home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Saopštena je lista od sedam automobila koji su se našli u finalu izbora za Evropski automobil godine 2017.

Žiri od 58 članova je odlučio da se na listi nađu sledeći automobili:

- Alfa Romeo Giulia

- Citroen C3

- Mercedes E klase

- Nissan Micra

- Peugeot 3008

- Toyota C-HR

- Volvo S90/V90

Pobednik će biti saopšten 6. marta sledeće godine, pred sam početak tradicionalnog sajma automobila u Ženevi, a ovde i podsećanje da je Opel Astra aktuelni nosilac ove laskave titule.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku možete pogledati i listu svih dosadašnjih pobednika

Tabela svih dosadašnjih pobednika:

1964 Rover 2000 1965 Austin 1800 1966 Renault 16 1967 Fiat 124 1968 NSU Ro80 1969 Peugeot 504 1970 Fiat 128 1971 Citroën GS 1972 Fiat 127 1973 Audi 80 1974 Mercedes-Benz 450 1975 Citroën CX 1976 Simca 1307-1308 1977 Rover SD1 1978 Porsche 928 1979 Simca Horizon 1980 Lancia Delta 1981 Ford Escort 1982 Renault 9 1983 Audi 100 1984 Fiat Uno 1985 Opel Kadett 1986 Ford Scorpio 1987 Opel Omega 1988 Peugeot 405 1989 Fiat Tipo 1990 Citroën XM 1991 Renault Clio 1992 Volkswagen Golf 1993 Nissan Micra 1994 Ford Mondeo 1995 Fiat Punto 1996 Fiat Bravo 1997 Renault Scenic 1998 Alfa Romeo 156 1999 Ford Focus 2000 Toyota Yaris 2001 Alfa Romeo 147 2002 Peugeot 307 2003 Renault Mégane 2004 Fiat Panda (nuova) 2005 Toyota Prius 2006 Renault Clio 2007 Ford S-MAX 2008 Fiat 500 2009 Opel Insignia 2010 Volkswagen Polo 2011 Nissan Leaf 2012 Opel Ampera/Chevrolet Volt 2013 Volkswagen Golf VII 2014 Peugeot 308 2015 Volkswagen Passat B8 2016 Opel Astra



čitanja : 1406



Komentari

Sve upućuje na jedan auto, iznenadilo bi me da nije to taj.

Autor N.N. 28 Nov 2016, 16:34

Alfa ili Volvo. Ostatak nije uopste realan.

Autor Panco 28 Nov 2016, 17:03

W213.

Autor P1 28 Nov 2016, 17:10

ARG

Autor ALEKSANDAR BG 28 Nov 2016, 17:36

Ja navijam za Peugeot i Citroen,kad nema Renaulta.

Autor Renault Terminator 28 Nov 2016, 20:37

RT
Ti si video da i 3008 ima kontra cajgere kao 308 (pogledaj slike enterijera na sajtu Peugeot.rs) ?
Jedna u nizu gluposti novog "pravca" pežoa, bitno je "biti drugačiji", pa makar to značilo i "promašen".
Koji debili.
Po meni, volvo serije 90 treba da pobedi. Eventualno mečka. Ili alfa ( ali samo zbog povratka iz mrtvih u toj klasi ) .
Ostali - "ne".

Autor moron 28 Nov 2016, 21:00

Koji su kriterijumi?

Ako su objektivni, onda su ova vozila jednostavno neuporediva.

Ako su subjektivni, onda jednostavno nema smisla.

Svake godine ista prica..

Autor Priapus 28 Nov 2016, 21:07

Ove godine je ključni kriterijum "televizija"...
Pa, ko ima veći "Rudi Čajevec", taj dobiva.

Autor moron 28 Nov 2016, 21:39

@Priapus: skroz u pravu. Nema smisla, ali tako je, jer pare moraju da se vrte, štampa mora nešto da piše, a finansijeri da zarade.

Obaška se bira auto godine 2017. Meni bi bilo logičnije da se krajem tekuće godine bira "najbolji" auto za tu godinu, a ne unapred... Al' dobro, pored svega ostalog što nema smisla, ovo je jos najmanje bitno...

Autor Miki 28 Nov 2016, 21:42

Moron

Da ti kazem iskreno,ti kontra cajgeri su tolika glupost i shit da je to nevjerovatno,stvarno uzas.Sta je to trebalo Peugeotu ja ne znam.
Al mora neko i za Francuze da navija hehe..
Ovo za Rudi Cajevec ti je vrh gdje se njega sjeti hehe...

Autor Renault Terminator 28 Nov 2016, 22:10

Kad su ovakve ili onakve "novotarije" u pitanju, kupci su vazda "zamorčići".
Možda "pod pritiskom" PR-a mogu da kupim kola sa nekim "novim motorom" u ubedjenju da je to nešto "tehnički novo, a bolje", pri čemu će samo da vreme i duža upotreba da pokaže da li je to zaista "bolje".
Ali, da uzmem nešto što mi već na prvi pogled ergonomski ne odgovara, to bi bilo isto kao da kupim cipelu koja me je nažuljala već prvi prvoj probi u prodavnici, u sumanutoj nadi da će vremenom moja koža na mestu tog "žulja" toliko da zadeblja da ne bih osetio ni da mi cigarete na koži gase ...
"Egonomija" volana i cajgera nove generacije pežoa je u rangu idiotizma prevazidjenog volana sa fiksnom sredinom kod citroena (koji je kasnije napušten). Glupost neopevana.

Ne pristajem da budem "zamorče" takvih očitih promašaja.

Autor moron 28 Nov 2016, 22:32

@moron - ne diraj mi fiksnu sredinu volana kod Citroa - prešao sam sa njom desetine hiljada kilometara i meni pasuje savršeno ... ;)
a što se cajgera tiče, ako i u P3x8 ima kao i u Citrou digitalni pokazivač trenutne brzine, onda zaista nije ni bitno u kom smeru idu kazaljke na cajgerima. Veruj mi, još pre 20 godina sam na fakultetu imao predmet "industrijska ergonomija" i u njemu sam proučavao kojekakvu literaturu koja je pokazivala istraživanja na temu "brzina očitavanja analognih i digitalnih pokazivača" i slično - pa je zbog toga većina cajgera raniej i bila pravljena skoro po istom "kalupu" za kojeg je bilo zaključeno da omogućava najbrže očitavanje (ili kao u slučaju brzine kretanja čak nije bilo ni potrebno videti brojku ispod kazaljke nego sam odokativno njen položaj i razmak do crvene crte koja je ranije pokazivala brzinu ograničenja) - i sve je to meni iskreno ranije bilo jasno i slagao sam se sa time. Medjutim, otkako vozim Citra sa dvostrukim displejem za brzinu (digitalni se nalazi unutar analognog) - mozak mi je naučen da uperi oči na jedno mesto i na njemu da brzo dobije informaciju o brzini kojom se krećem pa nema potrebe da očima "gađam" po skali brzinometra da bih video taj podatak - tako da što se mene tiče, analogni pokazivači mogu u potpunosti da se ukinu a bezbednost vožnje time neće biti nimalo narušena!

Autor Sebastian L. 29 Nov 2016, 17:02

Sebastian L
Citroen je napustio to "rešenje" sa fiksnim središnjim delom volana, zar ne?
Meni to nije odgovaralo.

Nije kod 308 mk2 ili 3008 mk2 problem u tome što se brzina može očitati i na digitalnom displeju, već što "analogni" brzinomer i "analogni" obrtomer "rastu" i "padaju" u kontra smerovima. To smeta mom mozgu i iritira me čak i kada to jedva primećujem perifernim vidom.

A ako je nekome normalan položaj instrumenata (gore,daleko) i volana (dole) kod 208, 2008, 308 mk2, 3008 mk2 (a i 5008 mk2), to je ok, za onoga kome je to ok.
Meni je to "nikako".
A pežou svaka sreća sa tom egzibicijom i eksperimentom. Bar će konkurencija da se raduje ...

Autor moron 29 Nov 2016, 18:53