
Mediji su početkom 2013. godine pisali da bi marka Innocenti (postojala je između 1947. i 1997. godine) možda mogla da se vrati na automobilsku scenu kao proizvođač low-cost vozila, ali od toga nije bilo ništa.
Sada, 20 godina posle zvaničnog gašenja, Innocenti se vraća.
U Italiji je naime registrovana kompanija Innocenti Italy Srl, ali za sada nema mnogo informacija. Iza kompanije stoje Industrie Riunite SpA, Euro Mobile International B.V., Finambiente Group SpA i Perrotta porodica, koji imaju za cilj da Innocenti uzdignu kao Made in Italy brend.
Ostaje međutim da vidimo kako će se stvari razvijati u narednom periodu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
* na slici je Innocenti Koral 45 sa početka devedesetih godina prošlog veka
Imali su oni Made in Italy brend, sada im Turci, Poljaci i Srbi srafe... mada ima i Amera, Latino Amerikanaca, Kineza... dobro, neki od njih i prave tamo, ne srafe svi...
Fijat !!????
Pa oni su uništili brend Zastava, a o imenu Lancia, da ne trošim tastaturu.
Fijat je klasična žabarska kompanija, spolja gladac, unutra jadac, samo što ni tog spoljnog gladca nema.... Sad taj gladac, rade Turci, Latinoamerikanci a Fijat, prodaje maglu, i pljačka zemlje trećeg sveta, poput Srbije.
Jel moguće da je neko toliko glup da mu sto puta treba ponoviti jedno isto.
Kada je Fiat došao u Kragujevac brend Zastava nije postojao već 20 godina..
1987. u februaru fabrika menja brend sa “Zastava” na “Yugo”, i od tada nijedan automobil više nema u nazivu Zastava. Znači od tada imamo Yug Skalu, Koral, Floridu i dr.
Negde između 2000. i 2001.god. vraćen je *brend* „Zastava“, sve sa stilizovanim „Z“ koji je sa imenom „Zastava“ korišćen ne samo na kolima već i na sajmovima, propagandnom materijalu, itd.
Lako se proverava.
Čudno je da dotičnom ispod prozora nije doleteo bar jedan katalog od 2001. do 2008.
Zastava posle 2000e?
Na kom automobilu je bio znak Z? Yugo Skali, Yugo Koralu ili Yugo Floridi? Lupaš gluposti. Ime fabrike Zastava je bilo promenjeno u Yugo automobili.
Mi smo Punto nazvali Zastava 10, iako smo ga komplet uvozili iz Italije.
On je imao stilizovani znak Z, pa je kruzio vic da dolaze sklopljeni u Kragujevac a mi mu samo nalepimo taj znak. Ako gledamo po delovima 500L je više naš automobil nego što je bio Z10.
Zastava posle 2000. godine, slike iz naše arhive, slike jesu male ali se na njima jasno vidi da automobili nose natpis Zastava odnosno Z logo:
https://autoblog.rs/blog/auto/predstavljamo/2007/03/18/zastava-koral-in-l
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2007/01/31/zastava-florida-in-dizel
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2007/02/18/zastava-florida-dizel-na-testu-emisije-sat
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2008/11/14/kupce-ceka-jos-samo-150-jugo-vozila
Fabrika je negde posle 2000. godine preimenovana u „Zastava automobili“, što dokazuje ne samo URL bivšeg sajta već i upustvo za moju 2006. „Floridu In L“ (koja je uzgred prezentovana kao „zastava florida in l“ i kao i *svaka* „Florida In“ nosi stilizovani „Z“).
Hoćete link?
https://drive.google.com/file/d/0B7z5AndP1_BxR094bm9fOUtITnc/view
Još je od 2002. do, čini mi se, 2004. na autu pisalo „ZASTAVA“, a kasnije samo „Florida In“ ili „Florida In L“ (sa stilizovanim logotipom „Z“, napred kao i pozadi).
Ovo je, bre, *OSNOVNO* što treba da se zna ako će neko da se raspravlja o temi „Zastave“.
Ali je već davno bilo jasno da dotični nije spreman za raspravu.
Nego, postavlja se sada drugo pitanje: Kako je neko živeo u Srbiji - ne, u Kragujevcu i još pored fabrike - a da nije video stilizovani „Z“ na „koralama“ (gde čak i piše „ZASTAVA“ na gepeku) i „floridama“ ...?!
Nije ni prvi put da je dotični uhvaćen u očiglednom neznanju (a još naziva ljude koje ga ispravljaju, budalama).
Temu treba negde staviti kao permalink, kao i onu gde se hvali kako vidi fabriku sa prozora pa sve zna o njoj.
Zahvaljujem na ispravci, stvarno čudno da mi je to promaklo.
Znači bila Zastava, pa Yugo, pa opet Zastava. haha.
Još jedan dokaz koliko se radilo o neozbiljnoj firmi koja menja svoje ime i brend na svakih nekoliko godina.
Nije ni čudo sto je Fiat sa državom registrovao novu firmu pod imenom FAS(Fiat automobili Srbija) Nigde ni Yuga ni Zastave.
@camiro, ne menja stvar da si na temi o Zastavi pisao uglavnom gluposti. I ne samo ti. Od toga da Fiat nikada neće doći u Srbiju, pa zatim da nikada neće biti novog modela, pa da se taj model neće prodavati, pa da će se fabrika preseliti, pa o robotima, platama i sijaset gluposti, koje se ovde moglo pročitati od tebe i sličnih.
Ovo je bila ozbiljna ali i očekivana greška u nizu mnogih. Dotični ponovo (ali ovde možda i najefektnije) pokazuje da nema ni *elementarno* znanje, ni o temi, ni o fabrici do kojeg je smešten.
https://www.youtube.com/watch?v=iGSJCDw3ZBw
Mene ne čudi. Čim nije znao za posetu „Autocar“-a Kragujevcu, bila mi je sumnjiva ta samopromocija da je „insajder“.
Ne čudi me što impotentno i neprekidno vređa i pogrešno citira ljude koje ga često pa i u ovoj temi ispravljaju.
Čudilo bi me jedino da se setio da se izvini.
"Zar nema fiat pravo na to ime?
Autor Ja 21 Maj 2017, 00:33"
Ima, kao na Zastavu. Znači nema nikakva prava pošto Innocenti je likvidirana firma, a ovo je registracija nove firme u režiji trećih lica. Zastava je u stečaju, a i pre toga FIAT je nije preuzeo već samo njenu imovinu dok sama Zastava je ostala u državnom vlasništvo što znači da je i dalje neprivatizovana. Vreme je da se naša država oglasi i konačno pokrene privatizaciju "Zastava Automobila". Nisu Italijani ludi. Videli su da se Evropa opet vraća u period napretka. Vreme je i mi da oživimo Zastavu tako što ćemo je prodati nekom trećem. To je ono što ja već duže vreme pišem.
Ne ide pod državnom kapom, ne ide ni pod FIAT-ovom (kada je u pitanju FCAS), vreme je da bar Zastavu "izvučemo" kad ne možemo FCAS za kojeg matična firma (FIAT tj. FCA) skoro i da nema sluha, dok i ono malo slzha svodi se na beznačajne stvari sa aspekta značajnog poboljšanja potražnje za automobilima iz fabrike u Kragujevcu.