home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Udruženje za potrošačku tehnologiju Consumer Technology Association najprodavanijem električnom vozilu je dodelila nagradu za najbolju inovaciju

Novi Nissan LEAF je na godišnjoj svečanosti CES Unveiled osvojio najveće priznanje Sajma potrošačke elektronike koje mu je dodelilo Udruženje za potrošačku tehnologiju.

Na proglašenju dobitnika nagrade za najbolju inovaciju za 2018. održanom u Nju Jorku pred brojnim stručnjacima iz područja tehnološke industrije, u celini novi Nissan LEAF, automobil bez emisija, osvojio je svoje prvo veliko međunarodno priznanje. Nissan veruje da je to samo prvo u nizu priznanja.

U znak potvrde Nissanove predanosti inovacijama, Nissanu LEAF, potpuno električnom automobilu opremljenom sistemu ProPILOT (u Severnoj Americi pod nazivom ProPILOTAssist) i papučicom e-Pedal, dodeljena su sledeća priznanja:

* nagrada za najbolje inovacije na polju inteligentnih vozila i tehnologije za autonomnu vožnju

* CES-ovo priznanje za Tehnologiju za bolji svet

Svake godine Udruženje za potrošačku tehnologiju dodeljuje nagrade za najbolje inovacije kao najavu Sajma potrošačke elektronike koji se u januaru održava u Las Vegasu. Nissan će u saradnji s Udruženjem održati posebnu prezentaciju novog Nissana LEAF na sajmu 2018.

„Velika nam je čast osvojiti ovo važno priznanje u ranoj životnoj fazi novog Nissana LEAF,” izjavio je Daniele Schillaci, izvršni potpredsednik globalnog dela marketinga i prodaje, dela za razvoj vozila bez emisija i baterija i predsednik Nissanovog upravljačkog odbora za Japan, Aziju i Oceaniju.

„Ova nagrada odaje priznanje proizvodima i tehnologijama koje koriste ljudima i planeti,  pa je LEAF zasluženi pobednik. LEAF je više od automobila. On je ikona Nissanove inteligentne mobilnosti, naše vizije kojom ćemo ljude uvesti u bolji svet.”

Novi Nissan LEAF donosi inovacije i tehnologije za svakodnevnu vožnju širem krugu kupaca od ijednog električnog vozila dosad. On će svet učiniti boljim mestom ne samo uz pomoć inovacija, nego i činjenicom da je dostupan širem krugu ljudi. Zahvaljujući dodatnim mogućnostima, kao što su spajanje vozila s domom odnosno s električnom mrežom (zavisno od tržišta), vozači znaju da mogu trošiti manje i doprineti više.

Novi Nissan LEAF već je u prodaji u Japanu, a u sledeća dva meseca postaće dostupan u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.

U Zapadnoj Evropi proizvodnja počinje u decembru 2017., a prodaja u februaru 2018.

PR saopštenje - Nissan



čitanja : 651



Komentari