prekršaj učinjen. Od 70% sredstava koja pripadaju budžetu Republike, 75% se koristi za potrebe Ministarstva unutrašnjih poslova. Od 30% sredstava koja pripadaju budžetu jedinice lokalne samouprave na čijoj teritoriji je prekršaj učinjen, 50% sredstava se koristi za popravljanje saobraćajne infrastrukture jedinice lokalne samouprave na čijoj teritoriji je prekršaj učinjen."

O kakvim lažima pričaš?

Ipak si besan. A možda ne bi trebalo.

Autor Priapus 04 Nov 2016, 16:12

Priapus

OD 70% sto pripada budzetu 75% od toga ide Mup-u,pa dobro koliko te onda ide MUP-u ukupno od naplacenih saobracajnih prekrsaja?Definitivno da sve pare ne idu njima u ostalom I zasto da im I ne idu,pa oni su uhvatili prekrsioca,nisu ga uhvatili putari ili ovi iz opstine,opet se sve svodi na isto,nemoj praviti prekrsaje pa te nece ni kaznjavati.

Bijesan nisam,ljut jesam jer se puno laze i "okrece" onako kako kome pase.

Autor Renault Terminator 04 Nov 2016, 16:33

@dusan

Bio sam u Svajcarskoj pre 4-5 godina, bio 7-8 dana, policiju smo videli samo jednom i to na kraju dugog pravca, ukljucena rotacija, vidis ih sa kilometra. Sto ti kazes, nema ni potrebe za njima, kamere pokrivaju sve, i bentlije i "jugice" i ministre i nezaposlene (kojih je malo), za sve isto. Secam se kad sam vozio do Zeneve autoputem, svakih par kilometara kamera, svi voze isto, 120-130 kmh, znaju da zakon za sve vazi, kvalitetni putevi, milina za voziti. Secam se i kad sam vratio se da mi je trebalo 10-15 dana da se priviknem i da shvatim kolika je razlika izmedju Balkana i te takve Evrope, nadam se da cu za par godina i ja biti tamo.

A sto se tvojih (ne)dolazaka tice, imam tamo rodbinu, stariji i dodju preko leta, omladina vrlo retko, koriste to vreme da putuju po svetu tako da te i to razumem.

Autor Damko 04 Nov 2016, 16:39

Nisam ih ni ja video tamo.
Nema da iskaču iz žbunja, podleću pod kola, navlače.
Pretpostavljam i da se presretači ne nabijaju u rep vozačima i prave im tenziju.
Verovatno nema ni interventne jedince koja glumi kriminalce, niti komadanta žandarmerije koji je "navijač" odnosno vodja "grupe".
Uredjeno, pravila ista za sve.
Ovde su pravila samo za "raju".
Saobraćaj se unakažuje raznim glupostima, a "gospoda" ima rotaciju pa za njih nikad nema gužve.
Ali drugima sole pamet.
Inače ovakve što prosipaju pamet a roditelji im podmićuju, takve treba najstrožije kazniti.
Čudi me da nije savetovao oca da plati kaznu i da se nije pritom radovao, jer ovde piše kako treba da plate oni koji prekrše.
Mora da mu je nadimak kao ministru policije, samo je mnogo niže kotiran, bot.
Čak i admin koji gleda da bude neutralan i po strani, nije izdržao a da mu ne kaže da je SNS bot. :)))
Pobeže prvi a sad galami.
Ode patriJota u Kanadu pa kad tamo puče sad mu je Srbija u srcu, a nije prvo došao ovde.
Nema reč ni dostojanstvo, što ga odlično kvalifikuje za bota.

Autor P1 04 Nov 2016, 17:39

"Ma samo udri Srbina po dzepu,ovo je blago,dace Bog da oni to jos poostre,nije 1.000 evra puno za Srbina,uzme Srbin kes kredit pa to vrati,treba takve kazne uvesti da ostane bez svega,bez kuce,bez stana,da ostane go kao pistolj da kada sjedne u auto da ne pomisli da se budalese na cesti a kamoli da to i radi.
Naravno I pjesake dovesti u red a ne da prelaze kao ovce dje stignu ili da iskacu na cestu kao divljac.Samo prazan dzep Srbina spasava."

Autor Renault Terminator 03 Nov 2016, 23:52

"Ja ne znam koliko si ti u toku dana u saobracaju u zemlji Srbiji al ja skoro provedem cjeli dan u saobracaju i svaki dan gledam bahatost,bezobrazluk i silovnost ne malog broja vozaca pogotovo malih automobila I koliko god drzava I njene institucije su tilerantnije prema vozacima,vozaci jos gori,jos bahatiji.Srbinu das prst,oni ti otkine ruku iz ramena,za nas mentalitet nije nista drugo nego Dusanov zakonik,samo strogoca,gvozdena disciplina,represija.Za neupaljene farove ja bi ti sve zivo oduzeo u zivotu da budes go majkane,za ne davanje migavca ruku bi ti odjseko,ne moze drugacije Srbin da se dovede u red,ne moze drugacije nego sa astronomskim kaznama I sirovim kaznama jedino to utice na Srbinovu svijest i razum i nista vise,sve ostalo ce brat Srbin da prevari,slaze,zloupotrebi itd.Ja sam u saobracaju vise od vas sviju ovdje,vi se ljutite koliko god hocete na mene I svaki dan gledam taj bezobrazluk,divljastvo,primitivizam,bahatost,nekulturu.Drago mi je sto Vlade Srbije napokon prepoznaje taj problem u saobracaju i da napokon pocinje da primjenjuje malo strozije mjere ja im od sveg srca porucuje molim vas povecajte jos vise kazne,uvedite jos strozije zakone."

"kada od starog uzmem auto vozim strogo po zobs-u"

"Radio sam ja I u Njemackoj,Svabo kada vidi barikadu na cesti na kojoj je tabla stop,on ne staje da je skloni,odnosno baci u jarak ili otkine znak pa ukrade I produzi tuda gdje zabranjeno,Svabo vidi stop,okrene se bez pogovora za 360 stepeni i nastavi dalje,"

"Sto mog caleta nisu pustili za 2-3 crvene?Nudio im je,nisu htjeli"

Klasičan primer.
Pametovanje, a na kraju ispade da mu otac podmićuje i ne poštuje pravila.
Ja ne znam koji je ovo levat, Srbin nije, on ako je takav da mora u tor, Srbi nisu.
Za takve kao on treba primeniti sve ono za šta se zalaže.
Pitam se, da li je za to da mu otac ostane bez svega, da li je njega naučio pameti i da li ga je prijavio za podmićivanje.
Molio ovde da ga admin banuje, admine ispuni mu želju. :)
Učini blog ekološkim.
Da nema ovog bloga, ja bi mislio da ovakvi ne postoje.
Možda zaostao u vremenu i razvoju, nema više od 10 godina, zaostalih, u glavi.
Pa se onda čudiš ko glasa za velikog vodju...
Kanadski patriJota koji sada ovde pokušava da soli pamet nama u Srbiji, tuga...

Autor P1 04 Nov 2016, 17:59

Slazem se, za neke prekrsaje je i 1000 malo

Autor Misko 05 Nov 2016, 02:49

Misko

Veoma malo.Ako opet bude milion naplacenih kazni godisnje oni ce opet da povecaju to bar nije problem,rogati i sukati se ne mogu bosti,vazda bilo.Neko to shvati na normalan nacin,neko ce da shvati na tezi i bolniji nacin i svi ce mu biti krivi zato,pogotovo drzava I to banana drzava.

Autor Renault Terminator 05 Nov 2016, 09:31

Renola lupaš kao otvoren prozor , al' ako bude sreće , možda i ti nekad budeš vozio automobil pa ti od srca želim da osjetiš svu pravičnost novog ZOBS-a.

Autor Đorđe 05 Nov 2016, 11:58

Djordje

Vozim i automobil i kamion,kamion ne svaki dan,imam i ja dusu.Samo nemam svoj automobil na svoje ime,ono sto nije na moje ime ja ne prisvajam da je moje,nego je na ocevo ime se vodi auto,ja sam svoje bivse aute sam sebi kupovao nisu mi ni mama ni tata,sada trenutno nemam svoj auto ali kakve to veze ima sto ja nemam auto ako u saobracaju ucestvujem sa tudjim autom i tudjim kamionom.Ucesnik sam u saobracaju isto kao i vi koji se busate i hvalite sto imete aute,imacu ga i ja,jos bolji nego sto sam ikada imao ali kakve to ima veze ja ne mogu da shvatim, I ja koji nemam svoj licni auto opet pravim vise kilometara dnevno od skoro svih vas ako i ne od svih I ista pravila ZOBS-a vaze I za mene kao i za vas,razlika je samo koliko ko od nas se pridrzava istih.
Ti si vec drugi na ovom Blogu koji me kune,moli Boga da napravim prekrsaj i da platim kaznu kako bi i ja eto osjetio neku nelogicnost ZOBS-a.U redu,hvala ti,ja tebi zelim suprotno kao i onom prvom sto me kleo,sto zelim sebi licno u saobracaju i zivotu,to zelim i tebi.Pa neka lupam i dalje kao otvoren prozor...

Autor Renault Terminator 05 Nov 2016, 16:47

RT
Jesi tati poželeo da odsečeš ruku ili mu oduzmu svu imovinu, kako si gore prethodno pisao ?
Jesi ga prijavio za podmićivanje ili to samo drugima pametuješ pa se čudiš kada ti ljudi adekvatno odgovore.
Što voziš tatin auto ?
Kupi sebi, iovako pišeš kako odlično živiš u Srbiji a nemaš ni auto.

Autor P1 05 Nov 2016, 17:11