
Marka SEAT je pokrenula kampanju #SEATseekingName za svoj novi veliki SUV koji će krenuti u prodaju u 2018. godini. SEAT je lansirao projekat za javnost zbog slanja predloga i glasanja za ime novog SUV-a, koji će imati do sedam sedišta i koji će biti pozicioniran u segmentu iznad Atece. Pri tome je glavni kriterijum da ime novog modela treba da počiva na geografiji Španije.
Marka je od najave lansiranja ovog SUV-a u martu primila brojne predloge za ime novog modela iz svih delova Španjije. S obzirom na zanimanje javnosti koje je podstakla, marka SEAT je odlučila da iskoristi tu priliku i po prvi put u svojoj istoriji lansirai ovu inicijativu.

Predsednik marke SEAT Luca de Meo na prezentaciji projekta rekao je sledeće:
"SEAT je odlučio da pozove svakog obožavaoca marke da predloži i kasnije
glasa za ime novog SUV-a, koji će sigurno pisati istoriju. Našim nastojanjima
za lansiranjem kampanje #SEATseekingName ponovo smo definisali uobičajeni
postupak kako bi uključili javnost i poklonike marke širom sveta, i to od prvog
do poslednjeg trenutka projekta."
Ova inicijativa, koja je počela 1. juna, sastoji se iz četiri faze:
1. Predlozi za ime. Bilo ko može da predloži svoje omiljeno ime za novi model marke SEAT, sve do 22. juna. Uz kriterijum iz geografije Španije, SEAT je između ostalog uključio uslov da ime mora da odgovara vrednostima marke i proizvodnim karakteristikama kompanije, kao i da je jednostavno za izgovaranje na drugim jezicima. Tokom ove faze će se razmotriti svi pristigli predlozi, bez obzira na broj učesnika koji šalju svaki od predloga.
2. Sužavanje izbora prijava. U pogledu definisanog kompleta kriterijuma u fokus-grupe, koje marka organizuje tokom faze predizbora, biće uključeni stručnjaci kompanije SEAT i stručnjaci za brendiranje, kao i kupci iz različitih zemalja. Takođe će se sprovoditi tržišna ispitivanja da bi se izbor suzio na bar tri imena za koja će se na kraju i glasati. Imena finalista biće objavljena 12. septembra na Salonu automobila u Frankfurtu.
3. Glasanje za finaliste. Javno glasanje će se održati od 12. do 25. septembra kako bi se među finalistima izabrao omiljeni kandidat. Pobedničko ime biće ono s najviše glasova.
4. Objavljivanje pobedničkog imena. SEAT će objaviti ime svog novog SUV-a do 15. oktobra.
Prijave na međunarodnom nivou odvijaće se putem sajta: seat.com/seekingname
Od kada je SEAT 1982. godine lansirao Rondu, geografija Španije je iznedrila ukupno 13 imena za modele, a ona su: Ronda, Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea kao i dva najnovija, Ateca i Arona. Novi SUV biće 14. ime na toj listi.
Izvor: Seat.hr
Prilagodio: Ivan Mitić – Autoblog.rs