home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, automobilska kompanija Fijat Krajsler automobili (FCA) razmatra prebacivanje proizvodnje svog automobila "panda" u Poljsku.

O ovom potezu razmišljaju zbog nižih troškova radne snage, čime bi povećala kapacitet za proizvodnju luksuznijih modela u Italiji, tvrde neimenovani izvori upoznati sa situacijom.

Fijat bi mogao da obustavi proizvodnju popularnog "pande" u svojoj fabrici Pomiljano u blizini Napulja kako bi oslobodio kapacitet za luksuzniji brend "alfa romeo", prenosi njujorška agencija "Blumberg" pozivajući se na neimenovane izvore.

Odluka još nije konačna, a mogla bi zavisiti od prodaje novih "alfinih" modela, kao što je sportski automobil "stelvio" i "đulija".

U Fijatu su, međutim, odbili da komentarišu ovakve tvrdnje.

Izvor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 1104



Komentari

Panda u Poljskoj, a Punto u Srbiji.... A s obzirom da vlada SUV ludilo, sledeća generacija 500La, da bude više kao SUV... da bi se više prodavao....

šta bi bilo kad bi bilo :-)

Autor s mile 07 Mar 2017, 08:30

@s mile
Mislis da reinventinguju 500X?

Autor Boki 07 Mar 2017, 08:55

"reinventinguju"... neka udje u recnik kao nova rec... Vujaklijin, pardon Vukajlijin naravno... :)

Autor Orlo 07 Mar 2017, 10:18

Fiat razmatra jedno a na kraju uradi drugo. Ne zna se do zadnjeg časa. Kod nas moze neki model serije do 150.000 godišnje, kao 500L na vrhucu prodaje, sve preko toga je opterećenje za infrakstrukturu. Da je zavrsen put i obilaznica pa da razmisljamo i o 200.000.

Autor B.M 07 Mar 2017, 11:21

@ B.M.

A Fiat u Italiji ima tvornice koje trke mogu prebaciti 400 000 godišnje kada bi bilo potrebno. Zapravo ona jedna, Cassino, je to znala i raditi.

No Fiat ima praksu maksimalno izvući od lokalne i državne vlasti. No to nije različito sa bilo kojim svjetskim proizvođačem.

Autor N.N. 07 Mar 2017, 11:56

B.M
"razmišlja" o 200 000, a ove godine lepljenje, farbanje i varenje 500L-ova, neće preći cifru od 65000
Fijat ovde ne namera da dalje radi ozbiljno, jer dežava neće više da "dreši" kesu. To jeste neće da finasira fijatove radnike i promašaje i pljačkanje Srbije.
Ovaj ugovor koji smo predplatili dok traje to je to, a posle ćao.....

Autor oktopod 07 Mar 2017, 12:04

Kad bi videli kako 500L automobili iz fabrike putuju prugom brzinom 30km na sat nebi tako razmišljali, već bi bili srećni sto Talijani uopšte proizvode automobile kod nas. Modernu infrakstrukturu traze i mali proizvodjači, a kamoli veliki kao Fiat. Jednostavno mi takvim odnosom nismo zaslužili ni ovaj model. Bez subvencija ga sigurno nebi dobili, to je tačno. Niko nije lud da ulaze u neku nedođiju, gde nema modernog puta, pruge ni obilaznice.

Autor B.M 07 Mar 2017, 15:16

B.M
Da upravu si. Delimično, jer bi se i 200 000 500L - ova, prevezlo prugom Požega - Bar. Bez problema.

Ali ko je lud da da tako povoljne subvencije od milijardu eura, da realno najgorem proizvođaču vozila u Evropi. Proizvođaču, koji ne može da proda ni minimum obećan od 100 000 komada?
Zašto su izabrali najgoreg???

Slobodno mogu reći da je naša infrastruktura ipak na višem nivou od Fjata, u pogledu automobilskih kompanija. Za Fijat je mnogo i tih 30km/h na našim prugama, ikao nije tačno da voz ide 30 km/h, osim na nekim kraćim deonicama. I taj voz ima prednost nad putničkim i brzim vozovima na našim prugama. I pratnju po 2 policajca u kompoziciji! Pa gde to ima?

A 500L ? Pa da nije Italijanskog tržišta gde se proda 70-80% tih poluproizvoda, mgli bi ključ u bravu! Poenta je što se u Italiji daje subvencija od 2000€ po jednom 500L, to jeste dotera bilo kakvu kantu u reciklažu i dobije 2000€ !!!!!

Ne bi me čudilo da ta subvenicija ne ide na račun budžeta Republike Srbije. To je verovatno definisano u "zatamljenom " ugovoru !!

Autor oktopod 07 Mar 2017, 15:41

Pre će 500l da završi u Poljsku (kod manjeg brata) nego Panda, mada nebi me čudilo da i jedan i drugi model završi tamo, a mi da ostanemo kratkih rukava pošto sve je izvesnije da će za otprilike godinu i koji mesec FIAT najverovatnije otići iz Kragujevca?

Autor Zastava 07 Mar 2017, 19:27