home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U finalu izbora za Evropski automobil godine 2017. se našlo sedam vozila (Alfa Romeo Giulia, Citroen C3, Mercedes E klase, Nissan Micra, Peugeot 3008, Toyota C-HR i Volvo S90), a žiri od 58 članova je upravo saopštio da je pobednik – Peugeot 3008.

3008-ica je sakupila ukupno 319 bodova, na drugom mestu se našao Alfa Romeo Giulia sa 296 bodova, a na trećem Mercedes E klase sa 197 bodova.

Pobednik je dakle saopšten dan pre početka tradicionalnog sajma automobila u Ženevi, a ovde i podsećanje da je Opelova Astra bila nosilac ove laskave titule za 2016.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku možete pogledati i listu svih dosadašnjih pobednika

Tabela svih dosadašnjih pobednika:

1964 Rover 2000 1965 Austin 1800 1966 Renault 16 1967 Fiat 124 1968 NSU Ro80 1969 Peugeot 504 1970 Fiat 128 1971 Citroën GS 1972 Fiat 127 1973 Audi 80 1974 Mercedes-Benz 450 1975 Citroën CX 1976 Simca 1307-1308 1977 Rover SD1 1978 Porsche 928 1979 Simca Horizon 1980 Lancia Delta 1981 Ford Escort 1982 Renault 9 1983 Audi 100 1984 Fiat Uno 1985 Opel Kadett 1986 Ford Scorpio 1987 Opel Omega 1988 Peugeot 405 1989 Fiat Tipo 1990 Citroën XM 1991 Renault Clio 1992 Volkswagen Golf 1993 Nissan Micra 1994 Ford Mondeo 1995 Fiat Punto 1996 Fiat Bravo 1997 Renault Scenic 1998 Alfa Romeo 156 1999 Ford Focus 2000 Toyota Yaris 2001 Alfa Romeo 147 2002 Peugeot 307 2003 Renault Mégane 2004 Fiat Panda (nuova) 2005 Toyota Prius 2006 Renault Clio 2007 Ford S-MAX 2008 Fiat 500 2009 Opel Insignia 2010 Volkswagen Polo 2011 Nissan Leaf 2012 Opel Ampera/Chevrolet Volt 2013 Volkswagen Golf VII 2014 Peugeot 308 2015 Volkswagen Passat B8 2016 Opel Astra 2017 Peugeot 3008



čitanja : 1990



Komentari

Da mi je samo minut sa jednim od tih 58, samo da mu/joj postavim par izuzetno glupih pitanja: zašto 3008, a ne S90, ili zašto 3008, a ne Micra, ili zašto Giulia, a ne C-HR..

Autor Priapus 06 Mar 2017, 17:05

Zato sto je apsolutno najbolji izbor u svojoj cenovnoj, i u svojoj dizajn kategoriji. Zato sto ga kupci, entuzijasti i strcnjaci vide kao odlican industrijski dizajn. Zato sto je pomerio estetiku celokupne automobilske industrije. Zato sto predstavlja prvi novi model PSA posle 10 godina? Zato sto je praktican? Nije li dosta?

Svi ostali su ili redizajn, ili nesto sto nije mainstream model, ili vec vidjeno(Micra, E klasa i S90). On je ono sto je Qashqai nekada bio.

Autor Fordovac 06 Mar 2017, 18:07

Ako je mogao da pobedi jedan 308 mk2 (koji je po mnogo čemu korak unazad u odnosu na mk1), zašto ne onda i 3008 mk2?

Autor moron 06 Mar 2017, 20:49

Da je npr. pobedila Micra, sta bi tada bio "reasoning"? Zasto je 3008 poseban po navedenim atributima u odnosu na npr. Giuliu? Ili C-HR? I dalje stoji isto pitanje sa pocetka.

Autor Priapus 06 Mar 2017, 22:15

Ako se, kao sto je neko napisao, kriterijumi svode na estetiku, onda sam ja zesca budala sto sam pitanje uopste i postavio..

Autor Priapus 06 Mar 2017, 22:21

@ Priapus

Imaju sve ocujene po svakom novinaru. Giulia je izgubila izbor na Danskoj (1 novinar), Portugalu (2 novinara) i Španjolskoj (čini mi se 7). I to su čak 2 od 7 Španjolaca dali punih 10 bodova 3008, a Giuliji 0 bodova.
Svaki novinar mora dati i pojašnjenje za ocjene. Ova dva za Giuliu nisu dali nikakav poseban razlog zašto 0.

Nijemci i Britanci su bili za Giuliu ni ne sa nekom osjetnom razlikom. Francuzi ako sam dobro vidio svi za 3008 no ne sa nekom velikom razlikom.

Od 7 Talijana njih 4 su bila za Giuliu, 3 za 3008. I recimo čak koji su dali samo 5 bodova Giuliji su jasno naveli što su po njima nedostaci. To kao što kažem nije bio slučaj kod Šanjolaca.

Čak onaj jedan Španjolac koji je dao 10 3008 jasno kaže mislim da je vrijema za SUV pa evo ova ocjena.

Autor N.N. 07 Mar 2017, 11:17

Opet corak za Alfu. Isto ovako im je 2011. izmakla pobeda, pa se tesili ovde neki da je to moralna pobeda.
Jeste moralni corak.

Autor Burdus 07 Mar 2017, 14:05