
Izgleda da je menadžment znao za problem još od 2006. godine.
Sudeći po izveštaju Njujork Tajmsa, advokat Zakera Đovanija Pamia je dao izjavu i dokaze vlastima u Nemačkoj o tome koliko dugo je trajalo varanje na testovima o emisiji štetnih gasova. Pamio je bio glavni čovek Audi kompanije u odeljenju za razvijanje agregata, i navodno je izjavio da su menadžeri te kompanije znali da dizel motori ne mo gu da ispune zahteve o emisiji štetnih gasova još od 2006. godine, ni u Evropi ni u Americi. Ako se to ispostavi kao istina, ko zna o čemu još Volkswagen laže i koliko daleko skandal zapravo ide.
Još od 2015. godine, kada je i nastao termin Dizelgejt, postoje brojne rasprave o tome koliko ljudi iz Volkswagena je zapravo znalo o toj aferi. Poslednja osoba koja je osuđena u SAD je bivši inženjer Džejms Liang koji je dobio 40 meseci zatvora i novčanu kaznu u iznosu od 200,000 dolara. Da li je slučajnost što drugi inženjer sada iznosi ove informacije, ili to čini kako bi spasio sebe?
Pamio se nalazi u pritvoru u Nemačkoj, na zahtev američkih vlasti sa kojima je nekoliko puta razgovarao. Pod istragom se nalazi još oko 40 ljudi, ali s obzirom da Pamio ima italijasnko državljanstvo on može biti isporučen SAD. U izveštaju njegovog advokata nisu navedena imena ljudi koji su znali o aferi, ali se tvrdi da su optužbe potkrepljene dokazima.
Izgleda da će stvari za Volkswagen i Audi postati gore, pre nego što će krenuti na bolje.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Sve bih ja to na robiju ...
Pa, ko je ispred VW-a od Bosch-a naručio izradu spornog softvera? Ko im je dao projektni zadatak za softversku "optimizaciju" ( realizaciju prevare )?
Neki sitni "levi ćata" iz VW-a "na svoju ruku"? Ili "glava VW-a"?
"Levi ćata" nije imao pobude da rizikuje svoju glavu za takvu dobrobit VW-a ...