home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW je u novembru prošle godine na sajmu automobila u Los Anđelesu prikazao i8 Roadster (a istovremeno i obnovljeni i8 Coupe), dok je njegova serijska proizvodnja u fabrici u nemačkom Lajpcigu zvanično startovala ovih dana (isporuke kupcima će startovati u maju).  Ukratko, BMW i8 Roadster je plug-in hybrid i kombinuje trocililindrični turbo benzinac sa 231KS i elektromotor sa 105 kW/143KS, dok kombinovana snaga sistema iznosi 374KS. Naravno, moguća je i vožnja samo na stuju, kada i8 Roadster može da pređe 53 km (obnovljeni i8 Coupe može malo više - 55 km). Treba napomenuti da se meki krov spušta za 15 sekundi (pri brzinama do 50 km/h), kao i to da ovaj 1595 kg teški dvosed do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekunde. Fabrika navodi da je kombinovana potrošnja goriva samo 2,1 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 46 grama po km. Takođe, vozilo odlikuju i natpis "Roadster" na C stubu, pa 8.8-inčni ekran osetljiv na dodir, head-up displej, opciona laserska prednja svetla... Što se tiče doteranog i8 Coupea, on nije pretrpeo vizuelne promene (ako izuzmemo nove 20-inčne alu točkove koji su lakši od prethodnih), već se unapređenje pre svega tiče većih baterija (11.6 kWh), duže autonomije na elektropogon (55 km) i nešto veće ukupne snage (374KS umesto ranijih 362KS). Treba pomenuti i boje E-Copper i Donington Grey metalik, kao i unapređeni infotainment sistem. I ovde dakle imamo kombinaciju 1,5 litarskog trocililindričnog turbo benzinca sa 231KS i elektromotora pojačanog na 143KS (kombinovano 374KS), pri čemu ubrzanje do stotke traje 4,4 sekunde. BMW i8 Coupe može da se kreće na elektropogon pri brzinama do 105 km/h, odnosno 120 km/h u eDrive modu, a na 100 km ima potrošnju goriva od 1,9 l/100 km (emisija CO2 je 42 grama po km). Fabrika u Lajpcigu inače proizvodi 130 primeraka i modela dnevno ((BMW i3, i3s, i8 Coupe, i8 Roadster), dok tržišni start  Ivan Mitić – Autoblog.rs

BMW je u novembru prošle godine na sajmu automobila u Los Anđelesu prikazao i8 Roadster (a istovremeno i obnovljeni i8 Coupe), dok je njegova serijska proizvodnja u fabrici u nemačkom Lajpcigu zvanično startovala ovih dana (isporuke kupcima će startovati u maju).

BMW i8 Roadster je plug-in hybrid i kombinuje trocililindrični turbo benzinac sa 231KS i elektromotor sa 105 kW/143KS, dok kombinovana snaga sistema iznosi 374KS. Naravno, moguća je i vožnja samo na stuju, kada i8 Roadster može da pređe 53 km (obnovljeni i8 Coupe može malo više - 55 km).

BMW je u novembru prošle godine na sajmu automobila u Los Anđelesu prikazao i8 Roadster (a istovremeno i obnovljeni i8 Coupe), dok je njegova serijska proizvodnja u fabrici u nemačkom Lajpcigu zvanično startovala ovih dana (isporuke kupcima će startovati u maju).  Ukratko, BMW i8 Roadster je plug-in hybrid i kombinuje trocililindrični turbo benzinac sa 231KS i elektromotor sa 105 kW/143KS, dok kombinovana snaga sistema iznosi 374KS. Naravno, moguća je i vožnja samo na stuju, kada i8 Roadster može da pređe 53 km (obnovljeni i8 Coupe može malo više - 55 km). Treba napomenuti da se meki krov spušta za 15 sekundi (pri brzinama do 50 km/h), kao i to da ovaj 1595 kg teški dvosed do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekunde. Fabrika navodi da je kombinovana potrošnja goriva samo 2,1 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 46 grama po km. Takođe, vozilo odlikuju i natpis "Roadster" na C stubu, pa 8.8-inčni ekran osetljiv na dodir, head-up displej, opciona laserska prednja svetla... Što se tiče doteranog i8 Coupea, on nije pretrpeo vizuelne promene (ako izuzmemo nove 20-inčne alu točkove koji su lakši od prethodnih), već se unapređenje pre svega tiče većih baterija (11.6 kWh), duže autonomije na elektropogon (55 km) i nešto veće ukupne snage (374KS umesto ranijih 362KS). Treba pomenuti i boje E-Copper i Donington Grey metalik, kao i unapređeni infotainment sistem. I ovde dakle imamo kombinaciju 1,5 litarskog trocililindričnog turbo benzinca sa 231KS i elektromotora pojačanog na 143KS (kombinovano 374KS), pri čemu ubrzanje do stotke traje 4,4 sekunde. BMW i8 Coupe može da se kreće na elektropogon pri brzinama do 105 km/h, odnosno 120 km/h u eDrive modu, a na 100 km ima potrošnju goriva od 1,9 l/100 km (emisija CO2 je 42 grama po km). Fabrika u Lajpcigu inače proizvodi 130 primeraka i modela dnevno ((BMW i3, i3s, i8 Coupe, i8 Roadster), dok tržišni start  Ivan Mitić – Autoblog.rs

Treba napomenuti da se meki krov spušta za 15 sekundi (pri brzinama do 50 km/h), kao i to da ovaj 1595 kg teški dvosed do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekunde.

Fabrika navodi da je kombinovana potrošnja goriva samo 2,1 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 46 grama po km.

Takođe, vozilo odlikuju i natpis "Roadster" na C stubu, pa 8.8-inčni ekran osetljiv na dodir, head-up displej, opciona laserska prednja svetla...

Što se tiče doteranog i8 Coupea, on nije pretrpeo vizuelne promene (ako izuzmemo nove 20-inčne alu točkove koji su lakši od prethodnih), već se unapređenje pre svega tiče većih baterija (11.6 kWh), duže autonomije na elektropogon (55 km) i nešto veće ukupne snage (374KS umesto ranijih 362KS).

Treba pomenuti i boje E-Copper i Donington Grey metalik, kao i unapređeni infotainment sistem.

I ovde imamo kombinaciju 1,5 litarskog trocililindričnog turbo benzinca sa 231KS i elektromotora pojačanog na 143KS (kombinovano 374KS), pri čemu ubrzanje do stotke traje 4,4 sekunde.

BMW i8 Coupe može da se kreće na elektropogon pri brzinama do 105 km/h, odnosno 120 km/h u eDrive modu, a na 100 km ima potrošnju goriva od 1,9 l/100 km (emisija CO2 je 42 grama po km).

Fabrika u Lajpcigu inače proizvodi 130 primeraka BMW i modela dnevno (BMW i3, i3s, i8 Coupe, i8 Roadster).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 515



Komentari