home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Indonezija kompanijama nudi povlastice da bi stimulisala otvaranje novih proizvodnih pogona

BMW cilja povećanje prodaje u jugoistočnoj Aziji, te u skladu s tim započinje proizvodnju serije 7 u Indoneziji. „Imamo veoma pozitivan stav u vezi sa budućnošću u Indoneziji i iz tog razloga vidimo povećanje potencijala na tržištu luksuznih vozila“, rekao je Aksel Panes, upravni direktor BMW grupe Azija, za Rojters.

Proizvodnja serije 7 u Indoneziji za lokalno tržište podrazumeva niže poreze, što u značajnoj meri redukuje troškove prevoza, a vozila se u prodajne salone isporučuju brže.

BMW-ova fabrika u Džakarti je među pet partnerskih fabrika gde kompanija sklapa uvezene komplete komponenti i dodaje one koje su proizvedene lokalno. BMW je investirao 15,5 miliona dolara u proširenje fabrike u poslednjih pet godina.

Odluka Bavaraca dolazi u vreme kada vlasti Indonezije započinju sa ponudom povlastica za kompanije koje bi oformile proizvodne pogone u ovoj zemlji.

Odluka BMW-a je potpuno drugačija u odnosu na strategiju drugih brendova na ovom tržištu. Primera radi, Ford je najavio planove da će napustiti Indoneziju i Japan zbog neprofitabilnosti u tim zemljama. „Plavi oval“ je tu imao 44 dilera, koji su prodavali Fiestu, Focus, EcoSport, Everest i Ranger.

Izvor: Vrelegume.rs



čitanja : 868



Komentari