
Prema najnovijem Interbrand istraživanju pod nazivom „Najjači globalni brendovi“, Honda je jedan od top 20 svetskih brendova. Honda je porasla za 3% i time se rangirala kao 20. najvredniji brend u svetu. Interbrand vrednost Honda brenda procenjuje na 22,696 milijardi dolara.
„Snaga Honda brenda ističe našu uticajnu poziciju na tržištu“ izjavio je Philip Ross, viši potpredsednik Honda Motor Evropa. "Raznovrstan asortiman novih proizvoda, od činjenice da Clarity Fuel Cell karakteriše nulta emisija štetnih gasova do nagrađivanog Civic Type R modela, pokazao je značaj napredne tehnologije za Honda brend. Nedavno najavljena elektrifikovana tehnologija će ubrzati veliki napredak brenda, dovodeći na tržište niz novih električnih vozila od 2018. godine. "
Na nedavno završenom Sajmu u Frankfurtu, Honda je potvrdila da će elektrifikovana tehnologija od sada biti prisutna u svakom novom modelu automobila lansiranom u Evropi. Glavni izvršni direktor Honda Motor kompanije, Takahiro Hachigo, predstavio je koncept Urban EV vozila, usmeravajući pažnju ka novom Hondinom električnom automobilu koji će stići u Evropu u proizvodnom obliku 2019. godine. Na globalnom nivou, Honda teži ka tome da elektrifikovana tehnologija čini dve trećine prodaje automobila do 2030.
Pored automobilske industrije, snaga Honda brenda jaka je i zahvaljujući naprednom asortimanu proizvoda koji se sastoji od aviona, motocikala i opreme za napajanje, čime Honda jača svoju poziciju kao najveći proizvođač agregata na svetu.
U aprilu 2017. godine, HondaJet je postavio novi Miami-Panama rekord u brzini izmeren od strane Nacionalne aeronautičke asocijacije. Takođe, Hondina stručnost u robotici i autonomiji pomogla je brendu da lansira genijalnu Miimo kosilicu u 2016. godini. Miimo zna kad treba da se napuni u električnoj priključnoj stanici i može inteligentno da prati izgled bilo kojeg vrta, koseći travu tiho i precizno.
Interbrand-ova studija „Najjači globalni brendovi“ sada je u svojoj 18. godini. Izveštaj analizira kako snaga brenda određuje uspeh kompanije, fokusirajući se na finansijske performanse proizvoda i usluga, na ulogu koju brend ima prilikom donošenja odluka o kupovini od strane potrošača, i generalno, fokusirajući se na ukupnu snagu brenda.
Izvor: Honda-srbija.rs