
Citroen je saopštio da je za manje od godinu dana već prodao 200.000 komada novog C3, čija prodaja je inače startovala u novembru 2016. godine.
Njegova prodaja je za prvih devet meseci ove godine samo u Evropi porasla za 64%, što ga čini i najprodavanijim Citroenom.
Francuzi navode da je skoro 45% kupaca naručilo svoj C3 sa najbogatijim paketom opreme Shine, 60% vozila je poručeno sa dvobojnim eksterijerom, više od 55% je isporučeno sa bočnim zaštitnim oblogama Airbump, a više od 30% je imalo i posebne ambijetalne boje enterijera.
Ako Vas interesuje novi C3, ovde podećanje da je u kompaniji Avtonova KAB (uvozniku Citroena za Srbiju) u toku jesenja kampanju za ovaj model. Dva najatraktivnija nivoa opreme nude se u specijalnoj Edition verziji, gde kupci dobijaju mnogo više za svoj novac, a nešto više o tome na sajtu Citroen.rs
Ivan Mitić – Autoblog.rs