
Da, Mercedes-Benz je ubedljivo No.1, slede Toyota, BMW, Volkswagen, Honda, Nissan, Porsche, Ford, Audi i Chevrolet.
Vrednost automobilskih brendova je važna, jer direktno utiče i na vrednost automobila. Ona je stvar prošlosti, sadašnjosti i budućnosti neke marke, njenog tehnološkog, proizvodnog i ostalog nasleđa. Mada ima dosta sličnih rang-listi, ovo je ona koju je formirao londonski Brand Finance, jedna od najcenjenijih svetskih institucija za finansijsko valoriziranje brendova, firmi i finansijskih institucija. Evo je, uz procenjenu vrednost u milijardama dolara:
1. Mercedes-Benz - 43,9
2. Toyota - 43,7
3. BMW - 41,8
4. Volkswagen - 33,7
5. Honda - 22,1
6. Nissan - 19,4
7. Porsche - 19,1
8. Ford - 17,3
9. Audi - 15,0
10. Chevrolet - 12,9
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs