
Naime, Škoda, jedan od brendova Volkswagen grupe, razvija više električnih modela sa velikom autonomijom. Naravno, svi će biti bazirani na MEB platformi.
Prvi Škodin električni model se očekuje 2020. godine, dok bi ukupno pet modela trebalo biti proizvedeno do 2025. godine. Pristup te kompanije električnim vozilima jeste da ona treba da budu dostupna i ljudima koji nemaju tako veliki budžet. Ova marka je poznato po tome što ima odlične automobile po veoma pristupačnoj ceni, pa namerava da taj trend i nastavi. Najavljeno je da će cena njihovog električnog vozila biti niža od one koju Tesla traži za Model 3.
Gvido Hak, šef menadžmenta proizvoda u Škodi, nazvao je Tesla Model 3 automobilom koji je namenjen kupcima sa dubokim džepom. Hak je izjavio da taj automobil ima previsoku cenu ako se uzme u obzir odnos cene i kvaliteta. „Taj automobil je premijum, on nije za svakoga“, rekao je Hak spomenuvši cenu od 35.000 dolara.
On je takođe objasnio da Škodini električni modeli neće biti konkurent Teslinim automobilima i da će cenovno biti mnogo niže pozicionirani. Kao glavne kriterijume koje češki električni automobili treba da ispune, Hak je naveo odnos uloženog i dobijenog, realnu autonomiju, dizajn, sisteme vozačke asistencije i zadovoljstvo u vožnji. Naveo je i da će Škoda svoje električne automobile pozicionirati uz standardne modele za razliku od VW, BMW i Mercedesa koji imaju svoje podbrende za električna vozila kao što su I.D, i, i EQ.
Škoda će na sajmu automobila u Frankfurtu predstaviti unapeđenu verziju Vision E Koncepta, čija autonomija iznosi 500 kilometara, što znači da će u realnim uslovima on moći da pređe oko 400 kilometara.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Autocar.co.uk