
Uređaj za lažiranje emisije instaliran u 11 miliona automobila
Nemački istražni organi su uhapsili dva bivša rukovodioca Audija i zaplenili čitav niz dokaza tokom nekoliko pretresa u poslednjih 24 sata.
Hapšenja su vezana za uloge dotičnih u skandalu Dieselgate, a jednog od njih, bivšeg glavnog inženjera kompanije, Giovannina P., SAD traži već nekoliko meseci. Drugi krivac je šef razvoja motora Wolfgang Hatz koji je bio zadužen za razvoj motora od 2001. do 2007., i koji je prema svemu sudeći znao da automobili emituju čak do 40 puta više čestica NO nego što je dozvoljeno.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs
Naravno, krivica je "individualna"... Još će na kraju ispasti da je i sam VW bio žrtva pravare ...
Nek vrate pare investitorima. Ne postoji nikakva odgovornost. Napravili ste ogroman problem, sada nase deonice ispastaju. Vratite razliku izmedu prognoziranog prihoda i ostvarenog gubitka.
deda mraz
Kanda i kod njih najveci kriminalci sede u skupstini, a 'apse boraniju. Svabe pocele od nas da prepisuju.
" koji je bio zadužen za razvoj motora od 2001. do 2007., i koji je prema svemu sudeći znao da automobili emituju čak do 40 puta više čestica NO nego što je dozvoljeno."
A koliko je to cestica No bilo dozvoljeno 2001?
Novinski tekstovi vezani za dizelgejt su kao durdubak za somove.