
Usluge deljenja prevoza, poput Ubera i Lyfta, pokazuju tendenciju narušavanja dosadašnjeg tržišnog modela kupovine i posedovanja vozila. Ne čudi zato da proizvođači sve aktivnije kreću u razvoj sopstvenih taksi usluga.
Izuzetak nije ni Volkswagen.
Najveći nemački proizvođač automobila pokreće partnerstvo s najvećom kineskom kompanijom za deljenje prevoza, Didi.
Nemci će u Kini upravljati flotom od 100.000 vozila od kojih će dve trećine biti vozila Volkswagen grupe specijalno razvijena za pružanje taksi usluga, prenosi Rojsters.
Konačni cilj je potpuna automatizacija flote, jednom kada se tehnologija autonomno upravljanih vozila dovoljno razvije da vozači od krvi i mesa mogu da se izbace iz jednačine.
Rojtersovi izvori nisu otkrili finansijske detalje partnerstva, ali ako zaista dođe do saradnje između dva giganta, šanse za skoriju komercijalizaciju autonomnih sistema će se značajno povećati.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs