
Italijanski proizvođač automobila Ferrari je ponovo osvojio titulu najmoćnijeg svetskog brenda, prema najnovijem izveštaju Brand Finance Global 2019, predstavljenom na upravo završenom Svetskom ekonomskom forumu u Davosu.
Ferrarijev “propeti konjić” je tokom prošle godine u kategoriji Indeks snage brenda – BSI povećao svoj skor za tri poena, sa 91,5 na 94,8 od mogućih 100, pretekavši McDonalds, Coca-Colu, Lego i Disney, navodi se u izveštaju objavljenom na sajtu kompanije Brand Finance, koja meri vrednost 500 najvećih svetskih robnih marki.
Velikan među automobilskim brendovima je poslednji put poneo titulu najmoćnijeg svetskog branda 2014. godine.
– Kao najkvalitetniji svetski proizvođač luksuznih vozila, Ferrari ima neuporedivi nivo prepoznatljivosti brenda, koji podržava izuzetnost dizajna i inovacija. Logo propetog konjića je savršeni simbol snage i vitalnosti brenda, koji planira nove modele i dopire izvan autoindustrije – naveo je David Haigh, generalni direktor kompanije Brand Finance, prenosi Al Jazeera.
Kada je reč o vrednosti brenda, na čelu liste se nalazi američki internet trgovac Amazon, s iznosom 187,9 milijardi dolara (rast od 24,6 posto u odnosu na 2018.), drugi je Apple sa 153,6 milijardi dolara (5,0 posto), a treći Google sa 142,7 milijardi dolara (18,1 posto).
Izvor: Fena
Foto: arhiva Autoblog.rs