home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Priče o Mazdinom velikom napretku u oblasti motora sa unutrašnjim sagorevanjem dobijaju na intenzitetu.

Japanski proizvođač automobila će u narednim nedeljama predstaviti tehnološko otkriće poznatije kao HCCI (homogenous charge compression ignition). Zvanični detalji će biti poznati nakon konferencije u Frankfurtu krajem avgusta.

Najkraće, HCCI tehnologija približava benzinske motore dizel principu rada. Oni funkcionišu na sličan način kao i dizel tako što kompresuju mešavinu vazduha i goriva u cilindru sve dok ne dođe do sagorevanja.

Mazdin motor koji će nositi oznaku Skyactiv II, će pri malim brzinama i dalje koristiti varnice da bi izazvao sagorevanje, međutim pri većem broju obrtaja će preći na HCCI tehnologiju.

Zvaničnici kompanije Mazda tvrde da će Skyactive II motor biti za oko 30 procenata efikasniji od trenuthin benzinskih motora.

Ovaj motor će se naći u sledećoj generaciji Mazda3 automobila, a kasnije će se proširiti i na ostale. Očekuje se da novo vozilo bude predstavljeno u obliku koncepta na sajmu automobila u Tokiju u oktobru.

Ako se sve ovo ispostavi tačnim, Mazda će biti prva kompanija koja je predstavila vozilo sa HCCI benzinskim motorom.

Izvor: Vrelegume.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1327



Komentari

Svaka im čast ako ostvare i pola onoga što obećavaju.

Autor moron 06 Avg 2017, 21:00

Mazda je u ozbiljnoj ekspanziji. Kada prodam ovog švabu što vozim, prelazim na Mazdu.

Autor Jimmy 06 Avg 2017, 21:12

Ma sta kazes?
A gde to ekspandira, molim te?!

Bezveze samaranje izrazima, a ne bi me iznenadilo ni da ovo pisu uvoznici..

Bilo bi svrsishodnije da pratite Fordov primer sa Mondeom i da cene pocnu da idu na dole ;)

Autor Jaje 06 Avg 2017, 21:26

Gledah sada podatke o prijavljenoj prosečnoj potrošnji na Spritmonitor.de, za preko 250 mazdi 3 sa 2.0 od 120 ks i za focus 1.0 turbo sa 125 ks. Jako slična prosečna potrošnja,oba oko 6,7, stim da ford troši malo manje.

Autor moron 06 Avg 2017, 22:12

Dzaba ulaganje u ovog truleksa, opste je poznato da ovo truli i pre nego sto izadje iz fabrike. Mazda je verovatno jedini proizvodjac ciji automobili kad izadju iz salona, kaliraju oko 90%, i plus ih niko nece kao polovnjake. Zali boze ulozenog truda, ovo niko ko je iole pri cistoj svesti kupovati nece. Mazdu moze da kupi samo covek lisen poslovne sposobnosti, i to na tudje ime, podrazumeva se. Dzaba vam 12 (deklarativnih) god garancije na rdjanje, samo sto dalje od moje kuce..

Autor Priapus 06 Avg 2017, 23:29

Priapus
"Sam pao, sam se ubio".
Ti si "đubar" kupio i iz prve ruke "đubar" spoznao ...
Idući put pamet u glavu, pa kupi nešto sam osam godina garancije na koroziju ...

Autor moron 07 Avg 2017, 10:04

moron

Mnogo je 8. Ako ima neki koji daju 3 godine garanciju na koroziju, taj bih "gađao". Svi ovi što daju 12 godona na rđu (Mazda npr.), izbegavati u širokom luku..

Autor Priapus 07 Avg 2017, 12:20

Priapus
Pa, svaki taj automobil sa deklarisanih 12 godina garancije na koroziju ( ma kako se zvao ) realno i počne da rdja posle 3 godine ...
Prodaj ti tu mazdu dok još i imaš fizički šta da prodaš... Brzo će to da se "izjede" iznutra ka spolja.

Autor moron 07 Avg 2017, 12:29

moron

Svakako dobro zboriš. Međutim, kao i dosta toga u životu, izgleda se meni zalomio neki falš primerak (baksuz), peta godina, i nigde ni tačkice. Čak imam i jednu parking brazdu do osnovne boje, zarađena 7-og dana života, evo 4.5 godina i dalje ništa. Kažem verovatno neki primerak proizveden specijalno za naše tržište, a s obzirom na to da je Mazdi poznato koliko smo zahtevni i bitni kao takvi..

Autor Priapus 07 Avg 2017, 15:06

Priapus
Prodaji ti to dok ti kola još i imaju prepoznatljivu formu. Kada rdja to izjede, to ti ni sekundarci uzeti neće ...

Autor moron 07 Avg 2017, 17:30