
Šef globalnih operacija Alfa Romea kaže da neće da „kreše“ cene da bi ostvario ciljane prodajne brojke u SAD. On čak insistira da FCA nije uopšte ni postavio dotične ciljeve, s čim se verovatno ne slaže Serđo Markione.
Odsustvo postavljanja planova nije svojstveno Ridu Biglendu, koji je ujedno i šef američke prodaje za kompletan Fiat Chrysler. Njegov fokus je na kreiranju dilerske mreže Alfa Romea i ponovno pozicioniranje marke u SAD, i to u premijum segmentu.

„Zaista, nemamo projekciju što se prodajnih brojki tiče“, rekao je Biglend. „Radimo dugoročno sa Giulijom kao i sa Stelviom, pa ćemo videti kako će sve ići i koliko ćemo automobila prodati.“
Alfa Romeo bi trebalo da ima oko 215 prodajnih salona u severnoj Americi do kraja ove godine. Trenutno ih je 184. Oko 60 prodajnih mesta će biti u Maseratijevim objektima a ove dve marke bi kombinovano mogle da prodaju 230.000 vozila širom sveta ove godine.
Izvor: Autorepublika.com
Foto: arhiva Autoblog.rs
"Lease a 2017 Giulia RWD as low as $299/ month."
https://www.alfaromeousa.com/car-shopping/current-offers
"Must take retail delivery by July 5th, 2017."
Šta tu ima da se spušta?
Prodaja u Americi -
http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/alfa-romeo/
@ CaMIRO,
to je samo lease, sto znaci da posle -24-36 meseci auto ide nazad dileru. i ima limit na godisnju miljazu (obicno 12,000).
a ono sta takodje nije spomenuto koliko u startu trebas da platis da se kvalifikujes na taj lease od $300 mesecno. Obicno par hiljada
Ima i $2.750 bonus cash, ukoliko kupac vozi konkurentan model (primetićeš da ih ne zanima da li je isti kupio ili je samo lease)
https://www.alfaromeousa.com/car-shopping/current-offers
Lease ili ne, po brojevima se računa kao prodati automobil.
Kada daju popuste na MSRP, obično daju pogodnosti i na lease.
Ovde očigledno žele da se reše 2017. modela jer uskoro će septembar.
Ovaj važi do 5. jula, a posle ... videćemo.
Ovde treba pomenuti da je „carpetbagger“ Markijone obećavao dilerima -
1) da će „Alfa“ u Americi da bude „the next Audi“.
2) da mogu do 2018.god. očekivati prodaju od 70.000 godišnje.
Zamislite da ste ga poslušali i uložili 1-2 milijona dolara u predstavništvo ...
(a ta obećanja su već revidirana jednom ... ranije je bilo 70.000 do 2016.god.)
@ CaMIRO,
obicno su svi popusti uracunati u reklamiranu cenu. znaci u ovom slucaju $3,300 cash down i posle $300 mesecno na 24 meseca, ali samo 10,000 milja godisnje. i to za one koji imaju bas idealan kredit.
a za kupovinu $2,750 popust (ko se uopste kvalifikuje za njega) i nije bas neki popust.
@ CaMIRO,
a ranije je bilo da ce alfa debitovati u americi do 2009 i imati punu ponudu do 2012 :)))
MSRP je odštampan na nalepnicu koja se nalazi na staklu, međutim na njemu se dodaju popusti koje variraju po ZIP kodu i sezoni.
Neki sajtovi to uračunaju u MSRP, neki ne.
A tek onda ima i realna cena koja se plaća za auto, koja je dosta niža za pojedinačne modele.
„Edmunds“ je to ranije pratio, sada to radi i „True Car“ (između ostalih).
Ranije je bio slučaj sa GM-om naprimer da baš niko nije plaćao MSRP, odnosno očekivali su popusti na sve modele. GM je onda spustio MSRP i obećavao da neće više da daje tzv. „rebates“. Međutim, nakon pojačene cene goriva 2005.god. došao je „Red Tag sale“ i to obećanje je prekršeno (ogromne su bile uštede, posebno na terencima i pikap modelima - tada sam i pomogao drugaru da obnovi flotu).
Što se tiče obećanja Markijonea, mislim da ga niko više ne treba uzimati za ozbiljno.
Inače se ne bih složio da $2.750 nije neki popust.
Daje se ljudima koji voze konkurentan model (a valjda su oni i ciljna grupa).
MSRP je $37.995, dakle popust je 7% ... a model je potpuno nov!
Kadilak na CTS-u (dakle, model koji je star 3 godine) nudi $750 „toward leasing“ ljudima koji već imaju GM lease.
A za CTS, ponuda je $479 mesečno (39 meseci) ...