
I pored neosporne popularnosti brendova kao što su Mercedes i BMW, neke druge luksuzne marke automobile više inspirišu tekstopisce popularnih pesama današnjice.
Prema istraživanju koje je sproveo Blumberg, najčešće spominjani auto-brend u savremenoj hip-hop i pop muzici je Rolls-Royce.

Studija je obuhvatila sve pesme koje su u periodu od maja 2014. do maja 2017. dospele među top 20 na "Billboard Hot 100" listi, a ime Rolls-Royce pojavilo se 11 puta.

Drugi najčešće spominjan automobilski brend je Ferrari (9 puta), a treći Porsche (8 puta). Chevrolet i Lamborghini u tekstovima najpopularnijih pesama u poslednje 3 godine pojavljuju po 6 puta, a Bentley, Cadillac i Mercedes-Benz po 5 puta.
Portparol kompanije Rolls-Royce, Gerry Spahn, kaže da to nije slučajnost, s obzirom da ovaj proizvođač često nudi svoja vozila muzičkim zvezdama na korišćenje, a poznate ličnosti i muzičari čine i do 20 odsto klijentele jedne od najluksuznijih marki automobila na svetu.
Rolls-Royce poslednjih godina beleži rekordne prodajne rezultate, a 2016. bila je druga najbolja godina u 113-godišnjoj istoriji kompanije, sa preko 4.000 isporučenih vozila u više od 50 zemalja sveta.
Ovaj proizvođač očekuje da u 2017. proda čak 6.000 luksuznih automobila, uz godišnji rast od 50%.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs