home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Citroen je saopštio da je za manje od godinu dana već prodao 200.000 komada novog C3, čija prodaja je inače startovala u novembru 2016. godine.

Njegova prodaja je za prvih devet meseci ove godine samo u Evropi porasla za 64%, što ga čini i najprodavanijim Citroenom.

Francuzi navode da je skoro 45% kupaca naručilo svoj C3 sa najbogatijim paketom opreme Shine, 60% vozila je poručeno sa dvobojnim eksterijerom, više od 55% je isporučeno sa bočnim zaštitnim oblogama Airbump, a više od 30% je imalo i posebne ambijetalne boje enterijera.

Ako Vas interesuje novi C3, ovde podećanje da je u kompaniji Avtonova KAB (uvozniku Citroena za Srbiju) u toku jesenja kampanju za ovaj model. Dva najatraktivnija nivoa opreme nude se u specijalnoj Edition verziji, gde kupci dobijaju mnogo više za svoj novac, a nešto više o tome na sajtu Citroen.rs

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 767



Komentari