home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fordov bivši inženjer Jim Clarke, koji je zaslužan za modularni V8 motor i Duratec V6, ima ideju kako da napravi revoluciju motora s unutrašnjim sagorevanjem.

Naime, Jim Clarke smatra da je najbolji put razvoja motora s unutrašnjim sagorevanjem taj da svaki od cilindara ima svoj turbo punjač.

Mada prema njegovoj ideji još uvek nije prijavljen ni jedan patent, pojedini stručnjaci slažu se s vizijom tvrdeći da bi kompleksnost bila opravdana većom specifičnom snagom i najvećim obrtnim momentom raspoloživim u širem polju, s obzirom da bi momenti tromosti turbo punjača bili manji.

Izvor: Autopress.hr



čitanja : 1421



Komentari

Znači za C klasu i manje taman će biti 2 cilindra sa 2 turbine, snage oko 120KS i momenta oko 250Nm, sa potrošnjom manjom od 4 litra :)

Autor rasa 23 Okt 2017, 10:26