
Ovo je jednostavno bilo neizbežno. Podsetićemo da i glavni rivali Mercedesove perjanice, Audi i BMW, u svoje limuzine najvišeg segmenta već ugrađuju agregate ove zapremine. Trend je prvi započeo Audi, tako što je od 2012. do 2015. godine A8 koristio četvorocilindarski turbo motor 2.0 TFSI, u hibridnoj postavci, dok se BMW priključio trendu, modelom 730i sedan tokom 2016. godine.
Sada se evo ovom talasu priključuje i Mercedes S klase, iako ovo zapravo, striktno gledano, i nije baš prvi put. Počev od 2011. godine, u ponudi za evropsko tržište se našla i dizel verzija sa jedinicom zapremine 2.143 kubnih centimetara, koja isporučuje 204 konjske snage. Ovom prilikom, u gamu se uvodi benzinska jedinica zapremine dve litre, uz korišćenje turbo kompresora.
Kompletan članak možete pročitati na sajtu Autorepublika.com