
Vremena se očigledno menjaju, jer čak devet značajnih automobilskih kompanija svoje modele ove jeseni neće izložiti na Sajmu automobila u Frankfurtu.
Razlog su troškovi. Nekoliko nedelja pre početka jedne od najvećih izložbi automobila koja se godinama održava u Frankfurtu, poznata je lista automobilskih kompanija u kojima su doneli odluku da svoje modele ove jeseni neće izložiti posetiocima sajma u Nemačkoj.
U Frankfurt ne dolaze DS, Infiniti, Peugeot, Jeep, FIAT, Alfa Romeo, Mitsubishi, Volvo i Nissan, što je pomalo čudno, jer pomenutim kompanijama pripada 20 posto od ukupne evropske godišnje prodaje.
Kao primarni razlog svog nepojavljivanja u Frankfurtu u kompanijama navode izuzetno velike troškove učestvovanja na sajmu koji premašuju kasnije prodajne efekte, dok istovremeno postoje bolji i znatno jeftiniji načini (onlajn prezentacije, društvene mreže, video materijali...) za efikasnu promociju automobila koje proizvode i prodaju.
Upućeni analitičari takođe misle da automobilski proizvođači za predstavljanje svojih novih modela sve češće preferiraju manje izložbe na kojima će njihovi proizvodi imati veću pažnju publike, ali i samostalne prezentacije "uživo".
Autor/izvor: SEEbiz / Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs