
Nakon retrovizora sa scene bi mogao da nestane još jedan deo vozila, ali i da dobije još besmisleniju i komplikovaniju zamenu.
Jednostavno rešenje poput retrovizora bi mnogi da zamene kamerama koje projektuju sliku na posebne ekrane u kabini i svojim komplikovanim rešenjem nude opravdanje za podizanje cene.
Ipak, japanski proizvođač je odlučio da poradi na jednom drugom detalju. Sve do popularizacije klime klasičan krovni otvor ili popularni šiberdah je bio jedan od najpoželjnijih delova opreme. I najekskluzivnijih jer vožnja s rukom isturenom kroz otvor je bila stvar statusa.
S godinama su klasični krovni otvori ispali iz mode, ali su sve popularniji postali transparentni segmenti krovova. Proizvođači su se takmičili čiji je veći, a tek neki su stakleni krov nudili s mogućnošću otvaranja.
U međuvremenu su se najekskluzivniji proizvođači potrudili da ponude dodatak u vidu ekskluzivnog zvezdanog neba i mogućnošću zatamnjenja površine pritiskom na dugme. Toyota međutim planira da krovne otvore izbaci iz ponude i da ih zameni ekarnima koji će projektovati sliku koju snimaju kamere na krovu. Da, Toyota je zaista patentirala virtuelni krovni otvor, javlja Auto Guide, i time učinila još jedan naoko jednostavan deo automobila itekako komplikovanim.
Izvor: Index.hr