home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ferrari Monza SP2

Italijanski proizvođač automobila Ferrari je ponovo osvojio titulu najmoćnijeg svetskog brenda, prema najnovijem izveštaju Brand Finance Global 2019, predstavljenom na upravo završenom Svetskom ekonomskom forumu u Davosu.

Ferrarijev “propeti konjić” je tokom prošle godine u kategoriji Indeks snage brenda – BSI povećao svoj skor za tri poena, sa 91,5 na 94,8 od mogućih 100, pretekavši McDonalds, Coca-Colu, Lego i Disney, navodi se u izveštaju objavljenom na sajtu kompanije Brand Finance, koja meri vrednost 500 najvećih svetskih robnih marki.

Velikan među automobilskim brendovima je poslednji put poneo titulu najmoćnijeg svetskog branda 2014. godine.

– Kao najkvalitetniji svetski proizvođač luksuznih vozila, Ferrari ima neuporedivi nivo prepoznatljivosti brenda, koji podržava izuzetnost dizajna i inovacija. Logo propetog konjića je savršeni simbol snage i vitalnosti brenda, koji planira nove modele i dopire izvan autoindustrije – naveo je David Haigh, generalni direktor kompanije Brand Finance, prenosi Al Jazeera.

Kada je reč o vrednosti brenda, na čelu liste se nalazi američki internet trgovac Amazon, s iznosom 187,9 milijardi dolara (rast od 24,6 posto u odnosu na 2018.), drugi je Apple sa 153,6 milijardi dolara (5,0 posto), a treći Google sa 142,7 milijardi dolara (18,1 posto).

Izvor: Fena

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 714



Komentari