
Mitsubishi Motors je saopštio da je postavio ambiciozne ciljeve koji između ostalog podrazumevaju i povećanje njihove globalne prodaje za 30 odsto u naredne tri godine.
To povećanje se pre svega odnosi na planirani rast prodaje u Kini, jugoistočnoj Aziji, SAD-u i samom Japanu, gde je ugled Mitsubishija narušen zbog skandala sa lažiranjem podataka o potrošnji. Konkretnije, Mitsubishi bi u naredne tri godine trebalo da poveća prodaju na 1,3 miliona vozila godišnje, pri čemu će rast prodaje u Japanu iznositi oko 40 odsto.
Po tom planu (prvom otkada je Nissan Motor Co Ltd prošle godine preuzeo kontrolni udeo) Mitsubishi planira i smanjenje troškova od 887 miliona dolara, kao i ulaganje pet milijardi dolara u nove fabrike i razvoj nove linije modela (u planu je naime da se do 2020. godine predstavi 11 novih modela).
Takođe, u Mitsubishiju naglašavaju da im je visko na listi prioriteta i obnavljanje poverenja u njihovu kompaniju.
Ivan Mitić – Autoblog.rs