home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Chevrolet Bolt EV

Čim se ova tema našla na stranicama AutoRepublike, očigledno je da se radi o automobilskoj industriji. Istraživanje koje je sprovela kompanija Nielsen, a koje se doduše odnosi na 2009. godinu, pokazala je da su, akteri sa strane ponude na tržištu (dakle, proizvođači) te godine utrošili za svrhe marketinške promocije u Americi, ukupno 117 milijardi dolara.

Automobilska industrija je ubedljivo prva na listi sa uloženih 3,5 milijardi dolara. Slede je farmaceutska industrija kao i industrija brze hrane sa po 2 milijarde dolara, dok su maloprodajni lanci robe široke potrošnje četvrti na listi sa troškom reklame u iznosu od 1,6 milijardi dolara. Prvih pet industrija zaokružuju telekomunikacione kompanije sa ukupno 1,5 milijadi “marketinških” dolara.

Kompletan članak na sajtu Autorepublika.com

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 744



Komentari